ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان به استقلال پیوست/تیم قطری خواسته تیموریان را برآورده کند در استقلال نمی‌ماند



آندرانیک تیموریان به استقلال پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال که فصل گذشته در تیم الخریطیات قطر توپ می‌زد، به استقلال پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس نقل از سایت باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان که فصل قبل در تیم الخریطیات قطر توپ می‌زد با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال پیوست.
تیموریان هافبک تیم ملی ایران، لحظاتی پیش در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شد و در نشستی با فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال شرکت کرد و در نهایت با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال پیوست.

فتح‌الله‌زاده: تیم قطری خواسته تیموریان را برآورده کند در استقلال نمی‌ماند
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همانگونه که گفته بودم در صورتی که تیموریان در ایران باشد، فقط برای استقلال بازی خواهد کرد و بر همین اساس با وی قرارداد یکساله منعقد کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در خصوص عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان اظهار داشت: همانگونه که گفته بودم در صورتی که آندرانیک تیموریان در ایران بازی کند، فقط برای استقلال بازی خواهد کرد، با وی قرارداد یک ساله ای منعقد کردیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: امروز نشست بسیار صمیمانه ای با آندرانیک و برادر محترمش سرژیک تیموریان داشتیم و قراردادی را برای مدت یک فصل منعقد کردیم. البته باشگاه استقلال متعهد شد در صورتی که تیم قطری که به تیموریان پیشنهاد داده ظرف 2 هفته آتی، بتواند رقم پیشنهادی آندرانیک را بپذیرد، او راهی قطر می شود در غیر اینصورت وی بازیکن ما خواهد بود و در فصل جاری استقلال را همراهی می کند.
وی گفت:  انصافا پیشنهادی که آندرانیک دارد پیشنهاد قابل توجهی است و تفاوت زیادی بین رقم پیشنهادی ما با این تیم قطری وجود دارد و خود من هم راضی نیستم که آندرانیک به لحاظ مالی متضرر شود./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی تیموریان بعد بازی مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: در نقل‌و‌انتقالات از تجربه شورای امنیت ملی استفاده کردم/تیموریان: با تیم قطری به توافق نرسیم شنبه با استقلال قرارداد امضا می‌کنیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پرسپولیسی‌ها یار کم آوردند خودم به بازیکنان می‌گویم تا مصاحبه کنند و بگویند پورشه نگرفته‌اند

فتح‌الله‌زاده: در نقل‌و‌انتقالات از تجربه شورای امنیت ملی استفاده کردم/ آنها ریگی را پایین آوردند من هم حیدری را

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پایین آوردند من هم حیدری را.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

 

از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

ساعتی پیش با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

 

ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

 

از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

 

قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

 

بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

‌ اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز، بی‌ام و  و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

 

ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

 

تکلیف جواد نکونام چه شد؟

قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم.

مطمئن هستم که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

 

شرطی در کار نیست

تیموریان: با تیم قطری به توافق نرسیم شنبه با استقلال قرارداد امضا می‌کنیم

برادر آندرانیک تیموریان اعلام کرد در صورتی که وی با تیم قطری به توافق نرسید با استقلال قرارداد امضا می کند.

سرژیک تیموریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد روند مذاکراتش با علی فتح الله زاده برای پیوستن برادرش به این تیم اظهار داشت: مذاکرات خوبی داشتیم اما ما منتظر ویزای قطر هستیم. می خواهیم با دو تیم قطری مذاکره کنیم اگر به نتیجه نرسیدیم روز شنبه با استقلال قرارداد امضا می کنیم.

وی افزود: ما به قطر می رویم و جمعه باز می گردیم.

برادر تیموریان در خصوص اینکه گفته می شود آندو برای حضور در استقلال شرط دارد، گفت: این حرف ها صحت ندارد. ما چون ایرانی هستیم خودمان برای هم شرط درست می کنیم./فارس