ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابیان: کی‌روش آدم خودخواهی است



 

ترابیان: کی‌روش آدم خودخواهی است

 

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درخصوص رفتارهای کی‌روش و دستمزد این مربی پرتغالی، برکناری حسین شمس توسط سعیدلو و نحوه مدیریت کفاشیان در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از برنا، در برنامه این هفته "رو در رو" که امروز ساعت 18 به روی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود، عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال و سرپرست سابق تیم ملی و امور بین الملل فدراسیون فوتبال مهمان این برنامه است.

در این برنامه عباس ترابیان از اختلاف خود با کی‌روش و خودخواهی این مربی در اکثر موارد و کناره گیری از سرپرستی تیم ملی و میزان دستمزد این مربی پرتغالی یاد کرده است. وی همچنین درباره برکناری حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال توسط سعیدلو پرده برداشته و با انتقاداتی به مدیریت کفاشیان در فدراسیون، در مورد نحوه برگزاری انتخابات آینده فدراسیون صحبت کرده است.


ویدیو مرتبط :
قدرت چگونه باعد افزایش خودخواهی می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان: كی‌روش از این وضعیت تعجب كرده بود



 

 

ترابیان: كی‌روش از این وضعیت تعجب كرده بود

 

شعارهای انحرافی تماشاگران خط داده شده بود

ترابیان: كی‌روش از این وضعیت تعجب كرده بود

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: عده‌ای از هواداران در بازی با ماداگاسکار شروع به سر دادن شعارهای انحرافی کردند و من فکر می‌کنم این خط از قبل تعیین و داده شده بود.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره بازی روز گذشته تیم ملی مقابل ماداگاسکار عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم بچه ها در شرایط آرمانی نیستند. بازیکنان به دلیل تمریناتی که در اردوی اتریش داشتند دچار افت بدنی شده اند اما این مسئله قابل رفع است. از طرف دیگر آنها باید تلاش کنند تا سرعت پایین بازی دیروز تکرار نشود.

وی اضافه کرد: درست است که بازی با ماداگاسکار به لحاظ نتیجه گیری برای خود ما هم راضی کننده نبود اما می تواند کمک کند تا خودمان را پیدا کنیم و مربیان نقص ها را برطرف کنند. اعضای تیم در حال تلاش هستند تا برای بازی با مالدیو تجدید قوا کنند.

سرپرست تیم ملی در ادامه در خصوص شعارهای هواداران علیه رئیس فدراسیون عنوان کرد: اتفاقاتی که رخ داد برای من جای تعجب داشت. دقیقه 75 به بعد در حالی که تیم ملی از حریف پیش بود و توپ هایمان به تیرک دروازه می خورد عده ای از هواداران شروع به سر دادن شعارهای انحرافی کردند، شعارهایی که ربطی به بازی نداشت. من فکر می کنم این خط از قبل تعیین شده بود. البته نمی گویم از طرف چه کسی و یا چه کسانی اما این حرکت دور از جوانمردی بود.

ترابیان تصریح کرد: کسی این رفتارها را نمی پسندد. عده ای بدون توجه به اینکه تیم ملی کشورشان در حال مسابقه دادن است با در نظر گرفتن منیت ها مسائل شخصی را در اولویت قرار دادند. کی‌روش از شنیدن این شعارها متعجب شده بود. گاهی پیش می آید که هواداران به دلیل روند نامناسب تیم ملی گلایه داشته باشند و حق هم دارند اما در شرایطی که تیم ملی از حریف پیش است و بازی را در دست دارد چنین شعارهایی نمی تواند درست باشد. شعار علیه کسی که در ورزشگاه نیست و یا تشویق شخصی دیگر نشان می دهد که می خواستند مردم را منحرف کنند.

سرپرست تیم ملی در مورد اتفاقی که بین خبرنگاران در نشست خبری رخ داده گفت: من روز گذشته بابت اتفاقی که رخ داد به خبرنگاران معترض شدم و خیلی تاسف خوردم. بعضی از دوستان خبرنگار راه به کسی نمی دهند و اجازه نمی دهند دیگری سؤالات فنی خود را مطرح کند و در عوض خودشان سؤالات حاشیه ای که ربطی به بازی ندارد را مطرح می کنند. از دوستان خبرنگار خواستم خودشان جلوی این افراد را بگیرند و از وقت خود برای پرسیدن سؤالات فنی استفاده کنند. با اتفاقی که دیروز رخ داد تصمیم گرفته ایم در نشست های بعدی کنترل بهتری روی بحث های مطبوعاتی داشته باشیم و فرصت را به آنهایی بدهیم که سؤالات فنی دارند.