ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابیان: در مورد معاونت فوتسال باید جلسه بگذاریم



 

 

 

ترابیان: در مورد معاونت فوتسال باید جلسه بگذاریم

 

رئیس کمیته فوتسال گفت: باید در یک فرصت مناسب جلسه‌ای بگذاریم تا در مورد معاونت فوتسال و تنظیم آیین‌نامه تصمیم‌‌گیری شود.

عباس ترابیان اظهار داشت: باید در یک فرصت مناسب بنشینیم و آیین‌نامه‌ای برای این معاونت فوتسال تنظیم کنیم. بعد این آیین‌نامه به مجمع می‌رود و اگر تایید شد معاونت فوتسال تشکیل خواهد شد و دیگر کمیته‌ای به نام کمیته فوتسال نخواهیم داشت. در واقع گذاشتن جلسه و تنظیم آیین‌نامه به عهده خودمان است و باید وقت بگذاریم.

وی در مورد احتمال انتخاب بابک معصومی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال تصریح کرد: دراین‌باره حرف خاصی ندارم جز اینکه، اگر تشخیص دادم تیم ملی نیاز به سرپرست دارد این کار انجام خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد بازی‌های تیم ملی فوتسال با برزیل گفت: برزیلی‌ها در چند گروه به ایران می‌آیند براین‌اساس خودشان ترجیح‌ دادند به صورت زمینی به اصفهان بروند. طبق توافقاتی که با هم داشتیم، علاوه بر تیم ملی، آنها یک مسابقه نیز برابر تیم منتخب فوتسال اصفهان برگزار خواهند کرد که سرمربیگری‌ این تیم را به علی افضل می‌دهیم. باید در مورد انتخاب بازیکنان و هماهنگ کردن تیم برای این بازی جلسه بگذاریم.


ویدیو مرتبط :
اموزش پاس جلسه اول ( جلسه نهم خانه فوتسال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان: تیم غیر مدعی در لیگ فوتسال نداریم



 

 

ترابیان: تیم غیر مدعی در لیگ فوتسال نداریم

 

ترابیان: تیم غیر مدعی در لیگ فوتسال نداریم

رئیس كمیته فوتسال گفت: با نتایجی كه در هفته اول مسابقات به دست آمد، مشخص شد امسال لیگ فوتسال تیم غیر مدعی ندارد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: آن چیزی كه قبلا در موردش صحبت كرده بودیم، در هفته اول لیگ مشاهده شد. گفته بودیم كه هر 3 تیم اصفهانی لیگ، امسال مدعی هستند هر چند برخی بیشتر و برخی كمتر بازیكن شاخص جذب كرده‌اند. همین‌طور هم شد و دیدیم كه نتیجه دربی اصفهان، تساوی 3 بر 3 شد و با وجود نزدیكی 2 تیم به هم، هیچ خللی در روند مسابق ایجاد نشده و هیچ تیمی بی‌دلیل عقب نكشید. همچنین مشخص شد كه امسال لیگ فوتسال تیم غیرمدعی ندارد.

وی با اشاره به سایر تیم‌ها تصریح كرد: علم ‌و ادب با یك سری بازیكن جوان نتیجه خوبی در هفته اول كسب كرد. این نشان می‌دهد همه برای لیگ امسال خوب تمرین كرده‌اند و حتما این رقابت‌ها روند رو به جلویی خواهد داشت.

ترابیان در مورد پخش زنده مسابقات و توافق سیما با باشگاه فولادماهان اصفهان برای پخش مستقیم بازی‌هایش خاطرنشان ساخت: نمی‌دانم چه قراردادی بین باشگاه ماهان و صداوسیما منعقد شده است؛‌ اما آنچه كه مسلم است، اگر قرار به پخش بازی‌ها باشد، این مورد باید مورد تایید سازمان لیگ باشد و همچنین پخش زنده، همه بازی‌ها را در برگیرد و كل لیگ از آن منتفع شود.

رئیس كمیته فوتسال تاكید كرد: این هفته كه سر صداوسیما به خاطر مسابقات والیبال و لیگ فوتبال خیلی شلوغ بود و حتی اگر می‌خواستند هم باز نمی‌توانستند لیگ فوتسال را پخش كنند؛ اما در هفته‌های آینده نسبت به این مسئله امیدوار هستیم.