ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جباری:برای خودم قابل تقدیر است که پس از هر مصدومیت با قدرت بر می گردم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جباری:برای خودم قابل تقدیر است که پس از هر مصدومیت با قدرت بر می گردم!

مجتبی جباری می گوید تقصیر خودش نیست که مصدوم می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛آخرین دوره مصدومیت هافبک استقلالی ها با موفقیت سپری شد تا مجتبی جباری بتواند مجددا برای تیمش بازی کند.

مصدومیت های پی در پی این بازیکن انتقادهای زیادی را به همراه داشته است.

با این حال جباری می گوید که این بازگشت مجددهایش برای خودش قابل تقدیر است:«خیلی از فوتبالیست ها بوده اند که پس از مصدومیت دیگر نتوانسته اند به فوتبال برگردند.تقصیر خودم نیست که مصدوم می شوم اما بازگشت هایم پس از مصدومیت برای خودم قابل تقدیر است.»/خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
السا با قدرت های مختلف یکسریاش قدرت نیستا (ساخت خودم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: به ناعدالتی فوتبال باختیم/ کرانچار: داور یار دوازدهم سپاهان نبود/جباری: فتح‌الله‌زاده برود به استقلال بازمی‌گردم



امیرقلعه نویی,زلاتکو کرانچار

روز خوب فغانی نبود
قلعه‌نویی: به ناعدالتی فوتبال باختیم/ باید ۴ بر ۲ سپاهان را شکست می‌دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به ناعدالتی فوتبال باختیم و باید ۴ بر ۲ پیروز می شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: تبریک می‌گویم به هواداران خودمان که درباره جباری کار خیلی قشنگی انجام دادند. تا قبل از اینکه بنشینم روی نیمکت با یک اشتباه گل خوردیم و بعد حاکم بر میدان شدیم. در نیمه دوم هم تغییر سیستم و تاکتیک دادیم. در صحنه پنالتی هم رحمتی و صادقی می‌گویند پنالتی نبوده است. ما یازده موقعیت گل ایجاد کردیم که جای امیدواری است اما گل نزدیم و عدالت فوتبال اجرا نشد و باید 4 بر 2 می‌بردیم و با این حال به سپاهان تبریک می‌گویم و گل‌شان را خیلی خوب حفظ کردند. گروه آنالیز گفتند 11 فرصت گلزنی داشتیم اما گل نزدیم و بد شانس بودیم.

وی در مورد اینکه استقلال خوب بازی نکرد، گفت: اصلا حرف‌ شما را قبول ندارم و مقابل سپاهان یازده موقعیت گلزنی داشتیم و این بازی ما را امیدوار کرد و من امروز شش بازیکن روی نیمکت داشتم و به هفت بازیکن هم نرسید. در بازی اول خوب نبودیم اما مقابل سپاهان به ناعدالتی فوتبال باختیم. نظری، اکبرپور، صادقی گلزنی نکردند. در مورد داوری حرف نمی‌زنم، از عسگری شناخت دارم. روز خوب فغانی نبود یک پنالتی برای سپاهان نگرفت و دو پنالتی برای ما نگرفت فغانی داور خوبی است و با این حال همه چیز را به دپارتمان داوری می‌سپاریم.

قلعه‌نویی در مورد هافبک‌های استقلال گفت: قبول دارم که از نظر بدنی هنوز آماده نیستند اما همین که در این شرایط بازی می‌کنند خوب بود. تیمی که خوب بازی می‌کند هافبک‌هایش هم خوب هستند و ما امروز هم خوب بازی کردیم. از دپارتمان  داوری انتظار داریم که قضاوت کنند آنها همیشه راست می‌گویند.

سرمربی استقلال در مورد بازی دو مهاجم سپاهان گفت: از شما یک سوال دارم .پرکارترین بازیکن حریف و کم کار ترین بازیکن ما چه کسی بود؟ قبول دارم باید با کیفیت‌تر بازی کنیم اما آنها موقعیت گل زیادی نداشتند و یک ضربه خوب قاضی به تیر خورد. در مورد خطا پنالتی فغانی می‌خواست سوت بزند. اگر می‌خواهیم از قهرمانی دفاع کنیم و در ْآسیا موفق شویم باید بهتر باشیم. به فغانی احترام می‌گذارم اما امروز روز خوب او نبود و امیدوارم من در مورد داوری اشتباه کرده باشم.

سرمربی استقلال در مورد حریف تایلندی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یقینا در آسیا بهتر می شویم چون زمان داریم که تیموریان و نکونام به شرایط ایده آل برسیم. با فجر و صبا بازی می‌کنیم و گوران هم آماده و امیدوارم در بازی سازی به ما کمک کند. هدف گذاری ما دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و هدف گذاری ما باید مشخص شود و باید قهرمان شویم. در مورد داوری حرفی نزدم و گفتم عدالت فوتبال رعایت نشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه فغانی داور این بازی نبود و نمی‌دانید چطور داور این بازی شد، گفت: این مشکل خودشان است و بالاخره جایی اتفاق می‌افتد و اشتباه‌های داوری به سود و اشتباه یک تیم شود و خود ما هم 80 درصد مقصریم اما اشتباه‌های داور تاثیرگذار بود. به خطای وسط زمین کاری نداریم اما خطا روی نوری و قاضی پنالتی بود البته یک پنالتی هم برای سپاهان گرفته نشد. در ضمن پنالتی سپاهان هم پنالتی نبود.

سرمربی استقلال در مورد قدرت سپاهان در جناح راست، گفت: روی بیک‌زاده حساب کرده  بودم اما مصدوم شد نیکبخت چند سال دور بوده است. دو مشکل عمده داریم بازی سازی و توازن دوجناح چپ و راست. صادقی جواب نداد اما نوری بهتر بود در کل ما به ناعدالتی فوتبال باختیم و باید 4 بر دو می‌بردیم.

ارسال‌های خطرناک استقلال را خنثی کردیم/تشویق جوانمردانه به جباری انگیزه داد
کرانچار: داور یار دوازدهم سپاهان نبود/ می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داور یار دوازدهم سپاهان نبود و او قانون را اجرا کرد و به خوبی بازی را مدیریت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار پس از  پیروزی دو بر یک برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم همان طور که گفتم منتظر بازی خوب باشید هر دو تیم خوب بازی کردند و باید به هر دو تیم تبریک بگویم. اطمینان داشتم که می‌توانستیم خوب بازی کنیم اما اشتباهات زیاد ما را اذیت کرد. دو بر صفر که بودیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. در 30 دقیقه اول خوب بودیم بعد استقلال تسلط و شانس زیادی داشت ولی من به تیمم اطمینان داشتم. زمانی که بازیکن بودم و اکنون هم که مربی‌ام می‌گویم وقتی گل نزنی باید منتظر شکست باشی. از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه داور به سود سپاهان سوت زد و این تیم 12 نفره بود، گفت: فکر کنم اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که توپ با دست مدافع استقلال برخورد کرد و این قانون است که توپ به دست بخورد پنالتی است داور به سود ما قضاوت نکرد و بازی را مدیریت کرد و تصمیم داور درست بود. ما یار دوازدهم نداشتیم و خودمان بردیم.

سرمربی سپاهان در مورد مجتبی جباری گفت: او یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار است و جای سپاس و تقدیر دارد در این بازی بسیار خوب بازی کرد و فکر می‌کنم تشویق جوانمردانه هواداران استقلال انگیزه زیادی به جباری داد و انها کارشان جوانمردانه بود. جباری با اینکه با تاخیر به جمع ما اضافه شد خیلی خوب بازی کرد و در هر بازی بهتر از بازی قبل میشود.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که سپاهان با این بازی نشان داد یک تیم بین المللی است و برای حریفان آسیایی خط و نشان کشید، گفت: امسال تیم ما تقویت شده و در دو بازی گذشته نشان دادیم تیم قدرتمند هستیم اما ضعف‌هایی هم داریم و نباید چشم پوشی کنیم از آنها تا بهمن و اسفند که در لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود امیدوارم قدرتمند تر شویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان در روی ارسال‌ها خیلی مرتکب خطا می شدند، گفت: درست است که ما مرتکب خطا می‌شدیم اما قدرت اصلی استقلال روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی است و باید بیشتر تمرین می‌کردیم تا این حملات را خنثی کنیم اما بازیکنان من به ارسال‌های خطرناک استقلال پاسخ خوبی دادند و توانستند به خوبی این تیم را مهار کنند.

کرانچار در مورد نقطه ضعف استقلال که نداشتن بازی ساز بود کار کرد و در اواخر بازی هم عناصر دفاعی آورد تا از گل‌ سپاهان دفاع کند، گفت: من آرش افشین را از میدان بیرون کشیدم او دیر به ما اضافه شد و از دقیقه 70 به بعد توان نداشت و سعی کردم بازیکنی بیاورم که از خط دفاع استقلال رد شود. غلامی هم تا زمانی که بر خط دفاع استقلال فشار می‌آورد در میدان بود اما وقتی تمرکز را از دست داد او را بیرون کشیدم . حاج صفی اگر یک خط جلوتر می ‌‌آمد ممکن بود ممکن بود دچار مشکل شود. با این حال تعویض‌هایم خواسته‌هایم را برآورده نکرد و این مسئله بیشتر به مسایل ذهنی بازیکنان برمی‌گردد.

بی‌اخلاقی نکردم مسئولان استقلال دروغ می‌گفتند/بعد از ۹ سال خستگی از تنم در رفت
جباری: به عزیزترین نفر زندگی‌ام توهین کردند/فتح‌الله‌زاده برود به استقلال بازمی‌گردم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک روز به استقلال باز می‌گردم و توانم را دوچندان برای این تیم به میان می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی جباری پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل استقلال، در مورد مصاحبه اش مبنی بر درگیری با فتح‌الله‌زاده و اینکه چرا تا کنون سکوت کرده بود، گفت: همیشه راست گفتم اگر آن زمان سکوت کردم برای این بود که دروغی را بیان نکنم و حرفم باعث ایجاد تشنج نشود. اکنون باید حرفم را می‌زدم تا مردم بفهمند چه کسی در استقلال حضور دارد. آنها خود را پشت هواداران پنهان می‌کنند تا به اهدافشان برسند.

وی در مورد عدم توافق مالی و بیانیه‌ای که صادر شد، عنوان کرد: راجع به وضعیت تیم صحبت کردم و رسانه‌ها هم دست روی همان موضوع گذاشتند. از برخورد مسئولان استقلال معلوم بود که دوست دارند جدا شویم. دو هفته صبر کردم می‌گفتند منظورم این بوده که باشگاه را مسخره کردم اما لفظ من مربوط به وضعیت اداره تیم بود. بعد از 10 سال از مرحله گروهی بالا رفتیم و با شرایط میزبانی و هواداران خوبی که داشتیم می‌توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. استقلال بهترین هواداران را دارد و با بهره بردن از نامش همیشه بهترین بازیکنان را جذب می‌کند اما بازیکنان همه بدهکار هستند و پولشان با پاداش پرداخت نمی‌شود این شرایط اصلاً خوب نیست.

هافبک سپاهان تأکید کرد: دو هفته صبر کردم اما هیچ تماسی با من گرفته نشد در هفته سوم به اردو رفتند. دو سال قبل پس از صحبت با قلعه‌نویی این اتفاق دلیل ماندنم در این تیم شد. البته می‌دانستم قلعه‌نویی در حال تلاش برای بازگشت است اما بازیکنی نبودم که این همه صبر کنم و به من توهین شود.

جباری خاطرنشان کرد: اگر چکم را چاپ کردم برای این بود که می‌گفتند 90 درصد پول گرفته اما 35درصد طلب داشتم. آن چک را به این خاطر چاپ کردم.

وی در مورد اینکه مشتش آنقدر سنگین بوده که علی امیری را راهی بیمارستان کرده است، خاطرنشان کرد: نه این اتفاق نیفتاد بلکه علی امیری به خاطر آن اتفاقات فشارش بالا رفت. این اتفاق بی اخلاقی نبود طلب حق کردم و آنها دروغ می‌گفتند. وقتی به عزیزترین کس من توهین کردند کارم را بی اخلاقی نمی‌دانم و افت نیست که بگویم مشت زدم. به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهم چنین کاری را انجام دهد. شاید اگر امروز به من فحش می‌دادند، اینقدر برایم ارزش داشت این موضوع که به خاطر آن فوتبالم را تمام کنم و دیگر به فعالیتم ادامه ندهم. با مدیریت سپاهان نیز در این ارتباط صحبت کرده بودم اما این تماشاگران من را در فوتبال نگه داشتند.

جباری در مورد اینکه اگر فتح‌الله‌زاده برود به استقلال باز می‌گردد، اظهار داشت: صد در صد با کمال میل برمی‌گردم هیچ جا را بهتر از اینجا پیدا نخواهم کرد. استقلال هویت من است، همیشه با استقلال بودم و پوشیدن پیراهن آبی برایم افتخار است. البته اینکه 9 سال در این تیم بودیم برخی می‌خواهند سوءاستفاده کنند همیشه اولویتم پیشرفت استقلال بوده است. برخی افراد حرفشان را نمی‌زنند و می‌خواهند بی‌طرف باشند اما بهتر است صحبت کنند بگویند آیا حق با من است یا فتح‌الله‌زاده. جایگاه فوتبال ما خیلی بالا است استقلال می‌تواند جوانان زیادی را بیاورد همه بازیکنان شهرستانی آرزویشان حضور در استقلال است.

هافبک سپاهان در مورد اینکه حمایتی از استقلال نمی‌شود، یادآور شد: باید از این تیم حمایت کنند و نباید بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند. مردم دوست دارند استقلال موفق شود. استقلال پتانسیلش آنقدر بالاست که حتی در شهرستان هم به دلیل حضور هوادارانش میزبان است. می‌بینید بازیکن در سپاهان هیچ نگرانی ندارد اما در استقلال نه پول قرارداد و نه پاداش می‌گیرد. با وجود زحمتی که بازیکنان می‌کشند باید به آنها حق بدهید که انتظار احترام داشته باشند.

جباری در مورد برخورد هواداران عنوان کرد: برخورد هواداران فوق‌العاده بود بعد از 9 سال خستگی‌ام در رفت. نمی‌دانم چطور باید از آنها تشکر کنم. یک روز بر می‌گردم و آن وقت توانم را دو برابر برای این تیم می‌گذارم.

وی در پایان گفت: وقتی حرفی می‌زنم به آن عمل می‌کنم اما برخی فقط صحبت می‌کنند وقتی کمبودی می‌بینم باید بگویم حق ما بیشتر از این است خوشحالم که راست گفتم و حرف درست را بیان کردم./فارس