ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دروازه بان تراکتورسازی



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,محمدرضا اخباری

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در ادامه معرفی نفرات کلیدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، این بار به تیم تراکتور سازی و محمدرضا اخباری پرداخته است.

به گزارش  مهر، در ۱۸ ماه گذشته، محمدرضا اخباری خود را به عنوان یک دروازه بان رو به بالا به اثبات رسانده است. کشور ایران معمولا استعدادهای فراوانی در بخش دروازه بانی دارد.

پس از آغاز دوران دروازه بانی در سایپا، این دروازه بان ۲۳ ساله با قراردادی دو ساله به تراکتورسازی پیوست و توانایی های بی حرف و حدیث خود را تداوم بخشیده است. عملکرد خوب وی منجر به دعوتش به تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران از سوی محمد خاکپور شد و یکی از بازیکنان کلیدی ایران در راه رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها بود.

پیشرفت توام با ثبات این دروازه بان سبب شده که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شود البته اینکه بتواند برای نخستین بار در چارچوب دروازه ایران بایستد مستلزم صرف زمان است.

با وجود جوانی، اخباری با توانایی بالایی که در امر مهار شوت، رفلکس های درخشان، و جایگیری درست دارد، به عنوان آخرین نفر خط دفاعی تیم تراکتورسازی، حضورش به مدافعان آرامش می‌بخشد.

در ادامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، که همه دوران بازیگری اش به جز یک فصل را در تراکتور سپری کرده، مهدی شریفی که با قراردادی دو ساله از سپاهان به تراکتورسازی پیوسته و نیز مهاجم کامرونی این تیم آلویس نانگ به عنوان بازیکنانی نام برده که باید بازی آنها را به تماشا نشست.


  اخبار  ورزشی  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
اهدا جوایز برترینها پزشکی مقالات کنفدراسیون فوتبال آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد



 

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

 

محمد بن همان رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا، به علت وجود نداشتن رقیب، بدون رأی گیری توانست سمت خود را بین سالهای 2011 تا 2015 حفظ کند.

روز شنبه گذشته آخرین مهلت ثبت نام نامزدها برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز ششم ژانویه آینده در خلال بیست و چهارمین مجمع عمومی این کنفدراسیون در قطر برگزار خواهد شد به پایان رسید.

بن همام از سال 2002 ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده دارد و از سال 1996 عضو دفتر اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است.