ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی پاریس‌ سنت‌ ژرمن در غیاب زلاتان


پاریس‌ سنت‌ ژرمن در هفته سوم لیگ فرانسه، لوشامپیونه برابر اویان به تساوی بدون گل رسید.

ورزش سه: پاریس‌سنت‌ژرمن در دیدار هفته سوم لوشامپیونه برابر اِویان به تساوی بدون گل رسید. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته گذشته این رقابت ها ،پاریس سنت ژرمن با حساب دو بر صفر باستیا را شکست داده بود و اویان نیز با نتیجه 6 بر دو برابر رنس در هم شکسته بود.

با این اوصاف پیشبینی می‎شد قهرمان دوره قبل لوشامپیونه بتواند این تیم را به راحتی در خانه اش شکست دهد. اما موقعیت های کم خطری هم که نصیب ادینسون کاوانی شد،به بار ننشست.

لوران بلان در این دیدار از داشتن زلاتان ابراهیموویچ،تیاگو موتا و کاپیتان تیاگو سیلوا محروم بود. همچنین  در این دیدار یوهان کابایه در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی های زلاتان در پاریس سنت ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام سخت آرژانتین از ژرمن‌ها در غیاب مسی و با درخشش دی‌ماریا/ تساوی رقیب ایران برابر مراکش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - دیدارهای دوستانه فوتبال

انتقام سخت آرژانتین از ژرمن‌ها در غیاب مسی و با درخشش دی‌ماریا/ تساوی رقیب ایران برابر مراکش

جدال دوستانه فینالیست‌های جام جهانی 2014 برزیل با برتری تیم ملی فوتبال آرژانتین به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای دوستانه ملی که از شب گذشته در اکثر نقاط دنیا در حال برگزاری است در دیداری بسیار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و آرژانتین قهرمان و نایب‌قهرمان جام جهانی 2014 برزیل در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود آرژانتین به پایان رسید تا این تیم انتقام سختی از ژرمن ها در بازی تکرار فینال 2014 بگیرد.

 

پیش از شروع این مسابقه مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان از بازیکنانی که با قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل موجبات حک شدن ستاره چهارم روی پیراهن ژرمن‌ها را موجب شده بودند، تقدیر کردند.

 

این دیدار در قیاس با دیدار فینال جام جهانی تغییرات زیادی داشت که مهم‌ترین تغییر در ترکیب آرژانتین غیبت فوق ستاره این تیم لیونل مسی به دلیل مصدومیت بود.

 

آلمان نیز در ترکیب اولیه خود نسبت به ترکیب اولیه دیدار فینال جام جهانی هفت تغییر داشت که تعدای از بازیکنان مانند فیلیپ لام، پرمرته ساکر و کلوزه به دلیل خداحافظی از بازی‌های ملی در این مسابقه حضور نداشتند و بقیه نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

 

آلبی‌سلسته در این دیدار و در نیمه اول روی دو پاس زیبا از آنخل دی‌ماریا بازیکنی که به تازگی از رئال راهی منچستریونایتد شده است، توسط آگوئرو در دقیقه 20 و لاملا 40 به گل رسید و در شبی که ماریو گومز بعد از مدت‌ها در ترکیب مان‌شافت قرار گرفته بود و موقعیت‌های تک به تک زیادی را هدر می‌داد در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر از میزبانش پیش افتاد.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 47 باز هم روی پاس دی ماریا، فدریکو فرناندز موفق شد آرژانتین را 3 بر صفر پیش اندازد. در دقیقه 50 نیز دی ماریا بازی درخشان خود را تکمیل کرد و موفق شد در میان بهت تماشاگران آلمان نتیجه را 4 بر صفر کند اما در ادامه ژرمن ها به خود آمدند و موفق شدند در دقیقه 52 توسط شورله و 78 ماریو گوتزه اختلافرا به عدد 2 برسانند.

 

این مسابقه در نهایت با همین نتیجه 4 بر 2 به سود شاگردان تاتا مارتینو به پایان رسید.

 

در سایر دیدارهای دوستانه نتایج زیر به دست آمد:



اوکراین 1   مولداوی 0

لتونی 2   ارمنستان 0

دانمارک 1  ترکیه 2

جمهوری‌چک 0   آمریکا 1

ایرلند 2   عمان 0

انگلیس 1   نروژ 0

مراکش 0   قطر 0

روسیه4 - 0 آذربایجان

 

تیم ملی قطر نیز در گروه سوم جام ملت‌های آسیا که از دی ماه به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود، با تیم ملی فوتبال کشورمان، امارات و بحرین هم‌گروه است.

اخبار ورزشی - فارس