ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب شایعه پرسر و صدای جدایی فوتبالیست معروف از همسرش



اخبار,اخبار ورزشی,فرانچسکو توتی کاپیتان و سمبل رم

شایعات اخیر درباره زندگی خصوصی یک فوتبالیست تکذیب شده است..

 فرانچسکو توتی کاپیتان و سمبل رم چند سال پیش با یک مجری مشهور تلویزیون ایتالیا به نام ایلاری بلزی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و دختر به نام های کریستین و شانل است.

 

طی روزهای گذشته شایعات زیادی به گوش می رسید مبنی بر اینکه سمبل و کاپیتان رمی ها همسر و فرزندان خود را ترک کرده است و در جایی دور از آنها زندگی می کند، خبری که توتی به سرعت آن را تکذیب کرد.

 

توتی با بیان اینکه شایعات درباره زندگی خصوصی او صحت ندارد اظهار داشت که در کنار همسر و فرزندانش زندگی بسیار خوبی دارد.

این بازیکن تاکید کرده از رسانه هایی که خبر بی پایه و اساس جدایی او را منتشر کرده اند شکایت می کند.

به گزارش فیمس شوک ، شایعه جدایی توتی از همسر مجری اش ایلری بلزی چیزی بود که در سال های اخیر به دفعات شنیده شده اما کاپیتان محبوب رمی ها هر بار آن را تکذیب کرده است.


اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش کاپ‌های قهرمانی برای خرید مشروبات الکلی!/ صحبت‌‌های دردناک فوتبالیست معروف پس از طلاق همسرش + تصاویر



ستاره سابق فوتبال انگلیس،"کنی سن سوم" قصد کشتن خود را داشت. آقای "سن سوم" 56 ساله،مدافع سابق تیم آرسنال فاش کرد که می‌خواهد با کشتن خود به این زندگی اسفبار که متاثر از اعتیاد به الکل است ، پایان دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ستاره سابق فوتبال انگلیس،"کنی سن سوم" قصد کشتن خود را داشت. آقای "سن سوم" 56 ساله،مدافع سابق تیم آرسنال فاش کرد که می‌خواهد با کشتن خود به این زندگی اسفبار که متاثر از اعتیاد به الکل است ، پایان دهد.

این فوتبالیست که با از دست دادن خانه و دارایی‌هایش ناچار به خوابیدن در پارک بود از دوستانش در خواست قرص هایی برای پایان دادن به زندگی را داشت.

این پدر سه فرزند در مصاحبه خود با ساندی میر گفت که چطور بعد از جدا شدن از همسرش نتوانسته به زندگی عادی خود بازگردد. او گفت:از دست دادن پول، همسرم و خیلی چیزهای دیگر که میتوانست بهتر از این باشد...همگی تقصیر من است .

 

اخبار,اخبار ورزشی, کاپ‌های قهرمانی

 
او ادامه داد: من فقط  نمی خواهم اینجا باشم، نمی‌خواهم به این زندگی وحشتناکی که دارم ادامه دهم.

آقای "سن سوم" در زندگی نامه خود نوشته است او در سن بیست سالگی با همسر خود الایین ازدواج کرده و سه فرزند به نامهای "کیت"، "ناتالیا"، و "هری" دارد اما آنها بعد از اعتیاد به الکل او از هم جدا شدند.

این بازیکن فوتبال پس از طلاق از همسرش گفت : من همسرم را از دست دادم و این صدمه ی بسیاری به من زد.

وی در زمان نگارش زندگی نامه اش با نامزد جدیدش به نام "دنیز مولینز" که به هنگام  تعطیلات در ماربلا آشنا شده بود زندگی میکرد. وی که سعی میکرد به "مولینز" نزدیکتر شود و بعد از پی بردن "مولینز" به نیت او، ناموفق ماند، دیگر جایی برای ماندن نداشت و  برای داشتن جای خواب به اقوامش تکیه کرد.

او در اوایل این ماه به دلیل خوردن پنج بطری مشروب در جشن عروسی اقوامش و سپس حضور جلوی درب خانه ی دنیز و ایجاد مزاحمت برای او،یک شب را در اداره پلیس گذراند.

او که در اواسط دهه هشتاد هفته ای 1200پوند درآمد داشت و در یک امارت یک میلیون پوندی زندگی میکرد و برنده 86 کاپ قهرمانی در بین سالهای 1976 تا 1988 بود و در سیصد بازی برای تیم آرسنال حضور داشت در حال حاضر هیچ یک از کاپ های خود را ندارد چون همه ی آنها را برای تهیه پول الکلش فروخته است و همچنین قبل از مبادرت به کشتن خود کل حقوق بازنشتگی اش را به مبلغ 622 پوند به منظور شرط بندی به یک دلال داده داست.

البته در همان اوایل اعتیاد او به الکل، همسرش" الایین" از مدیر باشگاه آرسنال اقای جورج گراهام در خواست کمک کرده بود، در خواستی که مکررا مورد بی اعتنایی قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی, کاپ‌های قهرمانی

 
او آخرین بار بدلیل نوشیدن بسیار در همان حال که بطری الکلش در کنارش بود در پارک  خوابش میبرد و بعد از آن وقتی عکس های خود را در آن حالت می‌بیند و تصمیم میگیرد تا کمک مرکزهای درمان را بپذیرد.

او قبول کرد که نیاز شدیدی به کمک دارد و گفت که امیدوارم این صدای تلنگر، زندگی ام را نجات دهد. آقای "کنی سن سوم" در حال حاضر باید در مراکز درمانی برای بررسی وکلینیک ورزشی حاضر شود.

 

اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران