ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعطیلی فوتسال با افشاگری‌های یک مربی!



افشاگری‌ها در فوتسال,ایمان عیسی

تعطیلی فوتسال با افشاگری‌های یک مربی!

ایمان عیسی زاده با طرح یک سری ادعاها پیرامون داوری و برخی مربیان گفت که اگر دست به افشاگری بزند، فوتسال تعطیل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر در گفت و گو با  ایسنا ، درباره ناپاکی و فساد در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: چند وقت پیش گفتم اصفهانی ها همیشه یک پای ناپاکی ها در فوتسالند اما گیتی پسندی ها ناراحت شدند و بیانیه صادر کردند.

 

اما نگاه کنید واقعا چرا در یک طرف همه اتفاقات، قهرمانی ها و ناپاکی های پنج سال اخیر فوتسال ایران یک تیم اصفهانی بوده است؟ اگر کسی از من بخواهد، همه چیز را می گویم. می گویم چرا ابرقویی نژاد اصرار دارد رئیس هیات فوتبال اصفهان بماند. می گویم...! اگر یک سری مسائل را بازگو کنم باید فوتسال را تعطیل کنند.

 

البته بعضی مسائل را به آقایان اسدی، افتخاری و فرشاد سپهر گفته ام و پیگیری هایی هم شده است. اما مسئله اصلی این است که توجه ویژه نمی شود. یک سال و نیم پیش گفتم باید مجسمه طلای عباس ترابیان را بسازید چون او بود که به فوتسال ایران در دنیا شخصیت داد. ما نباید به خاطر حرف های یک سری افراد کوچک به او حمله می کردیم.

عیسی زاده در ادامه افشاگری هایش گفت: نتیجه بازی ماهان تندیس قم و ماهشهر را دقیقا داور برگرداند. آقای کفاشیان! تو را به عزیزانت قسم کمیته داوران را بالا و پایین کن و ببین داورها بر چه اساس انتخاب می شوند. به هرحال مردم این چیزها را می‌فهمند.

 

وقتی آن ها با چشم گریان ورزشگاه را ترک می کنند مطمئن می شوم که آن ها هم از پشت برده خبر دارند. بعد می گویند فیلم بیاور. من که سه فیلم آوردم اما چه کار کردید؟ برای بازی مشهد ناظر مشهدی انتخاب می کنند. من بی دلیل از زمین اخراج می شوم و هزار مورد دیگر اتفاق می افتد.

وی افزود: صدرالدین موسوی با آن وضع از کمیته داوران کنار گذاشته شد اما چه شد که در سکوت محض بازگشت؟ حسین شمس می گوید مدرس فیفاست و ارتباطش با موسوی طبیعی است اما من نمی توانم اتفاقاتی که بر سر آقایان در کویت آمد را رسانه ای کنم چون منافع کشورم در میان است. فعلا چیزی نمی گویم اما اساتید! قدر خودتان را بدانید.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر اضافه کرد: شما چهره های بین المللی فوتسال ایران هستید. حسین شمس خواست با مصاحبه هایش مرا کوچک کند اما جوابش را نمی دهم. از او به خاطر اینکه کسوت مربی گری اش را رعایت نکردم عذرخواهی می کنم اما این دلیل نمی شود که چشمم را بر روی حقایق ببندم.

/ایسنا

 

نگذارید یک سری اتفاقات را رسانه ای کنم که اگر این بگویم باید فوتسال را تعطیل کنید. آقای شمس! شما هم اگر با زدن من بزرگ می شوی، اشکال ندارد. من جوابتان را نمی دهم ولی همین شاگردان خودتان یک سری حرف هایی می زنند که نیازی به افشاگری من نیست.

عیسی زاده در پایان ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از سرمربی گری تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر به ایسنا گفت: از این پس با عنوان مدیر فنی در کنار تیم خواهم بود. استعفا نداده ام اما به دلیل مشغله زیاد نمی توانم با عنوان سرمربی در تیم باشم و دو مربی از لیگ یک با این عنوان به ما ملحق می شوند. 

 

تمام استان هم متحد شده تا تیم در لیگ برتر بماند و نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر کل تربیت بدنی همکاری های لازم را انجام می دهند. دو بازیکن جدید هم به تیم اضافه خواهیم کرد و به دنبال افزایش امتیازهایمان هستیم.
/ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
رفتار عجیب مربی فوتسال با بازیکن!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری مربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان درباره کفاشیان



اخبار,اخبارورزشی,دختران فوتبالیست

 

  اخبار ورزشی - افشاگری مربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان
کفاشیان گفت دختران آبرو‌یمان را می‌برند!

 سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان با انتقاد از تبعیض فدراسیون بین زنان و مردان گفت: خدا جای حق نشسته است؛ نتایج تیم فوتبال مردان نشاندهنده تبعیض است.

مریم ایراندوست درباره نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امید، گفت: کفاشیان با حضور دختران فوتبالیست در اینچئون مخالفت کرد و گفت به این مسابقات می‌روید و ۴ تا ۴ تا گل می‌خورید و آبرویمان می‌رود. خدا جای حق نشسته است آقای کفاشیان!

وی افزود: از باخت تیم امید به خاطر عِرق ملی ناراحت هستیم، اما نتیجه این همه تبعیض این می‌شود. حداقل بانوان ایرانی به عنوان زن باحجاب مسلمان تاثیرگذار هستند و می‌توانست حضور آنها به عنوان یک کار فرهنگی مطرح شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان با بیان اینکه با رژه بانوان اردنی حسرت خوردم، عنوان کرد: از حضور بانوان اردنی فقط آه کشیدم که چقدر دختران فوتبالیست ما مظلوم واقع شده‌اند. بانوان ایرانی سختی زیادی می‌کشند. اینها همان ورزشکارانی هستند که به خاطر حجاب از حضورشان در مسابقات با مخالفت فیفا ممانعت شد. شاید حضور در این بازی‌ها می‌توانست بعد از موافقت با حجاب بازتاب ویژه‌ای داشته باشد.

ایراندوست با اشاره به اینکه امیدوارم ۱۰ درصد از بودجه مردان برای بانوان هزینه شود، تصریح کرد: ببینید چقدر در فدراسیون‌های دیگر به بانوان مانند مردان بها می‌دهند. آقای کفاشیان! درست است که من از مربیگری چیزی نمی‌دانم و اصلا فوتبال در خونم نیست، اما باید از حق فوتبالیست‌های دختر که مظلوم واقع شده‌اند دفاع می‌کردم!

مربی سابق تیم فوتبال بانوان ملوان با بیان اینکه ما ایرانی هستیم و با اخلاق و معتقد، اظهار داشت: شاید خون مربیان خارجی رنگین‌تر و اطلاعات‌شان بیشتر باشد، اما ای کاش اینقدر ایران و ایرانی را پایین نمی‌آوردید. امیدوارم در این زمان باقی‌مانده بیشتر به فوتبال بزرگسالان اهمیت بدهید و آنها را به تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام کنید، چون ایران سمبل ایثار و مقاومت است.


 اخبار ورزشی - فارس