ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترفند جالب فتح الله زاده برای عدم انتقال پولادی به پرسپولیس



 

 

 

ترفند جالب فتح الله زاده برای عدم انتقال پولادی به پرسپولیس

 

طبق توافق دو باشگاه استقلال و مس کرمان شاید پولادی و کرار با هم معاوضه شوند.

به گزارش جام نیوز، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پیوستن پولادی به پرسپولیس شنیده شد تا جائی که علی پروین هم برای این انتقال دست به کار شده و پس از تماس با مسئولان توافق آنها را جلب کرده بود.

اما در حالی که طرفین راضی شده بودند و پولادی هم ابراز تمایل کرده بود که سرخ پوش شود، استقلال به عنوان مشتری دوم وارد این معامله شد. فتح الله زاده که پیش از این هم نشان داده بود در خرید کردن مهارت خاصی دارد با ترفند خاصی پولادی را از چنگ رقیبش درآورد.

مدیر مسئول استقلال با پیشکشی به نام کرار که به درد خودش نمی خورد گوی سبقت را از پرسپولیس ربود و پولادی را تور کرد. مسئولان مس کرمان دلیل اصلی خود برای عدم انتقال مهرداد پولادی به پرسپولیس را یک چیز می دانند، اینکه در این آشفته بازار لیگ برتر آنها نمی توانند بازیکن خوبی به جای او به خدمت بگیرند و پول نقش زیادی در کنسل شدن این انتقال ندارد.

پولادی با وضعیت موجود به احتمال فراوان لباس آبی استقلال را بر تن خواهد کرد. طبق توافقاتی که با مسئولان باشگاه مس کرمان انجام شده قرار است تا آنها این بازیکن را با جاسم کرار معاوضه کنند.

هرچند خبر رسیده که آنها پیشنهاد مبلغی را هم به استقلال داده اند تا اگر شرایط فراهم شد در کنار این انتقال پولی هم از آبی پوشان گرفته باشند.


ویدیو مرتبط :
خاطره جالب رویانیان از سفر با فتح الله زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد جالب فتح الله زاده به پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکنان!



اخبار ,اخبار ورزشی , پیشنهادعلی  فتح الله زاده به پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد جالب فتح الله زاده به پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکنان!

با پیگیری‌های مدیرعامل استقلال قرار است به زودی مطالبات مهاجم این تیم و دروازه‌بان سابق آبی پوشان پرداخت می‌شود.

در دو روز گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یکی از مواردی که در حال پیگیری آن بوده است برطرف شدن مشکل محمد قاضی و وحید طالب لو بوده است.

 وحید طالب لو از سه سال قبل از باشگاه استقلال طلب دارد و محمد قاضی علاوه بر طلبی که از استقلال دارد از تیم های پرسپولیس و ذوب‌آهن هم طلب دارد.

 روز گذشته علی فتح الله زاده در همین خصوص دیداری با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشت تا بتواند مشکل این دو بازیکن را حل کند.

 در همین راستا علی فتح الله زاده اظهار داشت: قاضی به غیر از استقلال از باشگاه های ذوب آهن و پرسپولیس هم طلب دارد. ما قرار است صحبت هایی با پرسپولیس داشته باشیم تا همان طور که استقلال باید به سید صالحی و میثم حسینی پول بدهد پرداخت مطالبات این بازیکنان را با هم مبادله کنیم تا مشکل هر سه بازیکن حل شود. صحبت هایی مطرح شده و قرار است به زودی این مسئله را حل کنیم.

 وی افزود: اما در مورد وحید باید بگویم که او سه سال است که از استقلال پول می خواهد و این شوخی نیست و در این مدت اصلاباشگاه را اذیت نکرده و هیچ مصاحبه ای هم علیه باشگاه نداشته اشت. او اکنون تیم هم ندارد و من نمی توانم نسبت به وضعیتی که دارد بی تفاوت باشم. به همین دلیل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهای استقلال طلب طالب لو را بدهیم. اقداماتی در حال انجام است تا پول او را هم بدهیم. او بازیکن باشخصیتی است و حقش است که پولش را بگیرد.

اخبار ورزشی - فارس