ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت کنفدراسیون از بازیکن سپاهان



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,خلعتبری

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا خلعتبری را یکی از بازیکنان کلیدی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 خواند.

به گزارش کاپ،سایت  AFC نوشت: مدرضا خلعتبری بازیکن تیم سپاهان یکی از مهره‌های کلیدی مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

محمد خلعتبری با تیم سپاهان در مسابقه‌های قاره‌ای امسال شرکت می‌کند. خلعتبری سال‌های 2004 و 2005 به تیم ابومسلم خراسان کمک کرد تا به فینال جام حذفی برسد. این مهاجم در سال 2006 به تیم ذوب آهن -که یکی از تیم‌های بزرگ اصفهان است- پیوست و 5 سال خوب را در این تیم گذراند. او با این تیم در سال 2010 به مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا رفت.

او سپس یک سال به قطر رفت و فصل 2011 -2012 را در آنجا سپری کرد. سپس او دوباره به ایران بازگشت و در سپاهان به فعالیت پرداخت. او در یک فصل 14 گل برای این تیم به ثمر رساند و 13 پاس گل منجر به گل داشت. خلعتبری مدتی نیز به تیم پرسپولیس تهران رفت اما بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ حرفه‌ای ایران دوباره به سپاهان بازگشت.سپاهان توانست با حضور خلعتبری در فصل 2014 – 2015 قهرمان لیگ ایران شود.خلعتبری بازیکنی چند بعدی و کاربردی است. او به خوبی می‌تواند به عنوان یک هافبک تهاجمی عمل کند و در عین حال در گوش و فوروارد نیز عملکرد خوبی دارد. او به خوبی می‌تواند گلزنی کند و پاس منجر به گل بدهد.

خلعتبری بازیکنی هوشمند است. او پاس‌های نفوذی خوبی می‌دهد و نوع تهاجمی بودن او باعث می‌شود که یک گزینه ایده‌آل برای بازیکن مرکزی باشد.

محرم و رسول نویدکیا برادران اصفهانی هستند که آن‌ها نیز در تیم سپاهان فعالیت دارند. این دو نفر استعدادهای خوبی به شمار می‌روند. عبدالله کرمی نیز بازیکن دفاعی خوبی است که می‌تواند در استحکام تیم تاثیرگذار باشد.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
حسام بازیکن سپاهان در چالش سطل یخ (سایت چشمگیر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دروازه بان تراکتورسازی



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,محمدرضا اخباری

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در ادامه معرفی نفرات کلیدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، این بار به تیم تراکتور سازی و محمدرضا اخباری پرداخته است.

به گزارش  مهر، در ۱۸ ماه گذشته، محمدرضا اخباری خود را به عنوان یک دروازه بان رو به بالا به اثبات رسانده است. کشور ایران معمولا استعدادهای فراوانی در بخش دروازه بانی دارد.

پس از آغاز دوران دروازه بانی در سایپا، این دروازه بان ۲۳ ساله با قراردادی دو ساله به تراکتورسازی پیوست و توانایی های بی حرف و حدیث خود را تداوم بخشیده است. عملکرد خوب وی منجر به دعوتش به تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران از سوی محمد خاکپور شد و یکی از بازیکنان کلیدی ایران در راه رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها بود.

پیشرفت توام با ثبات این دروازه بان سبب شده که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شود البته اینکه بتواند برای نخستین بار در چارچوب دروازه ایران بایستد مستلزم صرف زمان است.

با وجود جوانی، اخباری با توانایی بالایی که در امر مهار شوت، رفلکس های درخشان، و جایگیری درست دارد، به عنوان آخرین نفر خط دفاعی تیم تراکتورسازی، حضورش به مدافعان آرامش می‌بخشد.

در ادامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، که همه دوران بازیگری اش به جز یک فصل را در تراکتور سپری کرده، مهدی شریفی که با قراردادی دو ساله از سپاهان به تراکتورسازی پیوسته و نیز مهاجم کامرونی این تیم آلویس نانگ به عنوان بازیکنانی نام برده که باید بازی آنها را به تماشا نشست.


  اخبار  ورزشی  -  مهر