ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از کارلوس کروش و همسرش در جایگاه ویژه ورزشگاه ابوظبی برای تماشای برد استقلال



اخبار ورزشی - تصویری از کارلوس کروش و همسرش در جایگاه ویژه ورزشگاه ابوظبی برای تماشای برد استقلال

کارلوس کروش و همسر پرتغالی اش در ابوظبی بازی تیم استقلال و الجزیره را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش که به تازگی اختلافات  با امیر قلعه نویی را کنار گذاشتند در جایگاه ویژه ورزشگاه ابوظبی به تماشای بازی استقلال نشست. او که در بازگشت از مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا به دوبی رفته بود ، به همراه همسرش بازی استقلال و پیروزی شیرین خارج از خانه آبی ها را به تماشا نشست.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

 

-------------------------------

 

برانکو و همسرش مهمان ویژه برد استقلال

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران هم یکی از تماشاگران بازی الچزیره - استقلال بود.

برانکو که در فوتبال امارات هدایت الوحده را برعهده داشت و از این تیم کنار رفت امشب در ابوظبی بازی تیم رقیب سابق خود را دید . از شاگردان برانکو در تیم ملی ، مهدی رحمتی ، امیرحسین صادقی و نیکبخت واحدی  در ترکیب استقلال حاضر بودند.

جالب اینکه همسر برانکو که این طور برای عکاس ای اسپورت ژست گرفته در ورزشگاه بن زاید حاضر بود .

اخبار,اخبار ورزشی ,برانکو ایوانکوویچ

اخبار ورزشی - خبرآنلاین , آی اسپرت

 


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس ایرانی ها را هم مثل کریس رونالدو به پادگان می برد؟/ کروش: جام‌جهانی همان جنگ‌جهانی است



رقابت های جام جهانی,صعودایران به جام جهانی,کارلوس کروش

کارلوس ایرانی ها را هم مثل کریس رونالدو به پادگان می برد؟/ کروش: جام‌جهانی همان جنگ‌جهانی است

کارلوس کروش می گوید تیم ملی ایران نباید در جام جهانی جوجه اردک زشت مسابقات باشد. او به همین دلیل می خواهد تیمش را حسابی جنگنده به بازی ها ببرد.

 کاشف نسل طلایی فوتبال پرتغال، معمار فوتبال نوین لیگ جزیره و... القابی است که به کارلوس کروش داده شده، نه به این خاطر که این مربی پرتغالی به جام‌ها و عناوین بسیاری دست یافته، بلکه به این خاطر که از کروش همواره به‌عنوان مربی ابداع‌گر و نوآور نام برده می‌شود که همیشه ترفندهای جدیدی در آستین داشته و توانایی شگفت‌زده کردن همگان به‌خصوص شاگردان خود را دارد؛ همان‌طور که نویل بازیکن سابق منچستریونایتد در کتاب خاطرات خود به آن اشاره کرده است.

 

کروش در آستانه بازی منچستر با بارسلونا با استفاده از تشک در تمرینات دفاعی تیمش و مرور مداوم تدابیر هجومی حریف با مدافعانش موفق شد دفاعی مستحکم و شکست‌ناپذیر را به مصاف قوی‌ترین خط تهاجمی جهان بفرستد و همان‌طور که اخیراً در کره‌جنوبی با استفاده از حرف‌های نسنجیده چوی و چاپ تصاویر او با پیراهن ازبکستان و تحریک احساسات ملی‌پوشان کشورمان موفق شد از احساسات و غیرت بازیکنان ایرانی به‌عنوان مخرب‌ترین سلاح آنها برای صعود به جام‌جهانی استفاده کند.

 

هرچند که ملی‌پوشان کشورمان در اردوی اولسان پس از دیدن تصاویر چوی بر در و دیوار اتاق خود شگفت‌زده شدند اما به نظر می‌رسد شگفتی‌های اصلی هنوز در راه است و کروش طی فرصت یک‌ساله باقی‌مانده تا جام‌جهانی سورپرایزهای بسیاری برای آنها داشته باشد که یکی از آنها را در جام‌جهانی گذشته برای تیم‌ملی پرتغال رو کرد.
تیم کروش در پادگان

کارلوس کروش,کریس رونالدو,تیم ملی ایران
*به گزارش سایت «تین ترسا» اسپانیا، کارلوس کروش از جمله مربیانی است که برای موفقیت تیمش از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند. او که هم‌اکنون وظیفه آماده‌سازی تیم‌ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی را برعهده دارد، چهار سال قبل چنین وظیفه‌ای را در قبال تیم‌ملی پرتغال عهده‌دار بود. کروش که جام‌جهانی را همان جنگ جهانی می‌داند برای آماده‌سازی ذهنی بازیکنان خود برای حضور در عرصه جنگ (جام‌جهانی) اردویی در یکی از پادگان‌های کشورش ترتیب داد و از افسران نیروی هوایی پرتغال خواست تا در آماده‌سازی بازیکنان به او کمک کنند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب
کروش طی جلسه‌ای در استادیوم Luso با افسران نظامی، از آنها خواست جلسات آموزش نظامی برای ملی‌پوشان این کشور برگزار کنند، به این ترتیب ملی‌پوشان پرتغالی و حتی کریس رونالدو با حضور در پادگان و پوشیدن لباس‌های نظامی در تمرینات دشوار نظامی شرکت کردند. جالب اینکه کروش در این اردو خود را کنار کشیده و به افسران نظامی درخصوص تمرینات نظامی ملی‌پوشان پرتغالی اختیار تام داده بود تا هیچ‌یک از بازیکنان نتوانند از زیر این تمرینات دشوار فرار کنند.

 

این قطعاً می‌تواند خط و نشان جدی برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان باشد تا بدانند که قطعاً حضور در ترکیب تیم‌ملی در جام‌جهانی به هیچ‌وجه برای آنها آسان نخواهد بود به‌خصوص که کروش پیش از این هشدار داده بود که نمی‌خواهد تیمش در جام‌جهانی جوجه اردک زشت رقابت‌ها باشد./خبرآنلاین