ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید مطبوعات اسپانیایی از جواد نکونام



 

 

 

تمجید مطبوعات اسپانیایی از جواد نکونام

 

جواد نکونام، ستاره ایرانی بار دیگر بهترین بازیکن اوساسونا بود. چند هفته ای است که به نظر می رسد ستاره خط میانی قرمزپوشان درحال بازگشت به روزهای اوجش است و در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل ارکولس در هفته دهم رقابتهای لالیگا، کلیدی ترین مهره تیمش برای کسب پیروزی آسان قرمزپوشان بود

روزنامه «دیاریو د ناواررا» چاپ منطقه پامپلونا در یکی از گزارشهای امروز خود به تمجید از جواد نکونام پرداخته و ستاره ایرانی اوساسونا را برترین بازیکن دیدار دیشب این تیم مقابل ارکولس دانسته. در اینجا می توانید متن گزارش منتشره در این نشریه اسپانیایی را مطالعه کنید:

پیروزی اوساسونا در دیدار یکشنبه شب خود مقابل ارکولس و در ورزشگاه رینو د ناواررا در مرکز میدان رقم خورد، جایی که هم جواد نکونام و هم پونیال، کاملا برتر از بازیکنان تیم ارکولس نشان دادند. قرمزپوشان به طور کامل کنترل میانه میدان را در دست گرفته و به تیم منطقه آلیکانته اجازه ندادند تا به محوطه دفاعی شان که توسط ریکاردو پاسداری می شد نزدیک شوند. البته ریکاردو هم در دیدار یکشنبه شب کار سختی نداشت.

نکونام در دیدار مقابل ارکولس، بازیکن فعال و پویای اوساسونا بود و 70 پاس و شوت توسط این ستاره ایرانی انجام شد. او در جریان 90 دقیقه بازی، 43 پاس به هم تیمی هایش داد که 75% آنها پاسهای صحیح بودند.

بازیکن خط میانی ایرانی اوساسونا،با کیفیت بالایی توپ را به گردش در می آورد و صبوری لازم برای یافتن فضاهای خالی میدان را داشت و نشان داد که دیدگاه بسیار خوبی برای از هم گسیختن تیم حریف، حتی در دیدارهای خیلی سخت را دارد.

نکو مثل همیشه تلاش زیادی برای ورود به محوطه جریمه حریف داشت و در دیدار یکشنبه شب هم 5 شوت به سمت دروازه حریف انجام داد. در کل بازی کاملی را از نکو شاهد بودیم و به نظر می رسد که او در آستانه رسیدن به روزهای اوج است و در بازیهای خانگی، همچنان یکی از  کلیدی ترین و کاربردی ترین هاست


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام در پامپلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعریف و تمجید کروش از جواد نکونام/خوشحالم او کاپیتان تیم من است/حرف‌های جواد من را تحت تاثیر قرارداد



صحبتهای کروش از جواد نکونام,کارلوس کروش,جواد نکونام

تعریف و تمجید کروش از جواد نکونام/خوشحالم او کاپیتان تیم من است/حرف‌های جواد من را تحت تاثیر قرارداد

کارلوس کروش در جمع بازیکنان تیم ملی، به شدت از جواد نکونام کاپیتان تیمش تمجید کرد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ نکونام که لیدر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود، با حرف های خود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه، کارلوس کروش را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از بازیکنان کره جنوبی پیش از کنفرانس گفته بود، کاری خواهد کرد که نکونام در این بازی خون گریه کند.

کارلوس کروش پیش از حضور نکو در کنفرانس مطبوعاتی، به این بازیکن توصیه کرد که بگوید فوتبال جای خون و جنگ و گریه نیست.

نکونام اما در کنفرانس حرف های متفاوتی به زبان آورد. او در یکی از به یادماندنی ترین مصاحبه های خود بدین گونه جواب بازیکن کره را داد: «خون گریه می کنم که هیچ، برای ایران جانم را هم می دهم.»

این حرف های کاپیتان به شدت سرمربی تیم ملی را تحت تاثیر قرارداد تا در جلسه قبل از بازی در جمع بازیکنان بگوید: «من در فوتبال هر روز یک چیز تازه یاد می گیرم.

امروز هم از نکونام چیز جدیدی یاد گرفتم. به او توصیه هایی قبل از کنفرانس داشتم ولی با حرفی که مقابل خبرنگاران زد، من را تحت تاثیر قرار داد.

باید بگویم که این حرف نکونام یادم نمی رود.»

کارلوس همچنین توضیح داد: «از اینکه او کاپیتان تیم من است، بسیار خوشحالم و اقتخار می کنم که با او کار می کنم. خوشحالم که بازیکنی مثل نکونام را در تیم ملی ایران دارد.»

خبرآنلاین