ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدال رضازاده با 7 نامزد برای نایب رئیسی/ نامی از مرادی نیست!



اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام شد

جدال رضازاده با 7 نامزد برای نایب رئیسی/ نامی از مرادی نیست!

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حالی اعلام شد که در بخش نایب رئیسی نام حسین رضازاده، رئیس فدراسیون کشورمان هم دیده می‌شود.

 

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری, نامزدهای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری,حسین رضا زاده

به گزارش  فارس، انتخابات تمام اعضای فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حالی در دو روز پایانی اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی مسکو روسیه برگزار می‌شود که با توجه به اعلام سایت فدراسیون جهانی، اسامی 3 نامزد ایرانی برای حضور در دو بخش نایب رئیسی و کمیته مربیگری و پژوهش این فدراسیون دیده می‌شود.

بر همین اساس نام حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان و قهرمان فوق‌سنگین المپیک و جهان که طی چند سال اخیر ریاست خود بر فدراسیون ایران، دستاوردهای خوبی به همراه داشته است در فهرست نایب رئیسی فدراسیون جهانی در قاره‌های مختلف دیده می‌شود.

به این ترتیب علاوه بر 11 نامزدی که برای تصاحب نایب رئیسی اول به جدال می‌پردازند، رضازاده همراه با 22 نفر دیگر از 5 قاره برای به دست آوردن نایب رئیسی قاره آسیا با نامزدهایی از کشورهای هند، مالزی، عراق، امارات، قزاقستان، تایلند، اندونزی تلاش خواهد کرد.

در بخش ریاست هم علاوه بر نام تاماش آیان مجارستانی که از سال 2000 ریاست فدراسیون جهانی را برعهده دارد، اسامی نفراتی از آمریکا، چین، بلغارستان، ایتالیا و رومانی نیز به چشم می‌خورد تا از بین این 6 نفر، یک نفر به عنوان ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری انتخاب شود.

همچنین در بخش نایب رئیسی اول، اسامی 11 نامزد از کشورهای مختلف وجود دارد که این تعداد برای کسب یک سهمیه نایب رئیسی اول به جدال می‌پردازند.

همچنین این انتخابات تنها به رئیس و نواب رئیس فدراسیون محدود نشده و انتخابات سایر اعضا از جمله دبیر فدراسیون جهانی و رؤسای کمیته‌های مختلف نیز برگزار می‌شود. به این ترتیب در بخش دبیری فدراسیون جهانی نام 4 نامزد از جمله ونگوانگ ما، دبیر فعلی هم دیده می‌شود.

در انتخابات هیئت اجرایی و کمیته‌های مختلف از جمله کمیته فنی، کمیته پزشکی و کمیته مربیگری و پژوهش، اسامی کوروش باقری و مصطفی حکمت‌پور برای کسب 10 سهمیه در بین 34 نامزد کمیته مربیگری و پژوهش قرار گرفته‌ است.

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون جهانی در حالی برگزار می‌شود که با وجود تمایل علی مرادی، دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و رئیس سابق فدراسیون ایران برای حضور در این انتخابات، اثری از نام وی دیده نمی‌شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
صحبت با کفاشیان در خصوص نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی مطهری: نامزد نایب رئیسی مجلس دهم می‎شوم



یکی از منتخبین تهران در مجلس دهم اعلام کرد که نامزد پست نایب رئیسی مجلس خواهد بود.

 علی مطهری نماینده تهران در مجالس نهم و دهم در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: این روزها بسیاری از مردم و خبرنگاران از من می‌پرسند که آیا تصمیم نداری برای ریاست یا نایب رئیسی مجلس آینده در انتخابات هیئت رئیسه آن شرکت کنی؟

به گزارش خبرآنلاین، وی افزوده است: برای آنکه یک پاسخ عمومی داده باشم عرض می‌کنم که فعلا تصمیم دارم برای نایب رئیسی مجلس دهم کاندیدا شوم. امیدوارم آنچه برای خودم و کشور و انقلاب اسلامی خیر و صلاح است پیش بیاید.

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, مطهری


  اخبار سیاسی  - خبرآنلاین