ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جایزه 300 هزار دلاری در انتظار طهماسبی



جایزه 300 هزار دلاری در انتظار طهماسبی

 

فارس: بعد از در نظر گرفتن حقوق ماهیانه و پاداش میلیونی برای اول شدن سامان طهماسبی در مسابقات انتخابی آذربایجان كه پیش از جهانی 2010 مسكو برگزار شد، رقابت‌های انتخابی قهرمانی اروپای آذربایجانی‌ها چندین مسافر ایرانی دیگر نیز داشت.

 

در رشته آزاد سیدمحمدرضا آذرشكیب كه از عدم برگزاری مسابقه انتخابی رودررو با فردین معصومی ناراحت است، در وزن 120 كیلو به مقام اول رسید.

در پیكارهای فرنگی نیز سامان طهماسبی كه پیش از جهانی مسكو دو ملیته شده، بار دیگر به مقام اولی رسید تا جایزه‌ای كه نزدیك به هفت میلیون تومان می‌شود را دریافت كند.

قاسم رضایی دارنده مدال برنز جهان در سال 2007 نیز در وزن 96 كیلو رودرروی حریفان قرار گرفت و قهرمان شد.

بشیر باباجان‌زاده سنگین‌وزن مدعی كشتی فرنگی هم به مقام دوم بسنده كرد.

از این جمع سامان طهماسبی كه پیش از این روال قانونی برای عضویت در تیم آذربایجان را طی كرده، با این اولی جواز حضور در قهرمانی اروپا را به دست آورد.

این تیم برای مدال طلای این رقابت‌ها 300 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته كه اگر سامان به این موفقیت دست پیدا كند، جایره را دریافت خواهد كرد.

این كشتی‌گیر در مسكو هم برای آذربایجان كشتی گرفت اما چون دو روز پیش از آغاز جهانی محرومیت سه ماه‌‌اش از سوی فیلا بخشیده شد، نتوانست به مقامی بهتر از هجدهمی جهان دست پیدا كند.

او حالا چشم به قهرمانی اروپا دارد.../فارس


ویدیو مرتبط :
تصاویر اهدای جایزه ده هزار دلاری به سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی،برنده جایزه 300 هزار دلاری یونسکو


جایزه یونسکو در حوزه علوم زیستی در سال 2014-2015 به دکتر بهاروند، محقق پژوهشگاه رویان اعطا شد.

خبرگزاری ایسنا: جایزه یونسکو در حوزه علوم زیستی در سال 2014-2015 به دکتر بهاروند، محقق پژوهشگاه رویان اعطا شد.

جایزه بین المللی یونسکو- گینه استوایی به افراد، موسسات و سازمان های مردم نهادی تعلق می گیرد که پژوهش هایی در حوزه علوم زیستی انجام داده باشند و این پژوهش ها منجر به بهبود کیفیت زندگی انسان ها شود.

محقق ایرانی، برنده جایزه 300 هزار دلاری یونسکو شد

کمیسیون ملی یونسکو در ایران پس از اطلاع رسانی این جایزه در سال 2014 و دریافت درخواست های متقاضیان، سه نفر واجد شرایط را به یونسکو معرفی کرد که از میان آنها دکتر حسین بهاروند، رییس پژوهشکده سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان به همراه دو نفر دیگر از کشورهای عضو یونسکو به طور مشترک برنده جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی در سال 2014- 2015 شدند. این اولین بار است که از کشورمان فردی جایزه بین المللی یونسکو-گینه استوایی را دریافت می کند.

جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی شامل مدال، لوح تقدیر و مبلغ 300 هزار دلار است و معرفی داوطلبان واجدان شرایط باید از طریق کمیسیون های ملی کشورها انجام شود.