ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران



 

 

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران

 

 

در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، چند دیدار برگزار شد كه در مهمترین دیدارها تیم فوتبال صبای قم برابر استقلال  نفره به تساوی یك بر یك رسید و سپاهان در مقابل استیل آذین جشنواره گل به راه انداخت.

 

این دیدار از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر آغاز شد.

آرش برهانی در دقیقه 7 برای استقلال گلزنی كرد و یك دقیقه بعد صبا صاحب یك ضربه پنالتی شد كه داود حقی این ضربه را از دست داد و محمد محمدی دروازه‌بان استقلال توپ را مهار كرد.

در دقیقه 62 امیر حسین صادقی به اشتباه با ضربه سر دروازه استقلال را باز كرد. با این گل مسابقه دو تیم به تساوی یك بر یك رسیدند.

استقلالی‌ها به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیكنان صبا در این صحنه به جای اینكه توپ را به بیرون بزنند بر روی دروازه سانتر كرده‌اند اما مدافع خودی توپ را گل كرده بود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه در دقیقه 8 حنیف عمران زاده از استقلال را به دلیل اینكه با دست توپ مانع ورود توپ به دروازه شد از میدان اخراج كرد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استیل‌آذین در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد.

هر چند در نیمه اول دو تیم بازی جذابی به نمایش نگذاشتند و نتوانستند موقعیت خطرناكی را روی دروازه‌ها خلق كنند، اما در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی هجومی آغاز كردند و با 5 گل از سد حریف خود گذشتند.

محرم نویدكیا در دقیقه 49، رضا عنایتی در دقیقه 51، جواد كاظمیان در دقیقه 63، احمد جمشیدیان در دقیقه 70 و میلوراد یانوش در دقیقه 85 گل‌های تیم اصفهانی را به ثمر رساندند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرند.

قضاوت این دیدار بر عهده هدایت ممبینی بود. وی به امیر شاپورزاده از استیل‌آذین و خسرو حیدری از سپاهان كارت زرد نشان داد.

گفتنی است كه آخرین دیدار این هفته از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و ملوان برگزار می شود.

دیگر نتایج به صورت زیر است:

تراكتورسازی تبریز 3 - نفت تهران یك

جاسم كرار (23)

علی علیزاده (44)

رسول خطیبی (72).../

عصر ایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
نیمه دوم فوتبال استقلال - سپاهان (جام حذفی1392/1/10)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال / تساوی بحران زده‌ها



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار سپاهان و استقلال

 

اخبار ورزشی - گل عبدالله را سروش پاسخ داد
سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال

دو مربی کروات فوتبال ایران در اصفهان امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی پرحادثه ابتدا سپاهان از حریف پیش افتاد اما فولاد با گل سروش رفیعی بازی را مساوی کرد.

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه فولادشهر، تماشاچی 1000نفر

داور: تورج حق وردی


کمک ها: حسین طالقانی، محمدجواد مداح

اخطار: وکیا، بدرلو (فولاد)، شریفی، عقیلی(سپاهان)

سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، علی احمدی، عبدالله کرمی، علی حمودی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، لوسیا پریرا، مهدی شریفی


سرمربی: زلاتکو کرانچار

فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، لئوناردو ساریچ، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، ماتیا چاوو، مهدی بدرلوف احمد عبدالله زاد، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری


سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح بازی:
تساوی فرجام بازی زیبای دو مدعی قهرمانی لیگ برتربود. 2 تیمی که جذاب ترین مسابقه ها را برگزار کرده اند اما با این مساوی صدرجدول را تقدیم به استقلال می کنند که امروز در یک بازی زیبا پیکان را شکست داده است. این بازی یک لحظه دراماتیک داشت، جایی که عبدالله کرمی گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر رساند با این حال، فولاد از این گل جا نخورد و با سروش رفیعی ستاره این روزهایش بازی را مساوی کرد. این مسابقه در لحظات آخر با چند حمله طرفین می توانست به سود هر کدام به پایان برسد. اما در نهایت نتیجه چیزی جز تساوی نبود. نکته جالب اینکه محمدرضا خلعتبری و اسماعیل شریفات دو بازیکن تند و تیز سپاهان و فولاد در نیمه دوم عقیده داشتند خطای پنالتی رویشان انجام گرفته است.

شرح گل‌ها:
1-0(سپاهان): عبدالله کرمی در دقیقه 63 با یک شوت بیرون پای زیبا از فاصله نزدیک دروازه فولاد را باز کرد. این گل روی ریباند کرنر ارسالی از جناح راست و در غفلت مدافعان فولاد به ثمر رسید.

1-1(فولاد): سروش رفیعی بهترین بازیکن فولاد در این فصل با یک ضربه برگردان تماشایی گل تساوی فولاد را به ثمر رساند. این سومین گل رفیعی در لیگ بود.


-------------------------------------------

 

اخبار ورزشی - اس خوزستان 1 - ذوب‌آهن 1؛ تساوی بحران زده‌ها

2بازیکن تعویضی، 2 گل دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را به ثمر رساندند تا همچنان در مرز بحران و بازگشت بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ذوب آهن و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی 200نفر

داور: بابک وسیله‌بر


کمک ها: اسد حاج محمد، محمد راهی

اخطار: روح اله سیف اللهی(استقلال خوزستان)


اخراج: هادی محمدی (ذوب‌آهن )

استقلال خوزستان: سومیلا دیاکیچه، محمد طیبی، موسی کولیبالی، محمد ابراهیم خسرویی، باقر هاشمی، میثم دورقی، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی، محمدمهدی مومنی


سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب‌آهن: باقر صادقی، سینا عشوری، اکبر ایمانی، سانتوس، دانیال اسماعیلی فر، ابوالقاسم دهنوی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، هادی محمدی، مصطفی شجاعی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل ها:
صفر ـ 1(ذوب‌آهن ): مهاجم تازه وارد مرتضی تبریزی، روی یک فرار با فرصت طلبی گل اول بازی را در دقیقه 73 برای تیم 10 نفره ذوب آهن به ثمر رساند.

1 ـ 1(استقلال خوزستان): معین عباسیان با یک فرار تماشایی و یک ضربه محکم زیرطاقی بازی را مساوی کرد.
اخبار ورزشی - ورزش سه