ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت afc از قدرت اول آسیا / ایران با قدرت در راه روسیه



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی ایران

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد تیم ملی کشورمان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آستانه قرعه‌کشی دور آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام به معرفی 12 تیم راه‌یافته به این مرحله کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تیم ملی ایران نوشت: 

«ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا، با دو تساوی کار خود را آغاز کرد، اما قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا نیمه دوم این دور از رقابت‌ها را با قدرت ادامه داد و با به ثمر رساندن 15 گل و تنها دریافت یک گل به چهار پیروزی متوالی دست یافت و همین باعث شد به راحتی بالاتر از عمان در صدر جدول رده‌بندی گروه D قرار بگیرد.

تیم ملی ایران پس از اینکه در سال 1978 اولین حضورش در مسابقات جام جهانی را تجربه کرد، سه بار دیگر موفق شد در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان حضور پیدا کند. آنها پیش از حضور در جام‌های جهانی 2006 و 2014 که نتوانستند در این دو دوره پیروزی مشهورشان در لیون فرانسه را تکرار کنند، در جام جهانی 1998 برای دومین بار در این تورنمنت حضور پیدا کردند و با شکست آمریکا به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند.»

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی ایران

 

قرعه‌کشی دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا قرار است فردا (سه‌شنبه 24 فروردین) در کوالالامپور مالزی برگزار شود. 12 تیم راه‌یافته به دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در 6 سید دو تیمی قرار می‌گیرند و پس از قرعه‌کشی که صورت می‌گیرد، تیم‌ها در دو گروه 6 تیمی رقبای خود را خواهند شناخت.

در پایان این دور از رقابت‌ها دو تیم برتر هر گروه (مجموعاً 4 تیم) به ‌طور مستقیم به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه صعود خواهند کرد و دو تیم سوم برتر هر گروه در بازی پلی‌آف به مصاف هم می‌روند و برنده این تقابل در یک جدال رفت و برگشتی پلی‌آف بین‌قاره‌ای به دیدار تیم پنجم کونکاکاف (کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب) خواهد رفت تا آخرین شانس خود برای صعود به جام جهانی را امتحان کند.

قرعه‌کشی فردا بر اساس سیدبندی زیر انجام می‌شود:

گلدان یک: ایران و استرالیا
گلدان 2: کره جنوبی و ژاپن
گلدان 3: عربستان و ازبکستان
گلدان 4: امارات و چین
گلدان 5: قطر و عراق
گلدان 6: سوریه و تایلند

(تیم‌هایی که در یک سید قرار دارند در یک گروه قرار نخواهند گرفت.)

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تقابل قدرت ایران.روسیه با اسرایئل.امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلوس: ایران یكی از قدرت‌های فوتبال آسیا است



 

 

آلوس: ایران یكی از قدرت‌های فوتبال آسیا است

بازیکن تیم ملی برزیل گفت:‌ می‌دانم ایران یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

دنی آلوس در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی برزیل در ابوظبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌با توجه به اتفاقاتی که برای تیم ملی برزیل در جام جهانی افتاد، اکنون مردم برزیل فقط از ما برد می‌خواهند و اینکه مقام بیاوریم. ما دوران جدیدی را با منسز آغاز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم موفق شویم.

بازیکن بارسلونای اسپانیا در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: از فوتبال این کشور شناختی ندارم و فقط می‌دانم این تیم یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

وی در مورد دیدار با ایران تاکید کرد:‌ هوای گرم و شرجی ابوظبی کار ما را سخت می‌کند اما ما با تمام قدرت برابر ایران بازی می‌کنیم همانطور که در بازی آینده‌مان برابر اوکراین بازی خواهیم کرد زیرا پس از این دو مسابقه با آرژانتین مسابقه داریم که آن بازی برای ما مهم است.