ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تماس غیر منتظره زوبی زارتا با مربی بوسنیایی / قدیس پاریس روی نیمکت بارسا؟



لیست بازیکنان زارتا,سافت سوشیچ در لیست زارتا,تیم ملی بوسنی و هرسه گوین

تماس غیر منتظره زوبی زارتا با مربی بوسنیایی / قدیس پاریس روی نیمکت بارسا؟

چه کسی روی نیمکت بارسا می نشیند؟ این بزرگترین پرسش اهالی فوتبال دنیاست. درحالی که همه از ملاقات زوبی زارتا با مارتینوی آرژانتینی می گویند ، گلر افسانه ای به گزینه ای از بلوک شرق هم فکر می کند.

اسم های جدیدی وارد بازی شده و می شوند.جدیدترین آنها سرمربی کنونی بوسنی بازیکن بزرگ سالهای پیش پاریس سن ژرمن و شاگرد ایویچ"پاپ سافت سوشیچ" است.
خانواده مسی یک کاندیدا دارند و او کسی نیست جز پدر:"مارتین"!ولی یک گزینه جدید هم در میان این اسم ها هست. اسمی که به لوئیز انریکه و مارتینوی آرژانتینی اضافه می شود : سافت سوشیچ
بعد از آنکه پیشنهاد بارسا را میشائیل لادروپ و آندره ویلاس بوآس نپذیرفتند ، همچنین رونالد کومن(فاینورد)ارنستو والورده(اتلتیک بیلبائو)ولوئیس انریکه(سلتا ویگو) فرصت فکر کردن ، خواست کردند وهریستو استویچکو اصلا متوجه نشد که بارسا دنبال مربی میگردد!مدیر فنی_ورزشی بارسلونا آندونی زوبیزارتا اسطوره، شماره تماس سافت سوشیچ را بدست آورد.


سرمربی تیم ملی بوسنی و هرسه گوین نامی شناخته شده است برای اهالی فوتبال. یک بازیکن تکنیکی از مکتب اروپای شرقی که حالا در مربیگری هم به سمت موفقیت پیش می رود. بعد از نتایج درخشانی که با تیم ملی بوسنی گرفته نامش بیشتر هم سر زبان ها افتاده است.زوبی زارتا عاشق فوتبال بازی کردن سوشیچ بود واز روزی هم که مربی شده او را کاملا زیر نظر دارد.زوبی سوشیچ را شاگرد ایویچ به حساب می آورد. ایوچی که زوبی زارتا بسیار به او علاقه داشت .
سافت سوشیچ در لیستی که زارتا به روسل رئیس باشگاه بارسلونا پیشنهاد خواهد داد در بالای لیست است.


سوشیچ که برای تکنیک بالایش در سال های بازی در پاریسن ژرمن لقب «قدیس پاریس» را گرفته ، تیمش را هم طوری ساخته که نرم و ساده بازی کند. بزرگترین مزیت سوشیچ میل به بازی تهاجمی است . حس پیروزی که او همیشه به تیمش دیکته می کند . یعنی همان چیزی که بارسا می خواهد:بازی زیبا و هجومی.


بوسنی و فدراسیون آن در شوک احتمالی
احتمالا آرامش فوق العاده فدراسیون بوسنی و رهبران آن بعد از سالها به هم خواهد خورد.آنها می خواهند سوشیچ هدایت تیم شان را در برزیل به عهده داشته باشد ولی تصمیم با خود اوست که بین بارسلونا - ریودوژانیرو و یا نیو کمپ- ماراکانا کدام را انتخاب کند ؟
بعد از تماس تلفنی اولیه ، زوبی زارتا با سوشیچ در چند روز آینده نشستی خواهند داشت یا در پاریس یا در سارایو.اسامی دیگری هم هستند:مارتینو،ژوان فرس فرر، و دیگران ولی شاید قرعه به نام یکی از بهترین بازیکنان یوگسلاوی سابق و پاریس ژرمن و سرمربی کنونی بوسنی افتاد./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
سورپرایز کردن با تماس ویدیویی غیر منتظره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسل:رونالدو را برای نیمکت ذخیره های بارسا می خواهم



 

 

روسل:رونالدو را برای نیمکت ذخیره های بارسا می خواهم

 

سندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، پیش از دیدار ال کلاسیکو با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی به شوخی پرداخت.

در حالی که دقایقی به آغاز دیدار حساس ال کلاسیکو که روز دوشنبه در نوکمپ برگزار شد، باقی مانده بود ، سندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا با لحن طنزی با همتایش در باشگاه مادریدی به شوخی پرداخت. روسل با شوخی به پرس گفت که دوست دارد کریس رونالدو را در رختکن تیمش داشته باشد ولی به عنوان یک بازیکن ذخیره.

روسل به پرس گفت:« ببین، ما قصد فروش بازیکنانمان را نداریم ولی فکر می کنیم که شاید خوب باشد که کریس رونالدو را خریداری کنیم. ولی حواست باشد؛ او را به عنوان بازیکن ذخیره می خواهیم.چون در ترکیب ثابت تیم ما، فکر نمی کنم که جایی داشته باشد.»

از سوی دیگر پرس نیز برای آنکه شوخی روسل را پاسخ داده باشد، به او گفت که برای فروش لیونل مسی چقدر می خواهد و روسل نیز پاسخ داد که مسی فروشی نیست.