ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی به تهران بازگشت


تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری اردوی اتریش به کشور بازگشت.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری اردوی اتریش به کشور بازگشت.

تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری اردوی 18 روزه و انجام سه بازی تدارکاتی در کشور اتریش بامداد امروز (شنبه) به ایران بازگشت.

تنها غایب کاروان تیم ملی هاشم بیگزاده بود . او که در یکی از بازی ها دچار مصدومیت شده بود، از اتریش مستقیما به برزیل سفر کرد تا روند بهبودی خود را در آنجا پیگیری کند.

پرواز حامل کاروان تیم ملی ساعت 3:10 بامداد وارد فرودگاه امام خمینی شد اما به دلیل مشکلاتی که در دریافت چمدان های ملی پوشان وجود داشت، اعضای تیم ملی با حدود یک ساعت تاخیر فرودگاه را ترک کردند.

تیم ملی قرار است بعد از 3 روز استراحت بامداد سه شنبه عازم برزیل شود.


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی بسکتبال به تهران بازگشت


تیم ملی بسکتبال ایران ساعت یک بامداد امروز (شنبه) به تهران باز گشت.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی بسکتبال ایران بعد از انجام پنج بازی سخت مقابل حریفان اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی خود بامداد امروز (شنبه - 15 شهریورماه) به ایران بازگشت.

تیم ملی بسکتبال ایران که اواخر شهریورماه مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی را در پیش دارند، ساعت یک بامداد امروز با پرواز ترکیش از طریق جایگاه CIP فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.