ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابیان: منتظر تصمیم فدراسیون هستم



 

 

 

ترابیان: منتظر تصمیم فدراسیون هستم

 

وقتی کرش تک زنگ زد فهمیدم کار مهمی دارد

ترابیان: منتظر تصمیم فدراسیون هستم

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: با انصراف کرش از حضور در ایران منتظر تصمیم فدراسیون هستم.

عباس ترابیان در مورد انصراف کارلوس کرش از حضور در ایران اظهار داشت: ساعت 10 دیشب کرش برایم ایمیل زد. قبل از ایمیل یک تک زنگ به تلفن منزلم زد و من متوجه شدم او تماس فوری دارد و وقتی ایمیلم را کنترل کردم متوجه شدم نامه خداحافظی را ارسال کرده است.

وی افزود: او فقط به مشکلات خانوادگی اشاره کرده است. من از این قضیه خیلی ناراحت شدم. برای حضور این مربی در ایران زحمات زیادی کشیده بودم و شب و روزم را گذاشته بودم اما وقتی خودم این نامه را دیدم خیلی حالم گرفته شد اما دست من دیگر کاری ساخته نبود. ما صبح دیروز تمام توافقات را انجام داده بودیم ولی به دلیل مسائل خارج از فوتبال این قضیه منتفی شد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی گرفته می شود، عنوان کرد: دیشب با کفاشیان صحبت کردم و قرار شد امروز جلسه ای بگذاریم تا بدانم چه تصمیمی قرار است گرفته شود.

وی در مورد اینکه آیا گزینه دیگری وجود دارد یا خیر  گفت: گزینه وجود دارد اما باید منتظر تصمیم فدراسیون ماند. حال خوبی ندارم و ذوق و انگیزه ما به دلیل این اتفاق گرفته شد اما باید تلاش خود را دوباره به کار گیریم.


ویدیو مرتبط :
بی صبرانه منتظر 2شنبه هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده : منتظر تصمیم کفاشیان هستم / درآمدزایی در فوتبال برای من خاطره است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال منتظر تصمیم نهایی کفاشیان است گفت: درآمدزایی در فوتبال برای من رویا نیست بلکه یک خاطره است.

به گزارش  مهر، درحالی که مهلت ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال روز شنبه به پایان می رسد اما هنوز هیچیک از مدعیان نشستن روی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام نکرده اند. یکی از این نامزدها علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال است.

منتظر تصمیم کفاشیان هستم
علی فتح الله‌زاده در گفتگو با مهر، در مورد علت ثبت نام نکردنش تا این لحظه برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هنوز در حال مطالعه هستم، ضمن اینکه پیش از این هم گفته بودم منتظرم ببینم علی کفاشیان چه تصمیمی می‌گیرد، به هر حال ایشان با توجه به اینکه حمایت نشده، خوب کار کرده و این موضوع را اعضای مجمع می‌دانند.

برنامه ام آماده است
فتح الله زاده در مورد آماده شدن برنامه‌اش برای نامزدی فدراسیون فوتبال گفت: برنامه رو به اتمام است، سرفصل‌هایش را هم تنظیم کرده‌ام. باید ببینم در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود بعد از آن برنامه را برای رصد کردن اعضای مجمع و مردم  منتشر می‌کنم.

زیرساخت ها جزو اولویت برنامه هایم است
وی افزود: سعی کردم در برنامه ام زیر ساخت‌ها را ببینم، مثل همان کاری که در استقلال انجام دادم و با ساختن کمپ ناصر حجازی تیم را از محل تمرین بی نیاز کردم و البته در کنارش تقریبا هر سال جام هم گرفتم یا اگر نگرفتم همان سال به چهار تیم برتر آسیا رسیدیم و در رنکینگ جهانی هم رکورد باشگاه های ایران را زدیم. در واقع باید هر دو موضوع را با هم جلو ببریم و امکانات و زمین و البته هیات‌های فوتبال استان‌ها هم باید تقویت شوند.

امکانات هیات ها محدود است
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: اگر امکانات هیات‌های فوتبال تقویت شوند، فوتبال در استان‌ها قدرتمند تر می‌شود و این موضوع را باید کاملا جدی گرفت، من خودم در شهرستان فوتبال بازی می کردم و توسط حشمت مهاجرانی به تیم ملی جوانان هم دعوت شدم که البته خط خوردم و تا خواستم فوتبال را ادامه بدهم، جنگ شد و ما هم رفتیم جبهه و فوتبال را مثل خیلی های دیگر کنار گذاشتیم. در نتیجه می‌دانم امکانات هیات های فوتبال چقدر محدود هستند.

اطلاعات را بد به وزیر ورزش منتقل می کنند
وی در مورد عدم حمایت وزارت ورزش از خودش گفت: وزیر ورزش مدیر بدی نیست اما آنها که باید به وی اطلاعات ورزش را منتقل کنند، به نظرم بد این کار را انجام می‌دهند و واقعیت‌ها را با سلایق خودشان جابه جا می‌کنند به هر حال فوتبال در تمام کشورها مثل یک جزیره است که باید مستقل باشد و توسط کارشناس های  خبره خودش اداره شود. موضوع تخصص است نه سلیقه، این فدراسیون متعلق به همه مردم ایران است و به نظرم هرکس که رئیس شد همه ما از جمله وزارت ورزش باید با تمام وجود از او حمایت کنیم.

بیایم کی روش را حفظ می کنم
فتح الله زاده در مورد قرارداد کی‌روش گفت: این همان تخصصی است که ذکر کردم، کی روش یک متخصص است که کارنامه خوبی دارد. او از منظر فنی عالی است و من هم بیایم سعی می کنم وی را برای پیشبرد فوتبال ایران حفظ کنم. شما ببینید بارسلونا تنها برای بازسازی ورزشگاه نیوکمپ ۶۰۰ میلیون یورو هزینه کرده است، به هر حال اگر بخواهی پیشرفت کنی باید قیمت پیشرفت را پرداخت کنی. قیمت کی روش مشخص است او حرف بدی هم نمی‌زند، زمین برای تمرین تیم ملی و امکانات حرفه‌ای می‌خواهد و ما متاسفانه در زمینه زیر ساخت‌ها به شدت از همسایه‌ها  و هم قدهایمان در قاره آسیا و در فوتبال عقب افتاده ایم.

باید یکی بزرگتر از کی روش بیاید
وی تاکید کرد: مردم هم کی‌روش را دوست دارند من که می‌خواهم او را در ایران نگه دارم اما اگر به هر دلیلی کی روش نماند، باید به یکی هم قد او فکر کنیم نه مربی پایین تر از وی. رد پای رایکوف ها و استانکو ها و راجرزها هنوز با وجود گذشت چند دهه در فوتبال ما دیده می‌شود و این همان مسیری است که من هم اگر رئیس بشوم موظفم طی کنم.

برای حق پخش تلویزیونی طرح دارم
کاندیدای احتمالی ریاست فدراسیون فوتبال در مورد موضوع حق پخش تلویزیونی و مشکلاتی که عدم ارائه آن برای فوتبال رقم زده است گفت: من طرحی دارم که با مشارکت تلویزیون نه تنها لازم نیست صدا و سیما پولی به فوتبال بدهد بلکه مبلغ زیادی هم می گیرد. البته طرحم را اعلام نمی کنم اما فراموش نکنید که در استقلال هم از ترانسفر و اسپانسر و درآمد زایی پیامکی و ساخت کمپ حجازی و ... درآمدزایی کردم و پیشرو بودم و طرح های جدیدی آوردم که برخی از آنها مثل بانک استقلال و سیم کارت آبی و ... ناتمام ماند. در واقع برای من این کارها رویا نیست، بلکه خاطره است. کارنامه‌ام مشخص است.

مگر عابدینی و دادکان بد بودند؟
فتح الله زاده در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر در مورد استقلالی بودن وی و اینکه آیا این موضوع مشکل ساز نمی شود گفت: مگر برای آقای دادکان یا عابدینی این موضوع  اتفاق بدی بود؟ این دو از بزرگان پرسپولیس بودند و رقیب کری خوانی های ما اما رئیس فدراسیون هم شدند. به هر حال بخش بزرگی از اسکلت فوتبال ایران را این دو باشگاه می سازند و اگر از من بپرسید می‌گویم رئیس حتما باید در یکی از این دو تیم کار کرده باشد و زیر و بم فوتبال و سختی ها و روش های درآمدزایی را بشناسد بعد به فدراسیون فوتبال بیاید. در واقع این پله ای است قبل از فدراسیون چون در این دو تیم هم بودجه از قبل مشخص نیست.

 

اخبار ورزشی - مهر