ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توس و حذف آرژانتین از رقابت های كوپا آمریكا



 

 

توس و حذف آرژانتین از رقابت های كوپا آمریكا

 

کارلوس توس عملکرد ضعیف اخیر خود را به خراب کردن پنالتی مقابل پاراگوئه در کوپا آمریکا 2011 ربط می‌دهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در اولین گفت و گو‌ی خود پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورش در ضربات پنالتی مقابل پاراگوئه و حذف از کوپا آمریکا 2011 که با میزبانی کشورش برگزار شد، گفت: وقتی آن ضربه پنالتی را خراب کرد، احساس کردم دنیا زیر و رو شده است، اندوه و ناراحتی مرا در بر گرفت و وزنم شش کیلوگرم افزایش یافت. بازی برای تیم ملی فوتبال آرژانتین احساس غرور به فرد می‌دهد.

وی در گفتگویی گفت: تیم ما برای موفقیت در کوپا آمریکا فشار زیادی را متحمل شد. قهرمانی در این رقابت‌ها تنها نتیجه‌ مقبول برای تماشاگران بود، آن‌ها فقط به قهرمانی و بالا بردن جام در خانه فکر می‌کردند.

حذف زودهنگام آرژانتین از کوپا آمریکا 2011 برکناری سرخیو باتیستا، سرمربی تیم را به دنبال داشت و الخاندرو سابلا به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

توس افزود: به خاطر از دست دادن آن ضربه پنالتی که منجر به حذف آرژانتین و برکناری باتیستا، سرمربی تیم شد، احساس اندوه و ناامیدی می‌کنم.

وی به حمایت از لیونل مسی پرداخت و گفت: هر گاه در این رقابت‌ها آرژانتین بد بازی می‌کرد علت آن را به مسی ربط می‌دادند و وی را مقصر می‌دانستند. مطمئنا اشتباه به کسانی بر می‌گشت که در کنار مسی بازی می‌کردند، چرا که او بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

توس در پایان درباره دعوت نشدن او به تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل ونزوئلا که با پیروزی یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید، گفت: اگر من بازی نکنم هیگواین بازی خواهد کرد و اگر او نباشد آگرو یا مسی به میدان خواهند رفت. هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای حضور در میدان مربی را تحت فشار قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
رقابت رباتیك دانشجویان مكانیك MIT آمریكا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد



 

 

 

تكواندوكار زن ایران ازگردونه رقابت‌ها حذف شد

 

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از سنگاپور/

تكواندوكار زن ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شد

تنها نماینده زن تكواندو ایران در نخستین دوره المپیك نوجوانان سنگاپور از گردونه رقابت‌ها كنار رفت.

 مریم شیرجهانی در وزن 44- كیلوگرم در میان 10 تكواندوكار در دور اول به مصاف نماینده تركیه رفت و با نتیجه 11 بر صفر تن به شكست داد تا از دور مسابقات حذف شود.

شیرجهانی در مسابقات سهمیه المپیك سال گذشته در مكزیك به مدال نقره دست یافت و به دنبال آن در رقابت های جهانی مقام سوم را از آن خود كرد.

محمد سلیمانی در وزن 48- كیلوگرم دیگر نماینده ایران است كه امروز دور نخست با حریفی از ازبكستان مبارزه می كند و سپس برنده دیدار تكواندوكاران آلمان و آمریكا را پیش رو خواهد داشت. تكواندوكار رژیم اشغالگر قدس در این وزن و آنسوی جدول حضور دارد. در این وزن 8 تكواندوكار وزن كشی كردند.