ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییر تابعیت ملی‌پوش ایرانی به آمریکا


ملی‌پوش تیروکمان ایران و دارنده نشان طلای آسیا تابعیت آمریکا را پذیرفت تا از این پس در تیم ملی این کشور تیر پرتاب کند.

ایسنا: ملی‌پوش تیروکمان ایران و دارنده نشان طلای آسیا تابعیت آمریکا را پذیرفت تا از این پس در تیم ملی این کشور تیر پرتاب کند.

رضا زمانی نژاد ملی‌پوش کامپوند ایران که چند سالی است در آمریکا به سر می‌برد، اقدام به تغییر تابعیت خود کرد و در مسابقه "جام آریزونا" برای تیم آمریکا به میدان رفت.

زمانی نژاد پیش از این، با اینکه در آمریکا اقامت داشت، اما در زمان مسابقه‌های بین‌المللی برای تیم ایران به میدان می‌رفت.

تغییر تابعیت ملی‌پوش ایرانی به آمریکا

بهترین رنکینگ این ملی پوش مقام نهمی در رنکینگ کامپوند جهان است و در سال 2007 در مسابقات جهانی کره جنوبی مدال نقره را در بخش انفرادی کامپوند به دست آورده بود. او همچنین دارنده مدال نقره انفرادی کامپوند در مسابقات قهرمانی آسیاست. زمانی نژاد در سال 2007 مدال طلای تیمی کامپوند ایران را در کره جنوبی به گردن آویخته بود. همچنین رضا زمانی نژاد دارنده مدال طلای تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا درسال 2011 تهران است.


ویدیو مرتبط :
درگیری دماکس کازینز ملی پوش بسکتبال آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرترین ایرانی که به تابعیت آمریکا درآمد(+عکس)




پیرترین ایرانی که به تابعیت آمریکا درآمد(+عکس)

بر اساس اعلام اداره مهاجرت آمریکا در 50 سال گذشته تنها به 27 نفر از افراد بالای 100 سال تابعیت آمریکا اعطا شده است. "خاتون خویکانی" پیر زن 99 ساله ایرانی تبار روز گذشته در مراسمی به همراه 3700 تن دیگر به تابعیت آمریکا در آمد.

به گزارش عصر ایران به نقل از آسو شیتد پرس این مراسم در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا برگزار شد. خانم خویکانی پیر ترین ایرانی است که تا کنون به شهروندی ایالات متحده آمریکا درآمده است. وی 15 سال پیش به آمریکا مهاجرت کرده است.

بر اساس اعلام اداره مهاجرت آمریکا در 50 سال گذشته تنها به 27 نفر از افراد بالای 100 سال تابعیت آمریکا اعطا شده است. پیرترین فردی که تا کنون به تابعیت آمریکا درآمده است "مانیک بوکچالیان" شهروند 117 ساله ترکیه ای تبار بوده است که در سال 1997 موفق به کسب تابعیت آمریکا شده است.

پیرترین ایرانی درتابعیت آمریکا,خاتون خویکانی درتابعیت آمریکا,اداره مهاجرت آمریکا

 

پیرترین ایرانی درتابعیت آمریکا,خاتون خویکانی درتابعیت آمریکا,اداره مهاجرت آمریکا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عصرایران