ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدال مدافع سابق استقلال با تومور مغزی



بیماری ابراهیم تقی‌پور ,ابراهیم تقی‌پور

جدال مدافع سابق استقلال با تومور مغزی

مدافع پیشین ذوب آهن و استقلال که نامش در فینال جام حذفی سال 84 حسابی سر زبان ها افتاد این روزها در بستر بیماری است و دعای خیر مردم ، نیاز او.

ابراهیم تقی‌پور مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن این روزها در بستر بیماری است؛ مدافعی که به ضایعه تومور مغزی مبتلا شده و حالا از کسانی که توقع حداقل یک تماس ساده از سوی آنها را داشت، دلخور است. تقی‌پور روز گذشته با خبرورزشی حرف زد.

*واقعاً خبر ضایعه تومور مغزی در سرت صحت دارد؟
بله صحت دارد . چهار ماه پیش در سرم احساس درد شدیدی داشتم. بعد از ادامه پیدا کردن این درد به پزشک مراجعه کردم و البته بعد از گرفتن عکس سی‌تی‌اسکن مشخص شد در سرم تومور وجود دارد.

*با تومور و ضایعه سرت چه کردی؟
پزشکان بعد از چندین جلسه آزمایش به این نتیجه رسیدند که تومور مغزی‌ام به گونه‌ای است که دست زدنی نیست و باید با اشعه گاما با آن مبارزه کرد. اشعه هم بر روی تومور زده‌اند و فعلاً باید از این طریق مداوا شوم تا ان‌شاءا... در آینده شرایطم بهتر شود.

*الان تهران هستی یا ساری؟
تهران نیستم و در زادگاهم ساری هستم.

*در این مدت دوستانت به‌خصوص همبازی‌های سابقت با تو تماسی داشته‌اند؟
از آن کسانی که انتظار زنگ زدن داشتم، انتظار داشتم حال مرا بپرسند اما جدا از این افراد چند نفر از دوستان دیگر نظیر آقای آذری مدیرعامل ذوب‌آهن با من تماس داشتند، البته باید از نماینده ساری در مجلس به خصوص آقای بهروان و کاشانی تشکر کنم که در این مدت خیلی به من کمک کردند و مرتب جویای حال و احوال من بودند.

*به لحاظ مالی مشکلی برای هزینه‌های سنگین بیماری‌ات نداشتی؟
چرا مشکلات که همیشه هست. من مدت زیادی است که فوتبال بازی می‌کنم اما بیمه نیستم، وقتی هم برای این کار اقدام کردم گفتند شرایط بیمه‌شدن برای من مهیا نیست.

 

واقعاً حیف است فوتبالیست‌ها بیمه نمی‌شوند، به هر حال ما سال‌ها برای فوتبال زحمت کشیده‌ایم و کاش شرایطی فراهم می‌شد که فوتبالیست‌ها بیمه می‌شدند تا حداقل مشکلات‌شان کمتر شود و بعد از پایان عمر ورزشی‌شان با مشکل مواجه نشوند. من شخصاً در این مدت 140، 150 میلیون هزینه درمانم شده اما خدا را شکر شرایطم طوری بوده که توانستم آن را بپردازم ولی هزینه‌های درمان واقعاً سنگین است.

/تابناک

 


ویدیو مرتبط :
تومور مغزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی



 

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی

 

تیم فوتبال استقلال برای رفع مشکلات خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع توگویی است.

تیم استقلال که با محرومیت یا مصدومیت یکی از مدافعان اصلی خود دچار مشکل می شود و بازیکن جایگزین مناسبی برای پست دفاع وسط ندارد، قصد دارد یک بازیکن از کشور توگو را به خدمت بگیرد.

پیش از این قرار بود پرویز مظلومی از یک مدافع اهل مقدونیه استفاده کند که حضور این بازیکن بنا به دلایلی در استقلال منتفی شد.

مربیان استقلال بعد از تماشای فیلم چند بازی مدافع توگویی قانع شده اند که او را از نزدیک زیر نظر بگیرند و در صورت تایید فنی، با این مدافع قرارداد امضا کنند.

بهتاش فریبا با تایید این خبر گفت: من فیلم این بازیکن را ندیده ام، اما گفته می شود از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و قد او بالای 1 متر 90 سانتی متر است. امیدوارم مشکلاتمان با جذب این مدافع برطرف شود.

قرار بود این مدافع شب گذشته وارد تهران شود و امروز به تمرینات استقلال برود.