ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترجیح می‌ دهم در ایران درمان نشوم



اخبار,اخبار ورزشی ,ولید عبدالله

ولید عبدالله دروازه بان تیم الشباب و تیم ملی عربستان، درجریان دیدار با تیم نفت در تهران، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

 ولید عبدالله دروازه‌بان الشباب عربستان گفت که در جریان دیدار با نفت تهران رباط صلیبی اش پاره شده است و این تشخیصی بود که در تهران، پزشکان به او گفتند. او افزود وقتی به ریاض بازگردد، مورد معاینات دقیق‌تر قرار خواهد گرفت زیرا در آن جا امکانات بیشتری وجود دارد.

این دروازه بان حرفه ای که عضو ثابت تیم ملی عربستان هم هست، افزود: "بیمارستان ها در تهران بسیار  کوچک و شلوغ اند و ترجیح می دهم که در کشور خودم یا جایی دیگر درمان شوم."

دو تیم الشباب عربستان و نفت ایران، با وجودی که در لیگ های داخلی جایگاه بسیار خوبی دارند، در گستره آسیا، احتمال فراوان دارد که حذف شوند و به دور یک هشتم راه نیابند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
ترجیح می دهم.......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد تند پرستویی از ابتذال در سینمای ایران: ترجیح می دهم دیگر کار نکنم



 

 انتقاد تند پرستویی از ابتذال در سینمای ایران: ترجیح می دهم دیگر کار نکنم  

 

پارس توریسم- محمد تاجیک: پرویز پرستویی بازیگر مشهور سینمای ایران بار دیگر در اظهارنظری تند و تیز از ابتذال در سینمای ایران انتقاد کرد.

چند هفته پیش که با آقای پرستویی صحبت می کردم دل بسیار پری از وضعیت برخی فیلم های مبتذل فعلی داشت قصدم آن بود که حرفهای آقای پرستویی را به نوعی انعکاس دهم ولی نگران بودم که این انعکاس دادن باعث ایجاد حواشی برای او شود .

ولی خبرگزاری فارس گزارش داد که پرویز پرستویی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران گفته سینمای ایرانی به سمتی می رود که در شان رهنگ ایرانی و اسلامی نیست و در این وضعیت او ترجیح می دهد که  کار نکند .

به اعتقاد پرستویی در سینمای ما موضوع‌‌ها با عنوان گل‌پری‌جون دیده می‌شود تا موضوعات دم دستی تلویزیون.

پرستویی که به گفته خودش مدتهاست فقط فیلمنامه می خواند قبلا نیز از سینمای مبتذل انتقاد کرده بود

او پیش از این در اظهاراتی گفته بود: به خدا قسم برخی اوقات من از دیدن فیلمهای روی پرده خجل می شوم و شرم دارم که حتی آنها راببینم . بازیگر فیلم آژانس شیشه ای همچنین در ادامه گفته بود: اگر کسی برای امرار معاش و غم نان کار سطحی و نازل می کند، به نظر من اول مدیر ما مقصر است .

پرویز پرستویی افزوده بود: قصد ندارم ارزش کار دیگران را پایین بیاورم ولی گاهی اوقات از دیدن پلاکارد سینماها خجالت می کشم. الان هم که مد شده چند چهره را در فیلم و سریال خود می گذارند تا دخل و خرجشان را هماهنگ کنند. این آدمها فقط به فکر در آمد زایی هستند. هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی دهم و دراین فیلمها بازی نمی کنم.

پرستویی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره حضور درفیلمهای دفاع مقدس گفته است: من اگر قرار باشد روزی در یک فیلم دفاع مقدس کار کنم در فیلمی بازی خواهم کرد که درباره شخصیت های گمنام وآدمهایی چون "بابانظر" باشد. من وقتی که کتاب "بابا نظر" را خواندم متوجه شدم که مطالب بسیاری از جنگ و دفاع مقدس را نمی دانم .

وی در این مصاحبه بدون اینکه نامی از فیلم خاصی ببرد گفته بود: من در کاری که هیچ ارتباطی به مسائل جنگ ندارد و فقط قرار است هر جور شده مردم را بخنداند بازی نخواهم کرد.

پرستویی افزوده بود: اتفاقا برای بعضی از همین فیلمها که حالا اسم هم نمی برم، پیشنهاد بازی هم داشته ام. اما این فیلمها قرار نبود به جنگ و رزمنده ها خدمتی بکند. آیا نتیجه 8سال دفاع مقدس فیلمهایی است که فقط باعث خنداندن مردم می شود؟ شما بیایید حرف این فیلمها را با نگاه آدمهایی مثل بابانظر مقایسه کنید. بابانظر با 118ترکش در بدنش از ابتدا تا انتهای جنگ حضور داشت و با این وضعیت کارهای بسیار بزرگی انجام داد... / خبرگزاری فارس