ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقابل ماتادورها با سوئیس‌



 

 

تقابل ماتادورهاباسوئیس‌ وجنگ میزبان بااروگوئه

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

تقابل ماتادورها با سوئیس‌ و جنگ میزبان با اروگوئه

در آخرین روز از دور اول مرحله گروهی پیكارهای جام‌جهانی ماتادورهای اسپانیا به مصاف سوئیس می‌روند.

تیم سوئیس مقابل یكی از جد‌ی‌ترین مدعیان كسب عنوان صف‌آرایی خواهد كرد. اسپانیایی‌ها كه در جام‌ملت‌های 2008 به مقام نخست رسیدند با استفاده از بازیكنان بزرگ خود قصد دارند در مسیر قهرمانی از بدو شروع كار خود در جام‌جهانی بدرخشند كه این امر كار را برای شاگردان اوتمار هیتسفلد دشوار می‌سازد.

در دیداری دیگر هندوراس پذیرای شیلی خواهد شد، اما در اولین بازی از دور دوم این پیكارها آفریقای‌جنوبی پس از تساوی یك بر یك روز افتتاحیه برابر مكزیك،‌ با اروگوئه دیدار خواهد كرد.

برنامه زمانی این مسابقات به این شرح است:

گروه هشتم:
هندوراس - شیلی، ورزشگاه مبولا شهر نل اسبوریت، ساعت 16
اسپانیا- سوئیس، ورزشگاه موزس مابیهدا دوربان،‌ ساعت 18:30

گروه اول:
آفریقای‌جنوبی- اروگوئه،‌ ورزشگاه لوفوتس ورسفیلد پروتوریا،‌ساعت: 23
زمان كلیه مسابقات به وقت تهران است


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجاب زنان در تقابل با امنیت سوئیس!


نمایندگان مجلس عوام سوئیس در حرکتی از سوی یک حزب جناح راستی این کشور با ممنوعیت روبنده در اماکن عمومی موافقت کردند، اما برای تبدیل این ممنوعیت به یک قانون، مجلس لردان نیز باید آن را مورد تصویب قرار دهد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسکار فریسینگر از قانونگذاران حزب راست گرای مردم در سوئیس گفت: در زمانی که عدم امنیت در خیابانهای ما رشد می کند مردم بیشتری چهره خود را پشت روبنده یا برقع پنهان می کنند.

وی افزود: از این رو شناسایی این افراد غیر ممکن می شود.

این لایحه با عنوان " کنار زدن ماسک" با موافقیت 101 نماینده در مقابل 77 مخالف تصویب و طی آن پوشش صورت در معابر عمومی ممنوع اعلام شده است.

این لایحه برای مقامات این شرایط را فراهم کرده که دسترسی افرادی که از چنین پوششی استفاده می کنند را به ساختمانهای عمومی محدود و یا ممنوع کنند تا امنیت سایر افراد حفظ شود.

این لایحه برای اجرایی شدن نیازمند تصویب از سوی مجلس لردان است.

در سالهای اخیر پوشش صورت به عنوان روبنده و برقع کانون بحثهای غرب به ویژه اروپا بوده است. تا کنون کشورهای فرانسه و بلژیک و اخیرا هلند این پوشش را ممنوع کرده اند.

مسلمانان سوئیس با انتقاد از این قانون نسبت به تبعات منفی آن و ضربه به تساهل در سوئیس هشدار داده اند.

قاسم لیل سخنگوی شورای مرکزی اسلامی سوئیس گفت: این قانون واهمه ایجاد تبعات منفی برای 200 مسلمان روبنده پوش سوئیس را دربرخواهد داشت.

وی افزود: این ممنوعیت همچنین بر تعداد زنان گردشگری که از این پوشش استفاده می کنند و برای گذراندن تعطیلات خود وارد این کشور می شوند نیز تأثیرگذار خواهد بود.

این سخنگو از مجلس لردان سوئیس خواست لایحه ممنوعیت روبنده را تصویب نکند.

منبع: مهر