ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریزی ها باید جریمه 30 میلیون تومانی را بدهند



اخبار,اخبار ورزشی,تراکتور

کمیته استیناف رای خود را درخصوص درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با توجه به درخواست تجدیدنظر خواهی باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به رای کمیته انضباطی شماره 330 مورخ 18 خرداد مبنی بر تذکر کتبی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز و پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف تماشاگران این باشگاه مبنی بر اهانت و فحاشی به داوران و تخریب تجیزات ورزشگاه و پرتاب اشیا داخل زمین مسابقه و تکرار متعدد این تخلف در چند دیدار، کمیته استیناف با عنایت به محتویات و استدلالات مندرج در پرونده، به استناد ماده های 37 و 41 آیین نامه انضباطی ضمن رد اعتراض، رای صادره توسط کمیته انضباطی را تایید می کند.
رای صادره قطعی است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
جریمه 900 هزار تومانی بخاطر بد حجابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه 30 هزار تومانی در انتظار تاکسی‌ ها


طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از امروز کلید خورد و بر اساس آن بناست با تاکسی‌های غیرفعال در قالب طرحی به نام «شهاب» برخورد شود.

خبرگزاری ایسنا: طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از امروز کلید خورد و بر اساس آن بناست با تاکسی‌های غیرفعال در قالب طرحی به نام «شهاب» برخورد شود.

سرهنگ پرویز حسینی ،معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات اقدامات پلیس در این عملیات را تشریح کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه ای که چندی پیش میان پلیس راهور تهران و سازمان تاکسیرانی شهرتهران امضا شد از امروز با تاکسی‌های غیرفعال و فاقد کارنامه هوشمند برخورد خواهد شد.

وی درباره اینکه نحوه برخورد با این تاکسی‌ها چگونه خواهد بود و چه جریمه‌ای برایشان در نظر گرفته شده است، گفت: مطابق قانون عدم همراه داشتن کارنامه تاکسیرانی 30 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت و در حال حاضر نیز با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی شهر تهران اقدام به هوشنمد کردن این کارنامه‌ها کرده و دیگر به شکل دستی صادر نمی‌شود، بنابراین تاکسی‌هایی که کارنامه هوشمند اخذ نکرده یا آن را به همره نداشته باشند، 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره چگونگی شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از سوی پلیس نیز گفت: ظاهرا به روی تاکسی‌هایی که کارنامه هوشمند دریافت کرده‌اند از سوی سازمان تاکسیرانی GPS نصب شده است و سازمان تاکسیرانی با امکاناتی که در اختیار دارد این تاکسی‌ها را شناسایی خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه اینطور نیست که ما بخواهیم نیروهایی ویژه را برای این طرح بکاربگیریم، افزود: گشت‌های تاکسیرانی در این خصوص فعال شده و با همکاری گشت‌های پلیس راهور این طرح اجرایی خواهد شد و ما نیز از امکانات و ظرفیت‌های قانونی خود برای اجرای این طرح استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی همزمان با آغاز اسفندماه و افزایش ترددهای درون شهری استفاده از ناوگان تاکسیرانی نقش قابل توجهی در مدیریت ترافیک خواهد داشت.

حسینی در عین حال از شهروندان خواست برای انجام سفرهای درون شهری خود و خریدهای نوروزی از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس استفاده کنند.

چندی پیش سرهنگ تیمور حسینی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به ایسنا از پیش‌بینی افزایش 20 درصدی ترافیک در روزهای منتهی به پایان سال خبر داد و گفته بود که پلیس راهور در این ایام از آمادگی برخورددار است.