ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک وزارت ورزش به علی دایی


وزارت ورزش و جوانان در پیامی حضور همایون بهزادی و علی دایی در تالار مشاهیر قاره آسیا را تبریک گفت.

مشرق: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی حضور همایون بهزادی و علی دایی در تالار مشاهیر قاره آسیا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حضور همایون بهزادی و علی دایی دو چهره ماندگار ورزش و فوتبال که روزهای خوشی را برای مردم ایران رقم زدند در تالار مشاهیر قاره آسیا مایه مباهات و افتخار جامعه ورزش است.با آرزوی سربلندی و عزت همیشگی برای قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی.


ویدیو مرتبط :
صحبت های علی دایی در مورد شکایت وزارت ورزش قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد علی دایی از وزارت ورزش و واکنش وزارت ورزش



اخبار,اخبارورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - دایی:اشتباه کردم از وزارت ورزش تشکر کردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه وزارت ورزش برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم سه شرط را در نظر گرفته است، گفت: شرط دوم وزارت ورزش این است که به کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه پرداختی صورت نگیرد، انگار کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه از کره دیگری آمده‌اند.

به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر راه‌آهن سورینت در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: راه‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و توانسته‌ از منطقه خطر دور شود اما اگر فوتبال شرایط نرمالی داشته باشد، می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: در صورت کسب پیروزی برابر راه‌آهن، می‌توانیم به 3 امتیاز هفته آخر مقابل صنعتی خوزستان فکر کنیم و با بدست آوردن آن امتیاز ارزشمند، جشن قهرمانی خود را در اهواز برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کمک 2 میلیاردی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از عید وزارت ورزش این پول را در اختیار فدراسیون قرار داده است که از طریق سازمان لیگ پرداخت‌ها به مجموعه تیم انجام شود که متاسفانه تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی هم دلیل عدم پرداخت این را جویا شدیم، متوجه شدیم این موضوع به نامه محرمانه‌ای که وزارت ورزش در خصوص این پول زده است، باز می‌گردد. وزارت ورزش برای پرداخت شدن این پول سه شرط گذاشته که بسیار جالب است.

دایی یادآور شد: شرط اول این است که این پول به بازیکنانی داده شود که بیشتر از 50 درصد تا به امروز دریافتی نداشته باشند. شرط دوم این است که به کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه پرداختی صورت نگیرد، انگار کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه از کره دیگری آمده‌اند. شرط سوم هم که به نظر من شرطی خنده‌دار بوده، این است که تاجائیکه امکان دارد در خصوص این پرداخت تخفیف گرفته شود.

وی افزود: مگر ما خرید کرده‌ایم که تخفیف بگیرند. باید از خودم عذرخواهی کنم بدون اینکه پولی از وزارت ورزش به حساب تیم واریز شود از آنها تشکر کردم. من اشتباه کردم زیرا خبر نداشتم چنین مسائلی مطرح می شود. چون فکر می‌کردم پول به حساب‌مان واریز می‌شود. در حال حاضر حول و حوش 12 میلیارد تومان به کادرفنی، بازیکنان و عوامل اجرایی بدهکار هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد: بعد از مدت‌ها می‌خواستند 2 میلیارد کمک کنند که متاسفانه شرط و شروط گذاشته‌اند. من نمی‌دانم چگونه جواب بچه‌ها را بدهم، زیرا به آنها قول دادند و پول را به حساب فدراسیون ریخته‌اند. برای بازی حساس فردا من نمی‌دانم چه کار کنم. شما به من بگویید جواب بازیکنان را چگونه بدهم. یک نفر هم که به ما کمک کرد، بر اساس اختلافات شخصی علیه او جبهه گرفتند.

وی با بیان اینکه باید از حسین هدایتی تشکر کند زیرا  معرفت و مردانگی خودش را نشان داد و برای برد مقابل داماش به تیم پاداش داد که قرار است امروز این پاداش‌ها را تقسیم کند، تاکید کرد: آنها می‌آمدند و می‌گفتند پول نمی‌‌دهیم تا ما از آشنایان و مردم که تیم را دوست دارند خواهش می‌کردیم که به ما پول بدهند. شماها که کاری نکردید و باری از دوش‌مان بر نداشتید. با این شرایط حساس ما در جدول دوم هستیم، کجای دنیا دیده‌اید این مشکلات وجود دارد. باید احساس تاسف کنیم به خاطر اینکه چنین شرایطی برای تیم ما بوجود آوردند.

دایی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه دو بازیکن مصدوم داریم و اتفاق بدی هم برای محمد عباس‌زاده پیش آمده که به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. هر چند خدا را شکر محروم نداریم.

وی در مورد قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از بانک‌ها اظهار کرد: در مورد این قرارداد از من سوالی نکنید. قراردادی بوده که فکر می‌کنم منتفی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در این چند وقت اخیر از مسئولان باشگاه به جز منتقمی که قائم مقام است و با ما در تماس بود، کسی دیگر سراغ‌مان را نگرفت. دیگر آقایان پیگیر کار نبودند و حتی آقایان تبریک سال جدید و پیروزی برابر داماش را به ما نگفتند. در این شرایط سخت و دشوار کارهای‌‌مان را پیگیری می‌کنیم. اگر هدایتی نبود، دچار مشکلات بیشتری می‌شدیم. بازیکنان به عشق مردم بازی می‌کنند و در این دو بازی می‌خواهند با غیرت ظاهر شوند.

وی افزود: اگر در این دو بازی پیروز شویم، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار شویم اما کارمان خیلی سخت است زیرا 4 ماه است تنها کار می‌کنیم و مطمئنا خیلی وقت است این حس را دارم که شاید آقایان دوست ندارند پرسپولیس با من قهرمان شود. من هم به هیچ عنوان با آنها کاری ندارم تا آخر لیگ امسال. تنها این مسئله مهم است که با وجدان راحت بخوابم زیرا تلاش‌هایم را انجام داده‌ام.

دایی در مورد اینکه گفته می‌شود آشوبی و عبدی عمدی خود را محروم کرده‌اند تا برابر پرسپولیس بازی نکنند، اینگونه واکنش نشان داد: خودمان را مدیون هواداران می‌دانیم زیرا بعد از خدا هیچوقت ما را تنها نگذاشته‌اند. می‌دانیم بازی فردا در اوایل هفته برگزار می‌شود زیرا مطمئنیم می‌توانند روز پرشوری داشته باشند و به ما کمک کنند زیرا ما به امتیاز این بازی نیاز داریم.

وی افزود: کسانیکه این شایعات را درست کرده‌اند، از دوران ریاست جمهوری قبل تا به امروز با من مشکل داشته‌اند.  آنها این مساله را دامن زدند و هر کاری می‌کنند تا ما را وارد حاشیه کنند. آنها می‌گویند فرزاد آشوبی و بهادر عبدی شاگرد من بوده‌اند، مگر 50 درصد از تیم فعلی راه‌آهن شاگرد من نبودند؟ آنها با نداری تیم ساختند و در سال قبل بهترین رده راه‌آهن را گرفتیم. من به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: شما ببیند عبدی 4-5 گل به پرسپولیس زده و آشوبی بهترین بازی‌هایش را انجام داده است و هیچکس نمی‌تواند در این مساله مانور دهد. آنها در بازی قبلی کارت گرفتند. باید به خاطر این مسائل اظهار تاسف کرد که در فوتبال ایران چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

 

 ----------------------------


پاسخ وزارت ورزش به دایی: نامه محرمانه‌ای به کسی ندادیم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد، گفت: آنچه در اداره امور مالی و اجرایی این باشگاه انجام می‌شود از طریق هیات مدیره بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی با اشاره به خبر شروط این وزارتخانه برای پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر کسی مستندی دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس دارد حتماً ارائه کند.

وی افزود: بنابر اعلام سازمان لیگ بازیکنان و کادر فنی 15 تیم لیگ برتری تنها 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بالاتر از متوسط تیم‌های لیگ برتری دریافتی داشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به این که دو باشگاه محبوب و مردمی استقلال و پرسپولیس سرمایه ورزش کشور هستند، افزود: هیات مدیره هر دو باشگاه مسئولیت اداره امور را بر عهده دارند و همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور اجرایی و نحوه هزینه کرد این دو باشگاه ندارد ولی همچنان مطابق قانون پیگیر موضوع واگذاری و خصوصی شدن این دو باشگاه است.

اخبار ورزشی - مهر,عصر ایران