ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جای "کی‌روش" بودم اعدامم می‌‎کردند/ قول قهرمانی نمی‌دهم



سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر عملکرد ضعیف داشته است، گفت: اگر من جای "کارلوس کی‌روش" بودم و تیم ملی اینطور بازی می‌کرد اعدامم می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز شنبه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط این تیم تصریح کرد: جا دارد به طرفداران یک تبریک ویژه بگویم؛ به این خاطر که اکثر بازیکنان استقلال نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد کمتر گرفته‌اند که اگر بخواهیم آن را با تورم حساب کنیم در واقع حدود 40 درصد از قرارداد سال گذشته خود دریافتی کمتری داشته‌اند.

وی افزود: بازیکنان ما حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند اما کارشان را شروع کردند. این یعنی عشق واقعی به استقلال. اینجا تبدیل به استقلال واقعی شده است که بازیکنانش به عشق پیراهن این تیم و هواداران بازی می‌کنند.

استقلال راهش را پیدا کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین با انتقاد از بعضی افراد به خاطر ناراحتی از بازتاب حضور هواداران استقلال در اولین جلسه تمرین این تیم خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای از روز اول طی مصاحبه‌های برنامه‌ریزی شده علیه ما موضع گرفتند و شلوغ کاری کردند اما خوشبختانه ما راه‌مان را پیدا کرده‌ایم. عده‌ای از اینکه ما راه‌مان را پیدا کرده‌ایم ناراحت هستند و شیطنت می‌کنند.

سقف قرارداد باعث شد عده‌ای از مالیات فرار کنند

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که "آیا موافق پرداخت قراردادهای میلیاردی به بازیکنان هستید یا خیر؟"، اظهار داشت: اگر قرار است سقفی تعیین شود بهتر است برای یک تیم باشد نه بازیکن. ما در هیچ کجای دنیا سقف فوتبال نداریم موضوعی که باعث شد در ایران عده‌ای از پرداخت مالیات فرار کنند و رقم قراردادهای‌شان را بالاتر ببرند.

وی افزود: من سال گذشته دروغ نگفتم و امسال هم درباره سقف قرارداد دروغ نمی‌گویم. این موضوع یک ابزار غیرحرفه‌ای در فوتبال ما به حساب می‌آید.

قول قهرمانی نمی‌دهم

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که "آیا با تیم فعلی، استقلال پتانسیل قهرمانی در سه جام فصل آینده را دارد یا خیر؟"، گفت: هر مربی‌ای که بگوید تیمم قهرمان می‌شود، مربی نیست. ما پتانسیل قهرمانی داریم و خوشبختانه با پشتوانه مردم و همدلی بچه‌ها برای قهرمانی می‌جنگیم.

مهندسی تمریناتم جنگیدن است!

سرمربی استقلال افزود: ما تیمی بستیم که در هر سه جام بجنگند. فلسفه و مهندسی تمرینات من جنگیدن برای پیراهن و عشق هواداران است. ما باید مدعی قهرمانی باشیم اما همانطور که پارسال و دو سال پیش قولی نداده‌ام امسال هم چنین قولی نمی‌دهم.

دفعه قبل پنج هزار نفر به استقبالم آمدند

وی به انتقاد از مصاحبه برخی از افراد و ناراحتی آنها از استقبال تماشاگران در اولین تمرین استقلال پرداخت و گفت: آنهایی که روز اول شیطنت کردند بدانند وقتی سری قبل هم سرمربی استقلال شدم پنج هزار نفر به استقبالم آمدند. حالا چند روز پیش عده‌ای آمدند و شلوغ کاری کردند که از قبل برنامه‌ریزی شده بود اما ما راه‌مان را پیدا کرده‌ایم.

بازیکنان پرتغالی نیاز به زمان دارند

قلعه نویی درباره دوبازیکن پرتغالی که در تمرینات امروز استقلال حاضر شدند گفت: هر دو بازیکن در لیگ برتر پرتغال بازی کرده‌اند و بازیکنان بزرگی هستند اما باید بدانیم که آنها از یک قاره دیگر آمدند و نیاز به زمان دارند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این بازیکنان در دو، سه پست توانایی بازی دارند اما ابتدا باید تست پزشکی بدهند و پس از آن با باشگاه قرارداد ببندند تا به تدریج به ما اضافه شوند.

از بازیکنانم خواستم سکوت کنند

وی در خصوص اینکه در مصاحبه چند روز پیش اعلام کرده بود از بین محسن یوسفی و فریدون زندی یک نفر را می‌خواهد، گفت: من اصلا چنین حرفی نزده‌ام. از روزی که سرمربی استقلال شده‌ام تا اکنون هیچ مصاحبه‌ای نکرده‌ام و حتی از بازیکنانم خواستم سکوت کنند و به جای حرف زدن بیشتر کار کنند.

علاقه دارم اسپانیا قهرمان شود!

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که "در مسابقات جام ملت‌های اروپا طرفدار کدام تیم هستید؟"، گفت: من طرفدار نیستم اما این مسابقات را نگاه می‌کنم تا چیزهایی یاد بگیرم. با این حال بازی‌های کرواسی، فرانسه، آلمان و اسپانیا را پسندیده‌ام و علاقه دارم اسپانیا قهرمان شود.

باید قبول کنیم تیم ملی خوب بازی نکرده است

وی درباره تیم ملی و عملکرد ضعیف این تیم مقابل ازبکستان قطر گفت: این صحبت دو بحث دارد. باید قبول کنیم که تیم ملی در این دو بازی خوب بازی نکرده ولی اینکه بخواهیم به تیم ملی فشار بیاوریم کار درستی نیست. باید از تیم ملی انتقاد شود اما نباید اجازه بدهیم آرامش تیم برهم بخورد. تا انتقاد نباشد پیشرفت ایجاد نمی‌شود.

قلعه نویی ادامه داد: من خودم وقتی کار بلد نیستم ممکن است حرف‌هایی بزنم که منطقی نباشد اما باید بدانیم حتی فرگوسن و کی‌روش هم مصون از خطا نیستند و باید با انتقادات سازنده به آنها کمک کنیم.

اگر من سرمربی تیم ملی بودم اعدامم می‌کردند

سرمربی استقلال در پایان به طعنه گفت: با این حال اگر من مربی تیم ملی بودم و این نتایج را می‌گرفتم اعدامم می‌کردند!.../مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد بنا: قول قهرمانی المپیک نمی‌دهم


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به خاطر گریه‌های مادرم و عشقی که به مردم دارم دوباره به تیم ملی کشتی فرنگی برگشتم.