ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جذابیت این مجری زن تلویزیون حواس بازیکنان فوتبال را پرت می کرد! +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,مجری تلویزیونی ستاره سرخ بلگراد


 اخبار ورزشی  - جذابیت این مجری زن تلویزیون حواس بازیکنان فوتبال را پرت می کرد! +عکس

چند بار از من خواسته شد تا زمین را ترک کنم، زیرا من باعث حواس‌پرتی بازیکنان در زمین می‌شدم.

به گزارش  جام نیوز،  مجری تلویزیونی ستاره سرخ بلگراد به دلیل جذاب بودن مجبور به ترک زمین مسابقه فوتبال شد.

کاتارینا سرکوویچ مجری 25 ساله شبکه فوتبال می گوید پس از شکایت بازیکنان تیم به دلیل نداشتن تمرکز در حین بازی، زمین مسابقه را ترک کرد. او گفت: "اعتراف می کنم از اول یک مشکل بود، اما فکر می کنم آنها به حضور من عادت کرده اند. برای مدتی به نظر می آمد آنها نمی توانند با من کار کنند. چند بار از من خواسته شد تا زمین را ترک کنم، زیرا من باعث حواس‌پرتی بازیکنان در زمین می شدم و آنها شکایت می کردند. تمرکز کردن برای آنها سخت بود." این مجری تلویزیونی، طرفدار سر سخت تیم ستاره سرخ بلگراد، قهرمان لیگ قهرمانان در سال 1991 است.
 

اخبار,اخبار ورزشی ,مجری تلویزیونی ستاره سرخ بلگراد

 

 اخبار ورزشی -  جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مجری حواس پرت $محمود تبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرموز مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث , مجری زن تلویزیون انگلیس

 

اخبار حوادث - مرگ مرموز مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس(+عکس)

مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس در سن 25 سالگی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان سپرد.

این زن جوان به نام «پیچز گلدوف» که پدری ایرلندی داشت در «کنت» انگلیس با همسر و دو پسرش زندگی می‌کرد و به عنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت.

این زن جوان به گفته اعضای خانواده‌اش تا پیش از این حادثه با روحیه‌ای شاد و بانشاط زندگی می‌کرد و هرگز از مشکلات شکایتی نداشت، مرگ ناگهانی و ابهام‌آمیز این مجری ایرلندی در خانه مسکونی‌اش پلیس را نیز به ماجرا ظنین کرده و به همین خاطر بلافاصله پس از حضور مأموران در صحنه، بررسی این واقعه آغاز شد.مادر پیچز گلدوف در زمانی که دخترش تنها 14 سال داشت بر اثر مصرف زیاد موادمخدر جان باخته بود و پلیس در این باره نیز تحقیقاتی را انجام می‌دهد.

اخبار حوادث - نواندیش