ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین‌‌هایی برای لاغری + تصویر



 

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری

 

شکل و اندازۀ کمر اغلب نقش مهمی در جذاب به نظر رسیدن، بازی می‌کند. برای به دست آوردن کمری کاملاً متمایز و خوش فرم، حرکاتی ارائه می‌شوند که در این حرکات تأثیرگذار، دست نقشی اساسی دارد!

 

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری: کمرتان را خودتان فرم دهید

 

شکل و اندازۀ کمر اغلب نقش مهمی در جذاب به نظر رسیدن، بازی می‌کند. برای به دست آوردن کمری کاملاً متمایز و خوش فرم، حرکاتی ارائه می‌شوند که در این حرکات تأثیرگذار، دست نقشی اساسی دارد!

 

در شروع برنامه، طی 2 ماه اول، هر 2 روز یک بار تمرینات را انجام دهید. از آن به بعد، تعداد دفعات را به 2 بار در هفته کاهش دهید.

 

فرم دادن کمر: تمرین شماره1

 

بایستید، پاها را به اندازۀ عرض شانه باز کنید، دست‌ها را در راستای بدن قرار دهید: بالاتنه تان را به راست خم کنید، دست را تا حد ممکن روی پا سر بدهید.

در این حرکت به هیچ وجه جلو خم نشوید و بر روی کمرتان تمرکز کنید.

برای هر طرف یک سری 10 تایی، این تمرین را انجام دهید.

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری

 

فرم دادن کمر: تمرین شماره 2

 

بازهم بایستید، پاها باز و زانوها را اندکی خم کنید. ژست بوکسورها را بگیرید: یعنی آرنج‌ها را خم و مشت‌‌ها زیر چانه باشند.

ماهیچه‌‌های شکم را منقبض کنید و بالاتنه تان را به راست و سپس به چپ بچرخانید.

برای هر طرف 15 بار این حرکت را تکرار کنید.

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری

 

فرم دادن کمر: تمرین شماره 3

 

حالا روی یک صندلی بنشینید، کتابی در هر دست بگیرید. بازوها را تا شانه بالا بیاورید و بالاتنه تان را تا حد ممکن در راستای بازوها به راست بچرخانید.

برای هر طرف 10 بار این تمرین را انجام دهید.

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری

 

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما

 

برای دست یافتن به نتایج بهتری از این تمرینات، تابستان آینده، از دریا و یا استخر برای انجام این حرکات بهره ببرید، دقیقاً به شیوۀ ژیمناستیک در آب!

منبع:seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
تمرین های لاغری صورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک



 

 

سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک

 

در این نوشتار حرکات ساده‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که با انجام آنها روزتان را کاملاً سرحال و با  نشاط آغاز خواهید کرد! صبح‌ها فقط ده دقیقه وقت بگذارید تا هم بدن تان نرم و منعطف شود و هم خودتان پرانرژی شوید.

 

انجام این تمرینات را به این ترتیب شروع کنید: در ابتدا سه روز در میان، سپس دو روز در میان و بعد از مدتی هر روز تمرینات را انجام دهید: بعد از مدت کوتاهی انجام این حرکات برایتان عادت می‌شود و دیگر نمی‌توانید از انجام شان صرف نظر کنید!

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره

1

روی لبۀ تخت بنشینید، یک پا را جمع کرده و پای دیگر را به سمت جلو بکشید. بازوی مخالف پای کشیده شده را در امتداد همان پا دراز کنید. سر نیز در راستای پشت قرار دارد. ده ثانیه در همین وضعیت بمانید و سپس جهت را عوض کنید.

این تمرین را برای هر سمت 8 بار انجام دهید.

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 2

 

باز هم لبۀ تخت بنیشنید، این بار پاها را اندکی از هم باز کنید، بالاتنه تان را به سمت جلو خم کنید، پشت کاملاً صاف است و عضلات شکمی منقبض شده اند. تا بیشترین حد ممکن بازوها را به سمت بالا بکشید و 5 ثانیه در این حالت بمانید سپس در حالی که پشت تان را گرد می‌کنید، به حالت اولیه بازگردید.

این حرکت را سه بار تکرار کنید.

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 3

 

همچنان روی تخت نشسته اید، پشت تان کاملاً صاف است و دست‌ها لبۀ تخت را گرفته اند، سر را برای 4 یا پنج ثانیه به سمت جلو خم کنید، سپس بسیار آرام گردن را به شکل دایره به یک سمت و بعد به سمت دیگر حرکت دهید. این تمرین را 3 بار برای یک سمت و سه بار برای سمت دیگر انجام دهید.

 

سرحال هستید؟

 

خون و هدایت شدن درستش در بدن است که اکسیژن را به تمام اعضا و بافت‌ها می‌رساند و آلودگی‌ها را از آنها دور می‌کند. این تمرینات جریان گردش خون را بیدار کرده و بدن را تقویت می‌کند؛ از این روست که احساس می‌کنید سرحال و بانشاط هستید.

منبع:seemorgh.com