ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب یک شایعه وحشتناک درباره نصرتی



 

 

یکی از منابع نزدیک به محمد نصرتی درمورد شرایط وی پس از بازی با داماش توضیحاتی داده که در زیر میخوانید:

محمد شرایط بسیار بدی دارد. در این چند روز ساعتی خواب به چشمش نیامده و دیروز کار به جایی رسید که در درمانگاهی نزدیک منزلش بستری و زیر سرم رفت.

مادر و همسر او نیز شرایط خوبی ندارند.

منبع نزدیک به نصرتی می‌گفت، شب بعد از بازی مادرش ساعت‌ها زیر باران اشک می‌ریخت. او نگران آینده فرزندش است. اخبار و شایعات گوناگون مبنی بر فرار از کشور، خداحافظی از فوتبال و ... برای کسی که تازه یک ماه است نامزد کرده وضعیت وحشتناکی را پیرامونش ایجاد کرده است.

نامزد وی که دانشجوست ایمیل‌های متعددی از دوستانش پیرامون ماجرای نصرتی دریافت می‌کند و همین مسئله شرایط روحی-روانی دشواری را برای او به وجود آورده است.

محمد نصرتی بعد از آن بازی تا کنون دو بار از منزل خارج شده، یک بار برای مراجعه به ستاد منشور اخلاقی و مرتبه دیگر برای رفتن زیر سرم در درمانگاه.

زننده گل صعود به جام جهانی 2006 به دوستان نزدیکش گفته اینکه من چگونه آدمی هستم و چه خصوصیات اخلاقی دارم را دیگران باید بگویند. من همواره اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دادم اما در این شرایط نمی‌دانم چه باید بگویم و چکار باید بکنم. اصلا حال روز خوبی ندارم.

با این وجود نصرتی که آماج شایعات گوناگون قرار دارد شایعه خروج از کشور و البته خبر هولناک خودکشی خود را در گفتگویی با اوج نیوز تکذیب کرد و درباره انتشار این مسائل ابراز تاسف نمود: "هیچ جا نمی‌روم، همین جا کنار خانواده‌ام می‌مانم."

او یک جمله دیگر هم می‌گوید: "یکشنبه شب قرار بود به برنامه پارک ملت بروم. همه چیز آماده بود و لباسم را پوشیده بودم. به سمت آدرس استودیو حرکت کردم که ناگهان متوجه عمق اتفاقات رخ داده در تماس‌ها و اس‌ام‌اس ها شدم. از همانجا به خانه برگشتم."


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه جدید درباره متكی تکذیب شد



 

 

 

شایعه جدید درباره متكی تکذیب شد

 

پیش از این شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینكه قرار است منوچهر متكی به زودی راهی دستگاه قضا شود و به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه فعالیت كند.

یك منبع مطلع نزدیك به منوچهر متكی شایعه منتشر شده مبنی بر انتصاب وی به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه را تكذیب كرد.

یك منبع مطلع نزدیك به منوچهر متكی وزیر خارجه سابق كشورمان در گفت‌وگو با فارس، شایعه منتشر شده مبنی بر سمت جدید منوچهر متكی به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه را تكذیب كرد.

پیش از این شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینكه قرار است منوچهر متكی به زودی راهی دستگاه قضا شود و به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه فعالیت كند.