ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان: فوتبال ارتباطی با سیاست ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,تیموریان


 اخبار ورزشی - تیموریان: فوتبال ارتباطی با سیاست ندارد

آندرانیک تیموریان معتقد است تیم ملی فعلی فوتبال ایران بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران است. او همچنین با اعلام این که صعود به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل کار سختی است، عنوان کرد: فوتبال ارتباطی با سیاست ندارد.

جام جهانی 2014 برزیل کمتر از سه هفته‌ دیگر با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه "کورینتیانس " شهر سائوپائولوی برزیل آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش به سر می‌برد خودش را برای چهارمین حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند.

به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی "WIENERZEITUNG" آلمان در گزارشی به بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

"در حال حاضر هیچ کس نمی‌خواهد درباره سیاست صحبتی به میان آورد. همه چیز به فوتبال، جام جهانی 2014 برزیل و ستارگان پارس ختم می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران در کنار تیم‌های همچون کره جنوبی، عربستان و ژاپن از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا محسوب می شود و تاکنون توانسته سه بار به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یابد.

ایران همچنین پنج بار نیز در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا حضور داشت که با شکست نتوانست به فینال راه یابد. سه بار از این پنج شکست در ضربات پنالتی رخ داده است. علاوه بر این تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در سه دوره رقابت‌های جام جهانی حضور داشته و همچنین سه بار نیز به رقابت‌های المپیک صعود کرده است. هر چند ایران در سال‌های گذشته با موضوع هسته‌ای خود و محمود احمدی نژاد‌، رییس جمهور سابق خود در صدر روزنامه‌ها و رسانه‌های جهان وجود داشت، این بار به دلایل فوتبالی توجه رسانه‌های اروپایی را به خود معطوف کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در کشور اتریش اردوی تمرینی برپا کرده است و خودش را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران 28 بازیکن را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل به اردوی تیم ملی ایران دعوت کرده است. او تمرینات سخت و پرفشاری را برای فوتبالیست‌های ایرانی در اردوی اتریش در نظر گرفته است تا بتواند آمادگی آنها را قبل از جام جهانی به حداکثر برساند.

آندرانیک تیموریان، ها‌فبک 31 ساله که جزو بازیکنان اصلی تیم کی‌روش محسوب می‌شود معتقد است فوتبال با سیاست ارتباطی به هم ندارند. او در گفت و گو با پایگاه اینترنتی "WIENERZEITUNG" ، گفت: فوتبال با سیاست هیچ رابطه‌ای ندارد. فوتبال می‌تواند باعث افزایش دوستی شود.

تیموریان درباره موضوع پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران که سر و صدای زیادی در رسانه‌های جهان ایجاد کرد، گفت: موضوع پیراهن‌های تیم ملی ایران تمام شده است. در حال حاضر لباس‌های زیادی در اتریش داریم و امیدواریم که در آینده کیفیت آنها بهتر شود.

ها‌فبک تیم ملی ایران که در باشگاه استقلال بازی می‌کند، در ادامه درباره شانس صعود ایران به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل، گفت: صعود ایران به مرحله دوم جام جهانی کار سخت و دشواری است. در این یک و نیم ماه گذشته تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم در چند سال گذشته هیچ تیم ملی به اندازه تیم فعلی خوب و قدرتمند نبود. علاوه بر این می‌دانیم که صعود به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل کار سخت و دشواری است، اما تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش یک دیدار دوستانه برابر بلاروس انجام داد که به تساوی بدون گل رسید. آنها قرار است دو دیدار دوستانه دیگر نیز برگزار کنند.

ایران در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی اتریش در حالی برابر بلاروس به تساوی بدون گل رسید که دانیل داوری و اشکان دژاگه در آن دیدار حضور نداشتند.

در آن دیدار 1500 هوادار که اغلب ایرانی بودند به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پرداختند.

یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور ایران در جام جهانی 2014 برزیل می‌گوید: فوتبال ما باید در این رقابت‌ها حاضر باشد و به جهانیان ثابت کنند که ایران فقط درباره موضوع هسته‌ای نیست و یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های فوتبال در آسیا است.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی در رده بندی فیفا در رده سی و هفتم قرار گرفته است که بهترین رتبه در تیم‌های آسیایی محسوب می‌شود. ایران که به عنوان تیم نخست جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد باید در اولین دیدار خود در ورزشگاه "بائیکسادا" شهر "کوریتیبا" برابر نیجریه به میدان می‌رود.
اخبار ورزشی -  ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیاست ما ، سیاست ما عین دیانت ماست ، سیاست روز ، سیاست ما ، دنیای سیاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد



 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ تیموریان یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اما نیازی به وی نداریم.

علی دایی پس از بازی دیروز مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و محکمی را برگزار کردیم و به نظر من این بازی می‌تواند ما را برای رسیدن به هدفمان کمک کند.

وی در خصوص اردوی مشهد تصریح کرد: اردوی بسیار عالی برگزار کردیم و خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی آماده بازی‌های لیگ برتر هستیم. این اردو همانطور که بارها گفتم قطعا به پرسپولیس کمک می‌کند.

دایی در خصوص مشکل در خط حمله پرسپولیس گفت: ما مشکل گلزنی نداریم و کمبودی در خط حمله احساس نمی‌کنم، چون بازیکنان بسیار خوب و کاربلدی داریم، اما برای تقویت خط حمله در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم داریم که رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا به هدف خود برسیم.

وی در مورد شایعه حضور عمادرضا در پرسپولیس تاکید کرد: بعید می‌دانم او به پرسپولیس بیاید. رایزنی‌های خود را برای جذب مهاجم انجام دادیم. متاسفانه روی اوسال نظر داشتیم که قسمت نبود به ما اضافه شود.

دایی همچنین در خصوص آندرانیک تیموریان و احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: تیموریان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، اما با توجه به اینکه در این پست دو سه بازیکن بسیار خوب داریم احتیاجی نداریم تا او را جذب کنیم.

گفتنی است؛ پرسپولیس در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر بالاخره موفق به انجام یک بازی تدارکاتی شد و عصر روز یکشنبه رودروی نساجی تیم پرطرفدار شمال کشور قرار گرفت و در پایان توانست 2 بر1 نساجی را شکست دهد.