ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاکید کی‌روش بر اعلام لیست جدید تیم ملی


مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد کی‌روش بعد از اردوی آفریقای جنوبی فهرست تیم ملی را برای اردوی اتریش معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید فردا ساعت 18:30 خود را به اردوی تیم ملی معرفی کنند. تیم ملی فردا تمرین نخواهد داشت و قرار است اعضای تیم ملی بامداد فردا تهران را به مقصد امارات و آفریقای حنوبی ترک کنند.

امیر حسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر اظهار داشت:بعد از اردوی تیم ملی در آفریقا قرار است تیم ملی 17 اردیبهشت به تهران برگردد.

وی در خصوص وضعیت پژمان منتظری نیز گفت: بلیت این بازیکن خریداری شده و در صورت توافق این بازیکن حتی می تواند از کشور قطر به امارات اضافه شود و در آنجا به دیگر بازیکنان اضافه شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا فهرست اعلام شده آخرین فهرست تیم ملی خواهد بود یا خیر گفت: من دیروز شخصا با آقای کی روش صحبت کردم و او قویا اعلام کرد که این فهرست نهایی نیست.قرار است بعد از بازگشت تیم ملی از آفریقای جنوبی فهرست جدید تیم ملی برای اردوی اتریش اعلام شود.

حسینی در پایان از باشگاه ها خواست تا با تیم ملی همکاریی لازم را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کروش لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد/ باز هم چشمان مربی امید ابراهیمی را ندید



کروش لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد/ باز هم چشمان مربی امید ابراهیمی را ندید/ دعوت از یعقوب کریمی ،رافخایی و خلیل زاده برای خط خوردن؟

فوتبال ملی - کارلوس کروش اسامی 28 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 سرمربی تیم ملی که برای دیدن مسابقه پرسپولیس – پیکان به ورزشگاه آزادی رفته بود، ساعاتی پس از پایان این مسابقه اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد. این بازیکنان برای بازی دوستانه با تاجیکستان انتخاب شده‌اند. اسامی نهایی بازیکنان برای بازی با ازبکستان، بعد از بازی با تاجیکستان اعلام می‌شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه بان ها: سید مهدی رحمتی ، رحمان احمدی، سوشا مکانی

مدافعان: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، پژمان نوری

هافبک ها: جوادنکونام، امید نظری، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، قاسم دهنوی، محمد نوری، میلاد نوری

مهاجم ها: آرش افشین، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، سید جلال رافخایی، محمد قاضی، رضا قوچان نژاد، یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمد حسن زاده

این بازیکنان باید ساعت 17 روز جمعه در هتل آزادی حضور داشته باشند./خبرآنلاین