ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جام حذفی فوتسال بانوان دو حذفی شد!



 

 

 

 

 

 

دومین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال بانوان عصر چهارشنبه در محل كمیته بانوان فدراسیون فوتبال با حضور ۱۶ تیم قرعه كشی شد.

بر این اساس مرحله نخست جام حذفی فوتسال بانوان از روز ۱۸ بهمن ماه با انجام هشت دیدار در شهرهای مختلف كشور آغاز خواهد شد.

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

▪ صدرای زیرآب ـ گرانول مروارید یزد

▪ شهرداری لوشان ـ شهرداری زنجان

▪ آیس تیس یزد ـ صدای شیراز

▪ هیرسا ورزش تهران ـ تفت امیدیه

▪ پرسپولیس دهدران شبانكاره ـ مهرورزان زاهدان

▪ امید كنگان بوشهر ـ سرخپوشانی گرگان

▪ پالایش گاز ایلام ـ صدرا تیم قم

▪ جام جم یزد ـ اوج نصر فارس

دومین دوره جام حذفی فوتبال بانوان در حالی ۱۸ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد كه تیم‌ها با یك باخت از دور رقابت‌ها كنار نمی‌روند و در صورت مغلوب شدن در دو دیدار از دور رقابت‌ها حذف خواهند شد.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
درگیری در جام حذفی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیتی پسند از جام حذفی فوتسال کنار کشید


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که به خاطر کنار کشیدن حریف خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتسال رسیده بود، از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که به خاطر کنار کشیدن حریف خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتسال رسیده بود، از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

با توجه به فشردگی بازی‌های گیتی پسند در لیگ برتر و همچنین مصدومان فراوان گیتی پسند این باشگاه از ادامه حضور در جام حذفی فوتسال انصراف داد. گیتی پسند قرار بود امروز در چارچوب جام حذفی به مصاف تیم پاس قوامین برود که به این ترتیب این دیدار لغو شد.

گیتی پسند در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران جمعه این هفته به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود که این دیدار در مشهد برگزار می‌شود.

به این ترتیب و با توجه به فشردگی مسابقات و احتمال اضافه شدن مصدومان گیتی پسند، این باشگاه اصفهانی از ادامه حضور در جام حذفی انصراف داد.

با احتساب تیم گیتی پسند، 11 تیم از مسابقات جام حذفی فوتسال کنار کشیده‌اند. همچنین تیم‌های کوهدشت لرستان، شاهین لردگان، فرش آرا، دبیری تبریز، شاهین کرمانشاه، ماهان تندیس، نظام مهندسی کرمانشاه، مقاومت ایلام، میثاق تهران، برنا خوزستان، پاس قوامین، علیصدر همدان و تاسیسات دریایی به مرحله یک هشتم صعود کرده‌اند.