ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقدیر بنیاد شهید از استقلال و پرسپولیس


معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید از مسئولین سازمان لیگ و دو تیم استقلال وپرسپولیس قدردانی کرد.

خبرگزاری فارس: سید حسن موذنی ،معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید از مسئولین سازمان لیگ و دو تیم استقلال وپرسپولیس قدردانی کرد.

متن پیام فوق به شرح زیر است:

"هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است( امام خمینی (ره"                                                                                                                            

دیروز و دیشب ورزشگاه آزادی شاهد تنها یک مسابقه فوتبال در بالاترین سطح فوتبال ایران نبود ، دیشب ورزشگاه آزادی شاهد اوج شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت بود.

آنجا که حدود 60 هزار نفر جمعیت حاضر در ورزشگاه و بیش از 50 میلیون نفر بیننده تلویزیونی در ایران و سراسر جهان به احترام شهدای کربلا به عزاداری پرداختند ، آنجا که از خانواده  5 شهید ورزشکار تجلیل به عمل می‌آید ، آنجا که تمام  فضای ورزشگاه ، مملو از عطر شعارهای معنوی می‌شود.

بر خود فرض می‌دانم به پاس تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه کلیه دست اندرکاران ، ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برادر جانباز گرانقدر جناب مهندس مهدی تاج ،  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ، وزارت  ورزش و جوانان ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی ورزشگاه آزادی ،نیروی انتظامی وتیم های استقلال و پرسپولیس در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ابلاغ پیام رشادتهای فرزندان دلیر هشت سال دفاع مقدس به جوانان برومند حق شناس ایران عزیز سپاس و تشکر خود را تقدیم نمایم.


ویدیو مرتبط :
تقدیر از بنیاد خیریه بهبهانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنیاد شهید از علی دایی تقدیر کرد


بنیاد شهید از سرمربی تیم فوتبال صبای قم تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در فینال جام شهدا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد و توانست عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت‌های جام شهدا را از آن خود کند.

در پایان این مسابقه مسئولان بنیاد شهید با حضور در رختکن تیم فوتبال صبای قم از علی دایی سرمربی این تیم تقدیر به عمل آوردند.