ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافقات اولیه تیم پرسپولیس با باشگاه تراكتورسازی



 

 

توافق پرسپولیس با تراكتورسازی

 

طبق آخرین توافق با باشگاه تراکتورسازی، عرفان اولروم در قبال اشپیتم آرفی، از نیم فصل پرسپولیسی‌ می‌شود.

 

فوتبال 3 - جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به منظور تقویت خط حمله تیم یکی از اقدام‌های ما جذب اشپیتم آرفی مهاجم تیم پرسپولیس است که طبق آخرین توافقاتی که با مسوولان این باشگاه داشتیم، این بازیکن را با عرفان اولروم تعویض خواهیم کرد.

وی افزود: توافقات اولیه صورت گرفته و در این خصوص از سازمان لیگ هم استعلام گرفتیم تا در صورت امکان بتوانیم پیش از نیم‌فصل از این بازیکن استفاده کنیم. اگر سازمان لیگ مخالفت کند، در نیم‌فصل دوم از آرفی استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازی اولروم راضی نبودید، اظهار کرد: اولروم بازیکن بسیار خوبی است اما باید دید در سیستم و تاکتیک سرمربی تیم چه جایگاهی داشته و اصلا آنها چطور می‌توانند در توافق کامل با هم کار کنند. ما به فکر موفقیت تیم هستیم و تصمیم در قبال گرفتن بازیکنان مختلف هم با نظر اوست.

یکشنبه آندرانیک تیموریان با باشگاه تراکتورسازی قرارداد یک ساله امضا کرد و این باشگاه به دنبال جذب وحید هاشمیان نیز است.


ویدیو مرتبط :
گل های تیم پرسپولیس در جام باشگاه آسیا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش باشگاه پرسپولیس به پیوستن پولادی به تیم قطری



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش باشگاه پرسپولیس به پیوستن پولادی به تیم قطری

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید:‌ پولادی هنوز هم بازیکن این باشگاه است و بدون داشتن رضایت نامه قرارداد بستن او با هر باشگاه دیگری تخلف مسلم محسوب می‌شود.

 مهدی خواجه وند در مورد عقد قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه الشهانیه قطر اظهار کرد: موضع باشگاه پرسپولیس همانند سابق است. موضعی که مکررا آن را اعلام کرده‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم که پولادی بازیکن باشگاه پرسپولیس است.

او ادامه داد:‌ تا این لحظه هیچ رضایت نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس برای مهرداد پولادی صادر نشده است و عقد قرارداد این بازیکن با تیمی به جز پرسپولیس بدون داشتن رضایتنامه قطعا غیرقانونی است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ما براساس قانون اقدامات لازم را در مورد این قضیه انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چطور پولادی با این باشگاه قطری قرارداد بسته است اما اگر این اتفاق رخ داده باشد قطعا تخلف است و ما پیگیری‌های حقوقی را در این زمینه انجام خواهیم داد. باز هم تکرار می‌کنم پولادی رضایتنامه‌ای از باشگاه پرسپولیس برای بستن قرارداد با تیم های دیگر ندارد و هنوز هم بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می‌شود.

خواجه وند در ادامه با بیان اینکه براساس اعلام نظر کادر فنی تیم پرسپولیس به دنبال جایگزین برای بازیکنان از دست رفته هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جدایی پولادی از پرسپولیس قطعی شود به دنبال یک جایگزین مناسب بر اساس نظر کادر فنی خواهیم بود. ما بازیکنان جوان خوبی در ترکیب پرسپولیس داریم که می‌توانند کمک فراوانی را به ما کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در ادامه فصل با حضور این بازیکنان و کادر فنی شاهد یک پرسپولیس بهتر خواهیم بود. همان طور که اومانیای کاستاریکایی در ترکیب تیم جواب داد بازیکنان جایگزین دیگر نیز می‌توانند به خوبی عمل کنند.

به گزارش ایسنا، مهرداد پولادی با قراردادی یک ساله به ارزش 600 هزار دلار به تیم فوتبال الشهانیه قطر پیوست. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس می‌گوید پولادی هنوز با این باشگاه قرارداد دارد و براساس قانون فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند برای پولادی ITC صادر کند. اما گویا قرار است ITC پولادی به صورت مستقل از سوی فیفا صادر شود.
اخبار ورزشی - ایسنا