ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلفیق فوتبال با تکواندو در ایران!+عکس




 اخبار ورزشی - تلفیق فوتبال با تکواندو در ایران!+عکس

  صحنه‌های غیر منتظره در فوتبال گاهی جالب تر از آن چیزی است که فکرش را بکنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 3 بر صفر مقابل کارگربنه گز بوشهر، ضمن راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، حریف راه آهن شد.

 

اخبار,اخبارورزشی,مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

اخبار,اخبارورزشی,مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی


 اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
تلفیق بسکتبال و ژیمناستیک و فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد 10 ساله پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال ایران + عکس امیرحسین حاجی زاده



پرسپولیس,امیر حسین حاجی زاده,قرارداد پرسپولیس با امیر حسین حاجیزاده

قرارداد 10 ساله پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال ایران + عکس

پدیده 9 ساله فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرحسین حاجی زاده فوتبالیست 9 ساله ای که با حرکات تکنیکی خود توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد و پخش گزارشی از وی در برنامه نود از وی با استقبال بسیاری از باشگاه‌ها برای به استخدام در آوردن او و زیر نظر گرفتن این پدیده همراه بوده، با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت این فوتبالیست نونهال استعدادهای ویژه و بالایی دارد که باید برای هرچه شکوفاتر شدن آن برنامه‌ریزی کرد تا این استعداد هدر نرفته و این پدیده یک فوتبالیست بزرگ و ان‌شاءالله ببین المللی تبدیل شود. در همین راستا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس آقای سالارکیا به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شدند و در نشستی که با حضور سرپرست هیئت فوتبال اردبیل و خانواده این فوتبالیست برگزار شد توافقات لازم برای عقد قرارداد 10 ساله بین پرسپولیس و این بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

 

عکس امیر حسین حاجی زاده,فوتبالیست 9 ساله

 

وی افزود: جا دارد از رئیس هیئت فوتبال اردبیل که به هنگام تنظیم توافقنامه و قرارداد نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای نسبت به این بازیکن داشته و در جزئیات این قرارداد که بسیار مفصل هم هست منافع و آینده این پدیده را در نظر داشته تشکر و قدردانی کنم. جزئیات این توافق را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

رویانیان تصریح کرد: طی روزهای آتی که احتمالا هفته آینده خواهد بود به اتفاق آقای استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس راهی اردبیل خواهیم شد و ضمن تبادل قرارداد درباره همکاری در سال‌های آتی و مسائل تحصیلی و فوتبالی وی با خانواده اش صحبت‌های بیشتری خواهیم داشت.

 

احتمال دارد آقای دایی نیز در صورتی که سفر به اردبیل با تمرینات و بازی‌های پرسپولیس تداخل نداشته باشد نیز ما را در این سفر همراهی کند. ما امیدواریم که بتوانیم آنچه برای رشد و پیشرفت این پدیده که خیلی‌ها از او به عنوان مسی ایران یاد کرده اند لازم است را به درستی انجام دهیم. برنامه‌های مفصلی در این راستا طرح ریزی شده که جزئیات آن را در سفر به اردبیل اعلام خواهیم کرد.

/خبرگزاری ایسنا