ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدایی حاج صفی از FSV قطعی شد


کلمنس کروگر، مدیر باشگاه FSV فرانکفورت نام بازیکنان کلیدی که این تیم را در لیگ دسته سوم آلمان همراهی نمی‌کنند، اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: کلمنس کروگر، مدیر باشگاه FSV در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی شهر فرانکفورت اظهار داشت: از جمع بازیکنان اصلی ددیچ، کروسکا، هوبر، کاپالنی و پلوفسکی موافقت خود را برای همراهی FSV در لیگ دسته سوم آلمان اعلام کرده‌اند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی تیم FSV فرانکفورت پس از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر تصمیم به جدایی گرفته است و با توجه به مصاحبه اخیر کلمنس کروگر در فصل آینده پیراهن تیم دیگری را در اروپا یا ایران بر تن خواهد کرد.

قرارداد حاج‌صفی با باشگاه فرانکفورت یک سال دیگر معتبر است و این ملی‌پوش ایرانی برای پیوستن به تیمی جدید باید رضایت مسئولان این باشگاه را جلب کند.


ویدیو مرتبط :
Rohde Schwarz New Spectrum Analyzer FSV

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی حاج صفی از FSV قطعی است


تیمی که احسان حاج‌صفی نیم‌فصل در آن بازی کرد به دلیل نتایج ضعیفی که در بوندس‌لیگای 2 گرفت، به بوندس لیگای 3 سقوط کرد.

خبرآنلاین: FSVفرایبورگ، تیمی كه احسان حاج‌صفی نیم‌فصل در آن بازی كرد به دلیل نتایج ضعیفی كه در بوندس‌لیگای 2 گرفت، به بوندس‌لیگای 3 سقوط كرد. با سقوط این تیم، احسان هم قطعاً از جمع آنها جدا می‌شود. حاج‌صفی در این تیم عملكرد خوبی نداشت ولی به او خوب بازی رسید.

احسان البته با مشكلاتی در این كشور روبه‌رو بود كه مهمترینش مشكل ندانستن زبان و همین‌طور زندگی تنها بود. او از حضور در آلمان زیاد راضی نیست و احتمالاً كشور دیگری را برای بازیگری انتخاب می‌كند. شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه احتمال حضور حاج‌صفی در لیگ یونان زیاد است. گویا او پیشنهادی از این كشور دریافت كرده و هیچ بعید نیست برای ادامه فوتبال به آن كشور برود. البته حاج‌صفی باید خوش‌شانس باشد كه بتواند در اروپا بماند و حتی در یونان بازی كند چراكه فصل موفقی در آلمان نداشت.