ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جانشین عمران زاده، برای استقلال 215 میلیون آب خورد!



اخبار,اخبار ورزشی,هرایر مگویان

استقلالی ها مجبور شدند به هر شکلی که شده مدافع ارمنی خود را راضی نگه دارند.

هرایر مگویان مدافع استقلال، پس از «کرار بازی» سرانجام به پول خود رسید! این بازیکن که مثل کرار استقلالی ها را تهدید به جدایی کرد، سرانجام توانست چک خود را نقد کند.

 

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که تهدیدها به بارنشسته و آبی ها 215 میلیون تومان به این بازیکن ارمنستانی داده اند.

 

آبی ها به نوعی مجبور بودند مگویان را راضی به ماندن کنند چراکه با دست گل هایی که عمران زاده در بازی راه آهن به آب داد، مظلومی مجبور شد روی این بازیکن حساب کند. قرار است در بازی آینده آبی ها حنیف بیرون بنشیند و به جای او مگویان در قلب دفاع در کنار امین حاج محمدی قرار بگیرد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل سوم استقلال توسط حنیف عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران زاده از لیست استقلال خط خورد


مدافع استقلال به دلیل بی انگیزگی و بی انضباطی از لیست ۱۸ نفره دیدار با فولاد خط خورد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بر اساس اعلام کادر فنی استقلال، حنیف عمران زاده مدافع این تیم به دلیل بی انگیزگی و بی انضباطی از لیست 18 نفره دیدار با فولاد خط خورد و استقلال در حالی که باید با 17 بازیکن راهی اردو می شد، با 16 بازیکن به هتل رفت.

بر اساس این گزارش، با تصمیم سرمربی استقلال عمران زاده در اختیار باشگاه قرار گرفته است و تا تعیین تکلیف توسط باشگاه از حضور در تمرینات محروم است.

استقلال روز جمعه میزبان تیم فولاد است.