ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه عجیب برای بازیکن تراکتورسازی



جریمه شدن کریمیان , مسابقات, غیبت‌های کریمیان در  تمرینها, مهدی کریمیان

جریمه عجیب برای بازیکن تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه جریمه 400 میلیون تومانی مهدی کریمیان بازیکن این تیم مشکوک نیست، گفت: کمیته انضباطی باشگاه ما تشخیص داده است که غیبت‌های کریمیان غیر موجه بوده و به همین خاطر وی را اینگونه جریمه کرده است.

حمید زینی‌زاده در خصوص جریمه 400 میلیون تومانی مهدی کریمیان بازیکن تراکتورسازی و مشکوک بودن این جریمه اظهار داشت: دو جلسه غیبت از مسابقات رسمی و پنج جلسه غیبت از تمرینات باعث شد تا کمیته انضباطی این بازیکن را جریمه کند. طبق مفاد قرارداد، به ازای هر جلسه غیبت این بازیکن 15 درصد از کل قرارداد را به خاطر هر غیبت جریمه شده است.

وی درباره اینکه کریمیان در آن مقطع زمانی به خاطر تصادف یا درگیری در تبریز، مصدوم و غیبتش موجه بوده است، تاکید کرد: غیبت‌های کریمیان موجه نبوده است! به نظر کمیته انضباطی این غیبت‌ها غیر موجه بوده و همانطور که گفتم به ازای هر جلسه غیبت، 15 درصد از قرارداد کریمیان کم شده است. البته این بازیکن 48 ساعت فرصت دارد به این رای اعتراض کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که "آیا این جریمه برای بازیکنانی که در تمرینات هم مصدوم شوند و در مسابقات غیبت داشته باشند، اعمال می‌شود"؟ یادآور شد: نحوه مصدومیت شرط است. اینکه یک بازیکن در تمرینات مصدوم شود با بازیکنی که در جاده و با اتومبیل تصادف کند و مصدوم شود فرق دارد.

زینی‌زاده در خصوص اینکه "آیا این جریمه به خاطر درگیری کریمیان در شب حادثه در تبریز در نظر گرفته شده است"؟ گفت: ارتباطی به آن مسئله ندارد. غیبت کریمیان از نظر کمیته انضباطی غیر موجه بوده و حالا هم می‌تواند به این رای اعتراض کند. حالا یا کمیته انضباطی قانع می‌شود که غیبت‌ها موجه بوده است و یا کریمیان قانع می‌شود که غیبت‌هایش.

وی همچنین درباره احتمال جدایی کریمیان از تراکتورسازی به خاطر صدور این رای، تاکید کرد: ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم و اجباری برای حضور آنها نداریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تعطیلی تمرینات این تیم در روز دوشنبه به خاطر اعتراض بازیکنان، اظهار داشت: ما یک مقدار به بازیکنان بدهکار هستیم که آنها هم پیگیر بودند که برایشان توضیحاتی بدهیم. من صبح دوشنبه در جلسه بودم ولی بعد از ظهر با بازیکنان جلسه گذاشتم و برای آنها توضیحاتی دادم. آنها حالا مشغول تمرین هستند و مشکلی ندارند.

زینی زاده تاکید کرد: ما در مجموع 500 میلیون تومان از فصل گذشته به بازیکنان بدهکاریم و حدود 15 درصد هم تا اینجای کار در فصل سیزدهم. بازیکنان باید به طور میانگین 3  تا 40 درصد قراردادشان را می‌گرفتند که تا اینجای کار حدود 25 درصد گرفته‌اند. ان شاءالله این مسئله هم به زودی حل خواهد شد./مهر


ویدیو مرتبط :
تایید جریمه تراکتورسازی و پایان محرومیت فغانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسرقذافی،عجیب ترین بازیکن فوتبال+عکس



 

 

پسرقذافی،عجیب ترین بازیکن فوتبال+عکس

 

 

الساعدی پسر سوم معمر قذافی می باشد که همیشه آرزوی ستاره شدن در جهان فوتبال را در سر می پروراند، وی در تیمهایی چون الاهلی طرابلس، کالچیو ایتالیا و تیم ملی لیبی که تا مدتهای طولانی کاپیتان این تیم بود!

 

الساعدی قذافی ۳۷ ساله که معروف به مسائل غیر اخلاقی می باشد اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی دارد و همیشه برای خوش گذرانی به خارج از کشور سفر می کرد و در آنجا دردسرهای زیادی به وجود می آورد.

الساعدی هیچ گونه اخلاق ورزشی نداشته و برای مثال در یکی از مسابقات هنگامی که تیمش از تیم حریف باخت به محافظینش دستور داد تا به سمت تماشاگران طرفدار تیم رقیب شلیک کنند که موجب کشته شدن ۳ نفر از تماشاگران شد.

او توانست بعد از مدتها تلاش به عنوان بازیکن حرفه ای در لیگ ایتالیا بازی کند! هم تیمیهایش از وی خاطرات بسیار خوبی دارند انها می گویند او بازیکن خوبی نبود اما انسان بسیار سخاوتمندی بود چون هنگامی که قرار شد برای اولین بار در تیم ما بازی کند به هر بازیکن یک ماشین مدل بالا هدیه داد.

وی بعدها رئیس فدراسیون فوتبال لیبی شد و چند بازیکن را به خاطر حسادت شکنجه و حتی اعدام کرد گفتنی است وی هنگام بازی در تیمهای معروف لیبی و حتی ایتالیایی از مواد نیروزا استفاده می کرده است.../تابناک