ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترس وزیر ورزش از زدن یک حکم



اخبار,اخبار ورزشی,وزیر ورزش

محمود گودرزی دلیل اینکه نمی تواند فعلا برای رئیس فدراسیون تنیس روی میز حکم صادر کند را اعلام کرد.

محمود گودرزی در حاشیه افتتاح سایت اهداف پروازی در جمع خبرنگاران در مورد صادر نشدن حکم رییس فدراسیون پینگ پنگ بیان کرد: اتفاقا هفته پیش اینجا بود و به او گفتم که باید از جای دیگر استعفا بدهد تا من حکمش را صادر کنم زیرا در غیر این صورت دو شغله محسوب می شود.

علی قارداشی چند هفته ای است با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شده اما هنوز حکم رسمی وی از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر نشده است.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو صمیمی با وزیر ورزش درباره ورزش ایران در سال 95 و پیش رو‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر ورزش یک حکم عجیب صادر کرد!


چهار روز پس از حضور حمید حیدری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون سواركاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به وی اعلام شد كه اشتباهی رخ داده و قرار بوده محمود حیدری مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گیرد!

چهار روز پس از حضور حمید حیدری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون سواركاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به وی اعلام شد كه اشتباهی رخ داده و قرار بوده محمود حیدری مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گیرد!

در حالی كه تنها 4 روز از معارفه حمید حیدری، نایب رییس فدراسیون چوگان برای فدراسیون سواركاری می‌گذشت، در اقدامی تامل برانگیز شنبه از سوی سه نفر از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفنی گرفتند و اعلام كردند كه حكم شما برای سرپرستی فدراسیون سواركاری اشتباهی و به دلیل تشابه اسمی زده شده است!

حمید حیدری سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفنی با حمید سجادی معاون ورزشی وزارتخانه با سرپرستی فدراسیون سواركاری موافقت كرد.

نكته قابل توجه این كه حیدری در شرایطی به دلیل صدور حكم اشتباه وزیر ورزش از ادامه كار در فدراسیون سواركاری بازماند كه مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنیعی، شرعی، بكاری و رغبتی چهار نفر از مدیران كل، كنزی مشاور سجادی، علیرضا باقری مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غیاب معاون ورزشی وزارتخانه برگزار شده بود.

گویا در این جلسه حمید حیدری كه از مدیران با سابقه كشور به حساب می‌آید و با امضای شهید بهشتی به عنوان رییس شورای انقلاب به سمت معاون وزیر صنایع منصوب شده بود، به دلیل سابقه سرپرستی بارها از سوی مدیران وزارتخانه مورد تحسین و تمجید قرار گرفته و آن‌ها اعلام كردند كه از حیدری حمایت همه جانبه خواهند داشت تا در راستای اعتلای سوار كاری كه حدود 5 ماه است در غیاب رییس اداره می‌شود، گام بردارد.

جالب توجه این كه پس از پایان معارفه حیدری به درخواست مدیران كل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نایب رییس و دبیر كل فدراسیون سوار كاری برای معارفه به فدراسیون مربوطه می‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما كار خود را آغاز می‌كند! حیدری همچنان روز جمعه به همراه غلامعلی تاجیك مدیر كل حراست وزارتخانه برای بازدید از ورزشگاه نوروز آباد و تماشای رقابت‌های كورس تهران در جمع اهالی سواركاری حاضر می‌شود و سخنرانی می‌كند.

با این همه و در شرایطی كه روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حمید سجادی، رسول نژاد و شخص وزیر بوده و در حالی كه در جلسه با اهالی سواركاری قرار داشته در تماسی تلفنی به او اعلام می‌شود كه وزیر حكم شما را اشتباهی زده و در واقع قرار بوده محمود حیدری كه در مقطعی ریاست هیات سواركاری تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسی به شمار می‌رود به عنوان سرپرست جدید منصوب شود!

نكته تامل برانگیز دیگر این كه پس از تماس تلفنی با حیدری به وی اعلام شده كه شما باید مسئولان فدراسیون سواركاری را در جریان این اتفاق قرار دهید كه درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوی حیدری با مخالفت مواجه شد!

منبع: ایسنا