ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جبهه گیری یک فوتبالیست دیگر علیه قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی - جبهه گیری یک فوتبالیست دیگر علیه قلعه نویی

یک فوتبالیست دیگر علیه قلعه نویی صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، بعد از مهدی رحمتی، جواد نکونام، حسین کعبی و ایمان موسوی حالا نوبت به فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس است تا علیه امیر قلعه نویی سرمربی استقلالی ها موضع بگیرد.

فرزاد حاتمی اظهار داشته که حاضر است شاهد برخی از حرف های جواد نکونام در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره امیر قلعه نویی باشد. وی در اینباره گفت: اگر لازم شود، می‌آیم و صحبت‌هایم را می‌کنم اما سند و مدرک ندارم. سند و مدرکم چشم و گوشم است. یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و مثل مرد هم عمل می‌کند.سربسته می‌گویم که یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و نامردی نمی‌کند.

حاتمی تاکید کرد: جواد نکونام دروغگو نیست. والسلام!

شایان ذکر است فرزاد حاتمی بازیکنی که با درخشش در استقلال به تیم ملی هم دعوت شد اکنون شرایطی متفاوت دارد. او که سابقه بازی کردن در پرسپولیس را هم دارد به تازگی به تیم دسته اولی مس کرمان پیوسته تا یک فصل شاگرد اکبر میثاقیان باشد.

 

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:بخاطر بازی با"ب"غنا 50 مطلب علیه من نوشتند



 

قلعه‌نویی:بخاطر بازی با ب غنا 50 مطلب علیه من نوشتند

 

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به دیدار تیم ملی با فلسطین گفت: در زمان مربیگری من، با تیم "ب" غنا بازی کردیم اما 40،50 مطلب علیه من نوشتند.

امیر قلعه‌نویی پس از نشست هم‌اندیشی مربیان لیگ برتر با کارلوس کی‌روش درباره غیبت برخی مربیان، گفت: باید همه دوستان در این جلسه شرکت می‌کردند. بحث مشارکت و هم‌فکری مطرح است و کی‌روش این کار را انجام داد اما استقبال خوبی نشد که جای گله‌گی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است چنین جلساتی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: کی‌روش کارت خودش را به ما داد و قرار شد هم به صورت تلفنی و هم به صورت برگزاری جلسات این بحث‌ها و تبادل‌نظرها ادامه داشته باشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره دعوت بازیکنان به تیم ملی با کی‌روش صحبت کرده، اظهار داشت: به کی‌روش گفتم برای من ایران مهم است و آنچه که اهمیت دارد برنامه شما برای موفقیت تیم ملی است. شما دیدید که کاپلو با تیم ملی انگلیس در جام جهانی 4 گل خورد اما ماند و کارش را ادامه داد.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: نتیجه خیلی مهم است اما این یک فلسفه غلط است که همه چیز را در نتیجه ببینیم. مهم‌تر از نتیجه، برنامه‌ای است که بتواند به فوتبال ایران کمک کند. چند سال است که این حرف را می‌زنم و خیلی‌ جاها هم از من انتقاد شده است.

قلعه‌نویی یادآور شد: کی‌روش برخی مشکلات را بیان کرد که در گذشته این مشکلات بسیار بیشتر بود. ما باید با تیم ملی تعامل داشته باشیم. یک لیگ پویا به تیم ملی کمک می‌کند چرا که از دل یک لیگ پویا یک تیم ملی قدرتمند ساخته می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد:‌ من هیچگاه درباره اینکه یک مربی چه کسی را انتخاب کرده حرفی نمی‌زنم و نمی‌گویم که چرا سرمربی تیم ملی فلان بازیکن را دعوت نکرده چرا که کار غلطی است و فردا آقای کی‌روش باید پاسخگو باشد. اگر امروز من بگویم بازیکنی را دعوت کن و فردا نتیجه نگیرد آن وقت چه می‌شود؟ ما باید اجازه دهیم مسئول فنی تیم ملی کار خودش را انجام دهد و بازیکنان را بر اساس افکار تاکتیکی‌اش انتخاب کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع به خاطر تجربه حضورش در تیم ملی نیست، گفت: من قبلا هم این موارد را گفته بودم. به هر حال ما هم چند سال، پایی به توپ زده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اینکه اگر برخی اقدامات کی‌روش را مربیان ایرانی انجام می‌دادند علیه آنها موضع‌گیری نمی‌شد، خاطرنشان کرد: در زمان مربیگری من تیم ملی با تیم «ب» غنا که بالاتر از تیم ملی فلسطین بود، بازی کرد و 7، 6 گل زدیم، ولی 40.50 مطلب علیه ما نوشتند. این هجمه آن زمان بود ولی نباید دنبال این مسائل باشیم و دنبال این باشیم که تیم ملی به جام جهانی 2014 صعود کند.

قلعه‌نویی درباره اینکه تیم ملی با فلسطین دیدار دوستانه برگزار کرده، گفت: با توجه به موقعیت و رابطه‌ای که کی‌روش دارد، این انتظار وجود داشت که تیم ملی دیدارهای تدارکاتی بزرگتری نسبت به بازی با فلسطین انجام دهد. در زمان مربیگری من با اینکه شرایط مهیا نبود و در حالت تعلیق به سر می‌بردیم تیم ملی با تیم‌هایی نظیر مکزیک و بلاروس بازی کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط و پس از کی‌روش، فضا برای مربی ایرانی برای کار کردن وجود دارد، گفت: در ایران دنبال فضای آینده نباشید. فوتبال ایران به روزمره‌گی و بهتر بگویم ساعت‌مره‌‌گی افتاده است.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که پس از جلسه با کی‌روش شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی را چگونه ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: زمانی که قرار بود ایشان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، من در کمیته فنی بودم. نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم که چه اتفاقاتی افتاد. این موضوع را فقط من، کفاشیان و یکی دو نفر دیگر می‌دانیم.

قلعه‌نویی افزود: کی‌روش مربی بزرگی است اما در تورنمنت‌هایی نظیر جام جهانی شانس هم دخیل است. آرزوی ماست که تیم ملی به جام جهانی برسد و حق مردم خوب ایران هم همین است که با صعود به جام جهانی حیات دوباره‌ای در فوتبال ما به وجود بیاید. بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم ولی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت به این معنا نیست که کی‌روش مربی کوچکی است، مگر کاپلو که تیمش در جام جهانی 4 گل از آلمان خورد مربی کوچکی است؟ این مسائل در فوتبال وجود دارد. من به کی‌روش گفتم مهم این است که شما در فوتبال ایران تأثیرگذار باشید.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: گفتند در پمپ‌بنزین به کمک‌داور حمله شده است. در اینجا چند موضوع مطرح می‌شود، هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید به پلیس 110 خبر دهید و فکر می‌کنم پلیس در کمتر از 10 دقیقه در محل حضور یابد. در حالی این اتفاق رخ نداده است.

قلعه‌نویی ادامه داد: موضوع دوم این است که دوربین‌های پمپ‌بنزین چیزی نشان نداده است. موضوع سوم هم این است که اگر کسی می‌خواهد از پزشکی قانونی طول درمان بگیرد یا باید نامه نیروی انتظامی وجود داشته باشد و یا نامه دادسرای مربوطه که وقوع جرم انجام شده است و یا از تبریز به گیلان در این باره نیابت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌ای در کار نبوده و چگونه با این شرایط طول درمان گرفته شده است؟ در پزشکی قانونی چه مدرکی ارائه داده‌اند که طول درمان گرفته‌اند؟ با پلیس 110 که تماس نگرفته‌اند و به دادسرا هم که نرفته‌اند. اتفاقی که افتاد سناریویی بود که یک فرد آغاز کرد و کمیته داوران هم در این میان بازی خورد.