ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعجب علی کریمی از تبعیض عابدزاده



اخبار,اخباررورزشی,احمدرضا عابدزاده

 

 اخبار ورزشی  - تعجب علی کریمی از تبعیض عابدزاده

سیستم چرخشی و استفاده عجیب استیلی از گلرهای راه‌آهن باعث تعجب كادر فنی تیم ملی شده است.

 این روزها در راه آهن به خصوص در خط دروازه این تیم اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

احمد رضا عابدزاده كه مربی گلرهای راه آهن است، پسرش را هم به این تیم آورده و این شائبه به وجود آمده که با نفوذ خود اجازه نمی‌هد گلر خارجی و وحید طالب لو در راه آهن بازی كنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که وحید طالب لو در چند بازی اخیر راه آهن عملكرد بسیار خوبی داشته و 3 پنالی را هم مهار كرده اما روز گذشته امیر عابدزاده درون دروازه راه آهن ایستاد.

 جالب اینجاست با توجه به عملكرد طالب‌لو، دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی از علی كریمی خواسته بود تا با حضور در ورزشگاه انقلاب عملكرد این دروزاه بان را برای دعوت به تیم ملی زیر نظر بگیرد.

هنگامی كه كریمی به ورزشگاه انقلاب رسید متوجه شد طالب لو روی نیمكت نشسته و از این اتفاق متعجب شده بود و دلیل این موضوع را پرسید اما به جوابی نرسید.


اخبار ورزشی - نامه


ویدیو مرتبط :
‫علی کریمی و عابدزاده مهمانان VIP جشن تولد علی پروین/خبر سلفی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب نکنید؛ حضور قطعی علی کریمی در تمرین استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - تعجب نکنید؛ حضور قطعی علی کریمی در تمرین استقلال!

باید دید حاصل حضور کریمی در تمرین تیمهای لیگ برتری، دعوت از بازیکنی جدید خواهد بود یا نه؟

به گزارش جام نیوز، علی کریمی بعد از قبول مربیگری تیم ملی، قرار است به تمرین استقلال برود و عملکرد ملی پوشان این تیم را زیر نظر بگیرد. بر همین اساس کریمی امروز به تمرین پرسپولیس رفته تا آمادگی بازیکنان این تیم را از نزدیک ببیند.

برنامه بعدی کریمی حضور در تمرینات استقلال و نفت تهران است. به همین دلیل کریمی فردا برای اولین بار در عمر فوتبالی خود به تمرین استقلال می رود تا آمادگی ملی پوشان این تیم را زیر نظر بگیرد. بعد نوبت نفت تهران است تا کریمی را در تمرین خود ببیند.

باید دید حاصل حضور کریمی در تمرین تیمهای لیگ برتری، دعوت از بازیکنی جدید خواهد بود یا نه؟
اخبار ورزشی - جام نیوز