ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیح حنیف درباره درگیری اش با داور چهارم


مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره درگیری اش با داور چهارم بازی با صبای قم توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران زاده درباره درگیری اش با داور چهارم بازی با صبا در جریان مسابقه اظهار کرد: درگیری خاصی نبود. من در یک لحظه بطری آب را به زمین کوبیدم و به همین دلیل داور چهارم به من اعتراض کرد.

وی افزود: داور چهارم معتقد بود که نباید این کار را می کردم.

دیدار تیم های استقلال تهران و صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که اکثر بازیکنان استقلال از انجام مصاحبه خودداری کردند.


ویدیو مرتبط :
درگیری جالب داور چهارم با مربی در حواشی هفته ۱۶ فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح فتح‌الله‌زاده در مورد درگیری بازیکن استقلال در بیمارستان/جباری برای دو سال دیگر با الاهلی به توافق رسید



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی  - تکلیف مبعلی امروز مشخص می‌شود؛
توضیح فتح‌الله‌زاده در مورد درگیری بازیکن استقلال در بیمارستان

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد وساطتتی در درگیری بازیکن تیم فوتبال این باشگاه نداشته و قطعا اگر مشکلی در این زمینه بوجود آمده قانون به آن رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش مهر، طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد درگیری سیاوش اکبرپور بازیکن تیم فوتبال استقلال در یکی از بیمارستان های تهران منتشر شده که در یکی از این خبرها عنوان شده علی فتح الله زاده در تماس با مدیر این بیمارستان خواهان پایان دادن به این ماجرا شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر هرگونه تماس با مدیر یا مسئولان این بیمارستان را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه اخباری در این مورد منتشر شده که به هیچ عنوان صحبت ندارد و بیشتر در جهت تخریب باشگاه استقلال مطرح شده است.

فتح الله زاده ادامه داد: بنده تا امروز هیچگونه تماسی با مدیر، پزشک و یا سایر مسئولان این بیمارستان در مورد درگیری بازیکن استقلال نداشته ام و اعتقاد دارم اگر تخلفی صورت گرفته قطعا قانون به آن رسیدگی خواهد کرد و طرفین می توانند از طریق مراجع قانونی مشکل خود را پیگیری کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکنان کمکی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: قرار است تکلیف ایمان مبعلی برای حضور در استقلال امروز مشخص شود. کادر فنی هم تاکنون در مورد بازیکن دیگری با بنده صحبت نکرده و کماکان منتظر پاسخ مسئولان تیم استقلال صنعتی هستیم.


                                         ..........................................
 
بازیکن ایرانی در الاهلی ماندگار شد؛
مجتبی جباری برای دو سال دیگر با مسئولان الاهلی به توافق رسید

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که در تیم الاهلی قطر بازی می‌کند، قراردادش را برای دو سال دیگر با این تیم قطری تمدید کرد.

به گزارش  مهر، باشگاه الاهلی قطر با مجتبی جباری هافبک ایرانی خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. سایت الکاس قطر از منابع آگاه خبر داده که این بازیکن عصر روز گذشته قراردادش را برای دو فصل دیگر با تیم الاهلی تمدید می‌کند.

قرارداد جباری در حالی با تیم الاهلی تمدید می‌شود که این بازیکن در بازی تیمش برابر الخریطیات عملکرد خوبی داشت و حتی گلزنی هم کرد تا برای سومین بار بهترین بازیکن زمین در لیگ ستارگان قطر شود.

مقامات باشگاه الاهلی برای جلوگیری از انتقال جباری به باشگاه‌های دیگر بخصوص بعد از مسابقات جام جهانی برزیل پیش دستی کرده و اقدام به تمدید قرارداد هافبک پیشین استقلال کرده‌اند.

گفته می‌شود جباری در ازای تمدید قراردادش برای دو سال مبلغ سه و نیم میلیون دلار از باشگاه الاهلی قطر دریافت خواهد کرد.

جباری چند ماه پیش و پس از مصدومیت شدید فریدون زندی، جایگزین این بازیکن در تیم الاهلی قطر شد و بعد از آن بود که الاهلی روند رو به رشدی پیدا کرد و خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رساند.

اخبار ورزشی - مهر