ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجمع 150 نفری هواداران شالكه در حمایت از مربی كریمی



 

 

 

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود...

 

در مقابل دفتر باشگاه شهر گیلزن‌کرشن روی داد

تجمع 150 نفری هواداران شالكه در حمایت از مربی كریمی

گروهی از هواداران شالکه به نشانه حمایت از سرمربی تیم خود مقابل دفتر باشگاه تجمع کرده و از ماگات حمایت کردند.

روز گذشته حدود 150نفر از علاقمندان تیم آبی‌پوش مقابل دفتر باشگاه در مرکز شهر گیلزن‌کرشن اجتماع کردند. آنها قبل از جلسه روز چهارشنبه (امروز) سران شالکه در مورد آینده کادر فنی، با سر دادن شعارهای مراتب حمایت خود را از فلیکس ماگات که در دوران نقل و انتقال زمستانی علی کریمی، ستاره ایرانی را جذب کرد، ابراز داشتند.

به باور این دسته مربی 57 ساله در فصل جاری با رساندن تیم به مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همینطور راهیابی به دیدار نهایی جام‌ حذفی، نتایج قابل قبولی گرفته که مستحق عزل نیست.

آنها در عین حال با شعارهای خود کلمنس تونیس، مدیر شالکه را مسبب نتایج نامطلوب تیم در بوندس‌لیگا دانسته و خواهان برکناری وی شدند.

این اتفاق که نزدیک به2 ساعت طول کشید، چرا که در هفته‌های اخیر موج نارضایتی تماشاگران در ورزشگاه علیه مربی اسبق بایرن‌مونیخ و ولفسبورگ افزایش یافته است. به باور گروه هواداران ناراضی این مربی با وجود صرف هزینه‌ای گزاف، عملکرد ضعیفی داشته که باید از کار برکنار شود. تحت فشار این انتقادات و نیز ایرادهای که رسانه‌ها از مسئول فنی آبی‌پوشان گرفته شده، قرار به برگزاری جلسه مدیران در تاریخ امروز گذاشته شد.


ویدیو مرتبط :
تجمع 4000 نفری بسیج دانشجویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌ های تجمع هواداران کاندیداها (1)


تجمع هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. خبرگزاری تسنیم: