ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها دستاورد تیم ملی فوتسال از نگاه شمس



 

تنها دستاورد تیم ملی فوتسال از نگاه شمس

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: نتیاج رقابت‌های گرندپریکس نشان داد که جوراندینیو چقدر در مشورت دادن و آنالیز کردن به صانعی کمک کرده است!

حسین شمس گفت: جالب است که عباس ترابیان اعلام کرده بازی‌های خوبی در برزیل داشتیم. در مرحله مقدماتی، آمریکا را همه تیم‌ها با هفت یا هشت گل شکست دادند. اروگوئه ۱۲ گل از برزیل خورد. بلژیک هم اصلا از گروه‌مان صعود نکرد. در واقع آسیب‌دیدگی بهترین گلر دنیا تنها دستاورد تیم ملی در مسابقات گرندپریکس برزیل بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: روسیه که امسال فینالیست شده، سال گذشته با ما هم‌گروه بود و حتی از مرحله مقدماتی هم بالا نیامد. ما به همراه پرتغال صعود کردیم. ما سال گذشته در حضور تیم‌هایی چون اسپانیا و پرتغال که در رقابت‌ها حضور داشتند به مقام چهارم رسیدیم.

شمس ادامه داد: نتایج رقابت‌ها نشان داد که جوراندینیو چقدر در مشورت دادن و آنالیز کردن حریفان به علی صانعی کمک کرده است! ما فقط برابر تیم‌هایی که همیشه برنده بودیم و جزو ۱۰ تیم برتر دنیا نبودند، پیروز شدیم. چرا مشورت او برابر تیم‌های برزیل و آرژانتین کارگر نیفتاد؟

تیم ملی فوتسال ایران بامداد امروز (یکشنبه) با قبول شکست برابر آرژانتین به مقام چهارم مسابقات گرندپریکس برزیل دست پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با شمس درباره ی عملکرد تیم ملی فوتسال در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد قطر به شمس برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور



شبکه الجزیره خبر داد:

پیشنهاد قطر به شمس برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور

مسئولان فدراسیون فوتبال قطر به بهترین مربی سال 2009 جهان پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی فوتسال کشورشان را دادند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، شبکه الجزیره از پیشنهاد قطری‌ها به حسین شمس، برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.

حسین شمس در این باره به خبرنگار فارس گفت: رئیس فدراسیون قطر با من تماس گرفت و من هم شرایط خود را اعلام کردم، اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد، زیرا تیم ملی قطر با سرمربی اسپانیایی قرارداد دارد.

وی ادامه داد: احتمالا قطری‌ها از حضور سرمربی اسپانیایی راضی نیستند و به فکر جایگزین او هستند. فکر نمی‌کنم قطری‌ها با مبلغ قرارداد من موافقت کنند، چون آنها به مربی اسپانیایی 12 هزار دلار می‌دهند و من پیشنهاد 25 هزار دلاری در ماه را به آنها داده‌ام.

بهترین مربی جهان در سال 2009 افزود: قرار نبود این موضوع رسانه‌ای شود و نمی‌دانم چرا شبکه الجزیره این موضوع را عنوان کرد. مسئولان قطری فقط تماسی با من گرفتند و موضوع دیگر مطرح نشد./فارس