ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی ملوان و گسترش در اولین بازی هفته



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ملوان و گسترش فولاد

 

اخبار ورزشی - تساوی ملوان و گسترش در اولین بازی هفته

ملوان و گسترش فولاد در اولین بازی هفته دهم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ابتدا گسترش با ضربه درویشی به گل رسید اما مازیار زارع در نیمه دوم بازی را مساوی کرد .

شرح بازی:
اعتراض شدید هواداران ملوان خطاب به سیروس محجوب مالک ملوان نقطه پایانی پرحاشیه ای بود که در انزلی به اتمام رسید. مسابقه ای که حرکات عجیب کاپیتان ملوان و اعتراضات مکرر هواداران این تیم به کادرفنی نکته مهم آن بود.

ملوان البته در این مسابقه چندان هم بد بازی نکرد اما فاقد قدرت لازم برای پیروزی مقابل یک تیم متوسط دیگر به نام گسترش فولاد بود. ملوانی ها که در نیمه اول روی اشتباهات دفاعی حریف بارها به گسترشی ها موقعیت دادند، در نیمه دوم بهتر کار کردند و حداقل 4 بخت مسلم گلزنی به دست آوردند که فقط یک بار توسط مازیار زارع به گل رسیدند. آنها در دقیقه 3+90 هم می‌ توانستند گل دوم را به ثمر برسانند اما ضربه محسن موسوی به تیر دروازه برخورد کرد.

این بازی در حالی به اتمام رسید که کمک داور دوم به دلیل شکستگی سر با کمک تیم داوری زمین را ترک کرد. در عین حال مهدی تارتار با به صدا درآمدن سوت پایان به وسط زمین رفت تا اعتراض خود را به داور نشان بدهد. ناظر این بازی فریدون اصفهانیان است که گزارشش پر و پیمان خواهد بود.

شرح گل ها:
1 ـ صفر (گسترش):حرکت زیبای بایرامی و سانتر او روی سر محمدرضا درویشی نشست و او بدون مزاحمت از درون محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند.

1ـ1(ملوان): مازیار زارع در دقیقه 52 از فاصله نزدیک با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه ملوان با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول و گسترش با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. راه‌آهن و ذوب‌آهن در صورت موفقیت در مسابقات این هفته می‌ توانند ملوان را پشت سر بگذارند و شرایط را علیه ایراندوست بغرنج تر کنند.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: گسترش فولاد ۳-۲ ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان4 - گسترش فولاد1؛ آتش بازی خلعتبری/صبا 1 - ملوان 1؛ صلح خانوادگی/سایپا 1 ـ پیکان 1؛ جنجال دستیارها در کرج



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ‌ برتر

 

اخبار ورزشی - بازگشت به صدر با قدرت
سپاهان4 - گسترش فولاد1؛ آتش بازی خلعتبری

شاگردان حسین فرکی با پیروزی قاطعانه مقابل گسترش فولاد به صدرجدول لیگ‌برتر بازگشتند. آنها به امید توقف نفت در بازی فردا هستند تا با عنوان اول به تعطیلات بروند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره امروز سپاهان در بازی مقابل گسترش محمدرضا خلعتبری بود که با 3 گل تفاوت تیمش را مقابل حریف رقم زد.

 هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه: فولاد شهر اصفهان
داور:محمد ملکی، کمک ها:علیرضا کناری،حمزه علی سلیمی
گل: خلعتبری 1و12و73(از روی نقطه پنالتی)، مرادمند 48 برای سپاهان؛ بیاتی نیا 74 برای گسترش فولاد
اخطار: نویدکیا 43، علی کریمی 89 از سپاهان، مهدی اسلامی 71 از گسترش

سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، سعید قاعدی فر (46 پاپی)، علی کریمی، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، امیر حسین کریمی (79 سرلک)، مهدی شریفی (66 س.کای) و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

گسترش فولاد : مهدی اسلامی، مرتضی اسدی، محمد مختاری، امید نظامی پور، بهنام داداش وند، علیرضانقی زاده، میثم نقی زاده، میلاد جهانی (36 جابر انصاری)، محمد ابراهیمی، رسول پیرزاده (83 پیمنتا) و محمدامین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل:
1-0(سپاهان): هنوز بازیکنان دو تیم در زمین جابجا نشده بودند که خلعتبری با یک حرکت عمقی از سمت چپ از گوشه محوطه 6 قدم با پای چپ و روی پا توپی را به گوشه دروازه گسترش فرستاد. این گل در ثانیه 20 بازی رقم خورد.


2-0(سپاهان): محمدرضا خلعتبری دومین موقعیت تیمش را تبدیل به دمین گل مسابقه کرد. او یک ضربه کاشته را در دقیقه 12 با پای راست از کنار دیوار دفاعی گسترش عبور داد و به گل دوم رسید.


3-0( سپاهان): پاس رسول نویدکیا در فضای خالی دو مدافع وسط گسترش به سومین گل سپاهان منجر شد. این گل توسط مرادمند مدافع وسط سپاهان به ثمر رسید.روی این گل کندی مدافعان گسترش فولاد تاثیر گذار بود.


4-0(سپاهان): یک بار دیگر خلعتبری پس از برخورد با ضربه کاشته به دیواره دفاعی گسترش صاحب توپ شد که در حین دریبل به طرز مشکوکی روی زمین افتاد و پس از اعلام پنالتی توسط داور با یک ضربه چیپ گل سومش را زد.


4-1(گسترش فولاد): محسن بیاتی نیا با استفاده از اشتباه مدافعان سپاهان از فاصله نزدیک گل اول خود را در این فصل برای تیم جدیدش به ثمر رساند.

حواشی:
*پیش از شروع بازی رسول نویدکیا،احسان حاج صفی،محمد رضا خلعتبری و هادی عقیلی بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند و با کمالوند و سایر بازیکنان خوش و بش کردند.


*بازیکنان سپاهان با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته بود:هم پیمان شویم برای جلوگیری از ایدز به زمین رفتند.


*هواداران سپاهان پس از دومین گل محمد رضا خلعتبری به شدت او را تشویق کردند.آنها از خلعتبری خواستند که در سپاهان بماند.

اتفاق ویژه:
 خلعتبری بعد از تصمیم داور مبنی بر ضربه پنالتی در حالی که هادی عقیلی برای دریافت توپ و زدن ضربه پنالتی پیش آمده بود، به او گفت که می‌ خواهد در این بازی 3 گله بشود. او سپس پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفس با یک پنالتی چیپ گل سومش را زد و به سمت هواداران سپاهان رفت.

 

-----------------------------------

 

بازگشت آقا فیروز در ثانیه آخر / صبا 1 - ملوان 1؛ صلح خانوادگی

ملوان انزلی با ضربه محسن یوسفی بازگشتی دیرهنگام به بازی داشت. آنها قبل از شروع تعطیلات با یک امتیاز با ارزش بیرون از خانه به انزلی بازمی گردند.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که در آستانه یک شکست دیگر قرار داشت در نهایت در دقیقه90 روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید تا بازی داماد و پدرزن با تساوی یک ـ یک به اتمام برسد.

هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه: یادگار امام قم
داور: محسن ترکی، کمک ها: سجاد طوری، امیررضا آشورماهانی
گل: جلال الدین علی محمدی 57 برای صبا، محسن یوسفی 90 برای ملوان

صبا: مهرداد طهماسبی، سید احمد مهدی زاده، روزبه چشمی، هادی شکوری، غلامحسین بادامکی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، مارکو آرلیو، سعید مهدی پور، حمید رضا کاظمی و مجید باقری
سرمربی: مهدی تارتار

ملوان: ایمان صادقی، احمد آهی، عزت الله پورغاز، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، جلال رافخایی، عزیز معبودی، محسن یوسفی، رضا اعتمادی و حسن جعفری
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل:
1-0 (صبا) بازیکنان صبا توپ را سانتر کردند که روی دفع ناقص مدافعان ملوان توپ به کلانتری رسید و با شوت سرکشی دروازه را باز کرد.


1-1(ملوان):ارسال پژمان نوری درون محوطه جریمه با ضربه سر احمد آهی روی تیرک افقی دروازه فرود امد که در برگشت یوسفی توپ را وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 13:پشت محوطه جریمه ملوان صاحب ضربه ایستگاهی شد که مازیار زارع از راه دور شوت سنگینی زد که با فاصله کمی بیرون رفت.


دقیقه 24: در یک ضد حمله علی محمدی بازیکن صبا در میانه میدان صاحب توپ شد که پا به توپ وارد محوطه جریمه ملوان شد که شوت او از کنار دروازه راهی اوت شد.


دقیقه 28: پاس علی محمدی بیرون محوطه جریمه به آیوبل رسید که شوت او را ایمان صادقی دروازه بان ملوان به کرنر فرستاد.


دقیقه 45: شوت علی محمدی از بیرون محوطه جریمه با واکنش خیلی خوب صادقی مهار شد.


------------------------------

 

دربی خودروسازان برنده نداشت / سایپا 1 ـ پیکان 1؛ جنجال دستیارها در کرج

تساوی سایپا و پیکان اولین امتیاز صمد مرفاوی برای خودروسازان آبی‌پوش تهرانی را رقم زد. تیم او با این تساوی به رده یازدهم جدول صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه نسبتا جنجالی که با اخراج کمک مربی پیکان همراه بود، خودروسازهای نارنجی و آبی امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه: انقلاب کرج
داور: حسن اکرمی، کمک ها: حسین طالقانی، علی دودانگه
گل: فشنگچی 16 برای سایپا
اخطار: سیامک نعمتی 32، آرمان قاسمی 42، مرتضی آقاخان 45، جمشیدیان 91 از پیکان، ابراهیم صادقی 90 از سایپا

سایپا: محمدرضا اخباری، مجید ایوبی، ماهان رحمانی، کاوه رضایی، مجتبی رمضانی، مسیح زاهدی، روزبه شاه علیدوست (44 میداوودی)، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، وحید محمدزاده و حکیم نصاری (71 قلی زاده)
سرمربی: مجید جلالی

پیکان: مهدی رحمتی، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، سیدعلی حسینی، حمیدرضا دیوسالار، جی لویدساموئل، احمد جمشیدیان، معمر سوراکا (69 بارانی)، سیامک نعمتی، امیر حسین فشنگچی (34 آقاخان) و سیاوش اکبرپور (53 یزدانی)
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
0-1(پیکان): در دقیقه 16 بازی توپ ارسالی از مدافعان پیکان به محوطه جریمه سایپا رسید که روی تعلل مدافعان این تیم امیر حسین فشنگچی با یک بغل پا توپ را گل کرد.
1-1(سایپا) سایپایی ها کرنر زدند که محمدزاده بازیکن پیکان در محوطه جریمه ضربه سر زد که توپ جلوی پای کاوه رضایی افتاد و توپ را وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: احمد جمشیدیان توپ را در محوطه جریمه ارسال کرد که توپ به فشنگچی رسید و ضربه او را اخباری دروازه بان سایپا برگشت داد و دو مرحله توپ را گرفت.


دقیقه 44: ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا ضربه ایستگاهی محکمی زد که مهدی رحمتی با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.

اتفاق ویژه:
 کاوه رضایی با به ثمر رساندن تک گل تیمش به احتمال زیاد در نیم فصل دوم با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت. همچنین ساکت الهامی دستیار صمد مرفاوی به دلیل درگیری با فرهاد پورغلامی دستیار جلالی از زمین اخراج شد. 

اخبار ورزشی - ورزش سه