ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی ووشو نایب قهرمان جهان شد



مسابقات جهانی ووشوی مالزی,تیم ووشوکارایران

مسابقات جهانی ووشو-مالزی

تیم ملی ووشو نایب قهرمان جهان شد

تیم ملی ووشوی ایران عنوان نایب قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت‌های مسابقات جهان را کسب کرد.

به گزارش فارس، دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در کوالالامپور مالزی در حالی امروز(سه‌شنبه) به پایان رسید که تیم ملی ایران با کسب هفت مدال طلا و سه برنز برای سومین دوره عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد.

در پایان مسابقات چینی‌ها با 17 طلا و یک نقره عنوان قهرمان، تیم مالزی هم با چهار طلا، شش نقره و سه برنز در جایگاه سوم ایستاد.

امروز(سه‌شنبه) در بخش ساندای مردان در وزن 65 کیلوگرم محسن محمد سیفی در دیدار فینال در دو راند پیاپی نماینده ویتنام را شکست داد و اولین طلای ایران را در رقابت‌ها کسب کرد.

در وزن 80 کیلوگرم امیر فضلی نیز با شکست دو بر صفر نماینده روسیه دومین طلای ایران در رقابت‌های امروز بود.

در وزن 85 کیلوگرم حمیدرضا قلی پور نیز با شکست دادن ووشوکار روسی طلا گرفت. قلی پور برای کسب این طلا به ترتیب ووشوکاران مالزی، استرالیا و اوکراین را شکست داده بود.

در بخش تالو و در فرم دوئیلین تیم ایران با 9.68 امتیاز مدال طلا را کسب کرد. در این فرم فیلیپین با 9.62 امتیاز دوم شد، تیم‌های کره جنوبی و هنگ کنگ با 9.61 به صورت مشترک در جای سوم ایستادند. در دوئیلین دختران هم تیم ایران با 9.57 امتیاز چهارم شد.

در این بخش اوکراین با 9.61 امتیاز قهرمان شد و ماکائو و هنگ کنگ به صورت مشترک با 9.60 امتیاز در جای دوم قرار گرفتند.

روز گذشته(دوشنبه)در بخش ساندای بانوان هم الهه منصوریان، مریم هاشمی و شهربانو منصوریان به ترتیب سه طلا کسب کرده بودند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین‌ دوره مسابقات قهرمانی جهان در حالی امروز به پایان رسید که وزیر ورزش و جوانان کشور مالزی نیز در سالن مسابقات حضور داشت.

/فارس


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی تکواندوی ایران نایب قهرمان جهان شد



مسابقات جام‌جهانی تکواندو - آروبا

تیم ملی تکواندوی ایران نایب قهرمان جهان شد

تیم ملی تکواندو کشورمان پس از تیم کره جنوبی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی دست پیدا کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ایران در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تیم کره جنوبی به عنوان قهرمانی این رقابت ها رسید.

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذر ماه با حضور 161 تکواندوکار در قالب 13 تیم در بخش مردان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز آغاز شد که تیم ملی ایران در اولین دیدار خود توانسته بود با نتیجه 25 بر 5 از سد تیم دومینیکن گذشته و در ادامه با نتیجه 18 بر 15 مقابل تیم روسیه به پیروزی برسد.

در مرحله یک چهارم نهایی آمریکایی ها به دلیل آسیب دیدگی دو تکواندو کار خود حاضر به مبارزه با تیم ملی ایران نشدند تا تیم ملی ایران راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در مرحله نیمه نهایی نیز هگو پوشان کشورمان توانستند با حساب 19 بر 18 از سد تیم چین گذشته و به فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی راه یابند.

(یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان نمایندگان کشورمان و(فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی بی باک مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی وغلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست) ترکیب تیم ملی را برای حضور در این مسابقات تشکیل دادند./فارس