ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ثریا آقایی اولین بازی‌اش را برد


بدمینتون‌باز زن ایران موفق شد اولین دیدار خود را در بازی‌های آسیایی با پیروزی پشت سر بگذارد.

خبرگزاری تسنیم: در روز پنجم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی که امروز (چهارشنبه) در دهکده بازی‌های آسیایی اینچئون آغاز شد، ورزشکاران کشورمان از جمله ثریا آقایی که در رشته بدمینتون حضور دارد، رقابت‌های خود را آغاز کردند.

بدمینتون‌باز زن کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف حریف مغولستانی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر (21-3 و 21 -7) به پیروزی برسد و به مرحله بعدی برود.

آقایی فردا به مصاف حریف هندی که مدال برنز المپیک را دارد خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
رقابت بین ثریا آقایی و ساینا _ 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فولاد به دنبال اولین برد در آخرین بازی!


تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان که یک بازی تشریفاتی است باید به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان برود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال فولاد خوزستان سه‌شنبه در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم لوکوموتیو ازبکستان است. هر دو تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند و این یک بازی تشریفاتی است.

مسابقه‌ای که فولادی‌ها برای دفاع از اعتبار و حیثیت فوتبالی خود در این بازی به میدان می‌روند. فولاد اگر در این بازی پیروز شود با سومی در گروهش از لیگ قهرمانان خداحافظی می‌کند و این مساله هم از نظر شخصیتی برای فولاد خوب است و هم از نظر مالی! زیرا AFC برای هر برد پاداش نقدی ویژه‌ای پرداخت می‌کند. ضمن اینکه سازمان لیگ اعلام کرد برد در بازی‌های تشریفاتی هم برای تعیین سهمیه کشورها در فصول آینده تعیین کننده است.

فولاد در این سری از مسابقات هیچ بردی نداشته و فقط یک گل زده دارد بنابراین شاگردان اسکوچیچ باید در این مسابقه حداقل یک برد دشت کنند. از نکات جالب گروه C این است که تیم لوکوموتیو با 10 گل زده بهترین خط حمله گروه را دارد البته ازبک‌ها با 12 گل خورده بدترین خط دفاع را هم در اختیار دارند. بازی رفت دو تیم در ازبکستان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و فولاد تنها گلش را هم به همین تیم ازبکستانی زده است.

برنامه و جدول بازی‌های گروه C

سه‌شنبه 15 اردیبهشت

20:35السد-الهلال

20:35فولاد ایران- لوکوموتیو تاشکند

1- الهلال عربستان 10 امتیاز

2- السد قطر 10 امتیاز

3- لوکوموتیو ازبکستان 4 امتیاز

4- فولاد ایران 3 امتیاز