ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جبرئیل سیسه تبرئه شد


دادگاهی در فرانسه مهاجم سابق تیم ملی فوتبال این کشور را که به اتهام اخاذی دستگیر شده بود، بی‌گناه شناخت و او را تبرئه کرد.

خبرگزاری فارس: جبرئیل سیسه به همراه سه تن دیگر به جرم اخاذی دستگیر شدند. این خبری بود که رسانه‌های فرانسوی و اروپایی روز سه‌شنبه منتشر کردند.

در حالی که تنها یک روز از دستگیری این مهاجم سرشناس نمی‌گذرد، دادگاه مسئول پرونده این بازیکن او را تبرئه و اعلام کرد که هیچ جرمی علیه این بازیکن اثبات نشده است.

اگر اتهام سیسه اثبات می‌شد او باید برای پنج سال زندانی می‌شد اما در نهایت حکم به تبرئه او داده شد. این بازیکن فرانسوی به جرم تلاش برای اخاذی از متئو والبوئنا دستگیر شد که در لیون با او همبازی بود.

سیسه زمانی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال فرانسه و اروپا بود اما اکنون هیچ تیمی حاضر نیست که او را جذب کند و او بدون تیم است.


ویدیو مرتبط :
سوپر گل زیبای جبرئیل سیسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سپاهان به جبرئیل سیسه


بازی سپاهان ایران و الغرافه قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که در پایان نماینده قطر با نتیجه سه بر یک از پس سپاهان بر آمد.

سپاهان در دومین دیدار لیگ قهرمانان به سختی برابر الغرافه قطر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، بازی سپاهان ایران و الغرافه قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که در پایان نماینده قطر با نتیجه سه بر یک از پس سپاهان بر آمد.

جبرئیل سیسه بازیکن فرانسوی و باتجربه الغرافه که از امیدهای گلزنی این تیم به حساب می‌آید اولین کرنر بازی را در دقیقه 3 زد که فرشید طالبی آن را دفع کرد. یک دقیقه بعد نیز شوت محرم نویدکیا با اختلاف اندکی از کنار دروازه الغرافه بیرون رفت.

امید جهان آریان در دقیقه 5 روی اشتباه مدافعان الغرافه با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه خود را با بی‌دقتی به بیرون زد.

اما در دقیقه 13 احسان حاج صفی با ارسال کرنر علی احمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن اولین گل بازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که جبرئیل سیسه سه دقیقه بعد گل تساوی الغرافه را روی اشتباه مدافعان سپاهان وارد دروازه نماینده ایران کرد.

در ادامه، آفسایدگیری‌های خوب شاگردان کرانچار مانع از گلزنی سیسه شد و پاس‌های عمقی نویدکیا نیز بارها خط دفاعی الغرافه را تهدید کرد.

در پایان تلاش‌ بازیکنان دو تیم بی‌نتیجه ماند تا پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک برسد.

دو تیم با آغاز نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و جبرئیل سیسه در دقیقه 47 توسط مدافع سپاهانی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه نیز اصفهانی‌ها چند حمله ترتیب دادند اما گلی حاصل نشد.

ننه بازیکن شماره 10 الغرافه در دقیقه 53 از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شوت محکمی و کات‌داری را به سمت دروازه سپاهان فرستاد اما گردان آن را دفع کرد.

ننه که بازیکن تاثیرگذاری در بازی امروز بود در دقیقه 58 از ناحیه راست زمین سپاهان ارسالی را روی دروازه انجام داد و جبرئیل سیسه که یارگیری نشده بود با ضربه سر توپ را وارد دروازه گردان کرد تا الغرافه با یک گل از سپاهان پیش بیفتد. در ادامه شاگردان کرانچار تلاش بسیاری برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند اما در یکی از این موقعیت‌ها خلعتبری در دقیقه 71 و در فاصله دو متری دروازه نتوانست گل بزند. همچنین امید ابراهیمی در دقیقه 72 در محوطه جریمه الغرافه سرنگون شد اما داور بازی اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

با این تصمیم داور، خلعتبری به شدت به قضاوت این صحنه اعتراض کرد. بازیکنان سپاهان در ادامه نیز جلو کشیدند و حملات متعددی را روی دروازه الغرافه تدارک دیدند. کرانچار نیز خط حمله تیمش را با اضافه کردن غلامی تقویت کرد. این بازیکن در بدو ورودش به زمین گل هم زد اما داور باز هم به نفع الغرافه سوتش را به صدا درآورد و گل غلامی را مردود اعلام کرد.

در ادامه نیز در حالی که بازیکنان سپاهان برای گل جلو کشیده بودند، عبدالله صدیق گل سوم الغرافه را به ثمر رساند تا نماینده ایران در دومین گام شکست بخورد.