ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیراندازی در رختکن چلسی ؛ اشلی کول یک کارآموز را هدف قرار داد



 

تیراندازی در رختکن چلسی ؛ اشلی کول یک کارآموز را هدف قرار داد

 

 

رسانه های انگلیسی از حادثه تیراندازی در تمرین های یکشنبه گذشته آبی های لندن خبر دادند.چلسی این روزها با بحران های بسیاری در درون و بیرون از زمین فوتبال روبه روست.روزنامه NEWS OF WORLD نوشت: اشلی کول یکشنبه گذشته با اسلحه ای بادی یک کارآموز ۲۱ ساله را مورد هدف قرار داده است.

 

به نوشته این روزنامه این حادثه تیراندازی در رختکن آبی های لندن رخ داده است. مدافع کناری چلسی مشغول بازی با این اسلحه بود که به ناگهان گلوله اش در رفت و به یک کارآموز جوان در فاصله ۲ متری کول برخورد کرد.از قرار معلوم این مدافع چپ تعمدی نداشته است و نمی دانست که اسلحه پر است. چند لحظه بعد از این حادثه بخش پزشکی باشگاه این دانش آموز را مورد مداوا قرار داد. او سپس به بیمارستان رفت تا مراحل درمان در آنجا پیگیری شود.

مدافع تیم ملی انگلیس از این کارآموز عذرخواهی کرد. او همچنین از سوی باشگاه چلسی توبیخ شده است. در عین حال رومان آبراموویچ مالک باشگاه چلسی خواستار دریافت توضیحی کامل درباره این رخداد شده است.

کول دو روز بعد از حادثه یادشده برای چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و در دانمارک نمایش خوبی را نیز ارایه داد. تاکنون نه باشگاه و نه خود این بازیکن خبر یادشده را تأیید نکرده و به صورت رسمی درباره اش اظهارنظر نکردند.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
Iphone 5s هدف تک تیراندازی با کالیبر 50 قرار می گیرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن در پاریس هدف تیراندازی قرار گرفت


یک شهروند فرانسوی در جریان تیراندازی‌های تازه در پاریس مجروح شد.

خبرگزاری ایلنا: یک شهروند فرانسوی در جریان تیراندازی‌های تازه در پاریس مجروح شد.

مسئولان پلیس فرانسه امروز -یکشنبه- از تیراندازی‌های تازه در پایتخت این کشور و مجروح شدن یک زن در جریان این تیراندازی خبر دادند.

تیراندازی امروز در خیابان «سنت مارتین» واقع در ناحیه دو پاریس رخ داد و مقام‌های پلیس اعلام کردند که یک زن در این خیابان از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفت.

شاهدان اعلام کردند که زن مجروح در حد فاصل خیابان ناحیه دو و سه پاریس دراز کشیده است.

هنوز خبری از وضعیت جسمانی فرد مجروح خبری منتشر نشده است.

واحدهای ویژه و امنیتی به محل تیراندازی فراخوانده شدند و مردم را از محل حادثه دور کردند.

تمام فروشگاه‌ها و رستوران‌های نزدیک محل تیراندازی‌ها در‌ها را قفل کرده‌اند.

بیش از ۱۰۰ نفر در جریان حمله‌های تروریستی جمعه گذشته در پاریس جان خود را از دست دادند و شمار مجروحان این حادثه به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است.